Žika
Expert
- Učlanjen(a)
- 23.03.2014.
- Poruke
- 6.388
- Pohvaljen
- 8.151
Hajde vise ne pretjeruj da ne kazem nesto drugo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622602#p622602:3anm8z6a je napisao(la):solecar » Sre Maj 15, 2019 11:45 am[/url]":3anm8z6a]Pogledaj Švajcarske tramvaje , u kakvom su stanju došli kod nas , nakon 30 - ak godina eksploatacije (svakodnevnog arčenja). Onda pogledaj naše tramvaje (Špance CAF) , pola njih van stroja.
Ako ću na svakih dve tri godine da kupujem nova vozila , i da mi to bude normalno , piši propalo. Ima stalno da budemo na istom. Ovo ne znači da vozilo treba da pregura 35 godina , ali ni da se baci u staro gvožđe čim istekne garantni rok.
Ja mislim da bi trebalo za jedno 3 meseca, ali nisam baš 100 posto siguran.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622611#p622611:2xb0vjrx je napisao(la):kruuki » Sre Maj 15, 2019 1:51 pm[/url]":2xb0vjrx]Da li se zna kada ce prvi Kinezi da stignu
Послато са SM-G973F уз помоћ Тапатока
Slobodno možeš i da kažeš da izmišljam , ne ljutim se.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622606#p622606:125to6wb je napisao(la):Darko78 » Sre Maj 15, 2019 1:15 pm[/url]":125to6wb]Hajde vise ne pretjeruj da ne kazem nesto drugo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622602#p622602:125to6wb je napisao(la):solecar » Sre Maj 15, 2019 11:45 am[/url]":125to6wb]Pogledaj Švajcarske tramvaje , u kakvom su stanju došli kod nas , nakon 30 - ak godina eksploatacije (svakodnevnog arčenja). Onda pogledaj naše tramvaje (Špance CAF) , pola njih van stroja.
Ako ću na svakih dve tri godine da kupujem nova vozila , i da mi to bude normalno , piši propalo. Ima stalno da budemo na istom. Ovo ne znači da vozilo treba da pregura 35 godina , ali ni da se baci u staro gvožđe čim istekne garantni rok.
"Pola tramvaja van stroja. "
Tačno je da tramvaji i autobusi ne mogu da se porede , i to nisam ni poredio , nego sam kao primeruzeo tramvaje. Mi i da uzmemo autobuse za najekstremnije moguće uslove , opet bi bili u istom stanju kao ovi što ih imamo. Da bolje vodimo račina o svemu , kao što kažeš , bili bi nam i bolji autobusi , pa samim tim i vozni park bi mogao biti veći , da ne moramo da sečemo stara vozila čim stignu nova i tako u krug. Tada bi i taj milion bio podnošljiviji , tj. manje bi urnisao vozila.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622607#p622607:125to6wb je napisao(la):Kesha » Sre Maj 15, 2019 1:27 pm[/url]":125to6wb]Autobusi i tramvaji se teško mogu porediti po predviđenom radnom veku. Čak su i u startu proizvođači šinskih vozila predvideli eksploatacioni vek od 30 godina. Za autobus je to nekih petnaestak godina u proseku, ali ne u uslovima kakve imamo kod nas u Beogradu. Za nas bi sasvim dovoljno bilo da rade oko 12 godina, i da se pritom debelo isplate, što zbog velikih kilometraža, što zbog opterećenja, što zbog samih saobraćajnica. Već sam pisao da se u pojedinim zapadnoevropskim gradovima autobusi rashoduju već posle desetak godina rada, kad otprilike doguraju do milion kilometara. Kod nas mnogi autobusi prebace i dva miliona kilometara, a to nije naivna kilometraža ni za jedan turistički autobus, koji veći deo svog radnog veka provede na autoputu, a kamoli za gradski autobus. Kreni stani vožnja, često voze i više putnika nego što bi smeli, ulice sa dosta neravnina i rupa, a i sam teren ume sa bude jako zahtevan. Očekivati da gradski autobus bude nov nakon deset godina u našim uslovima, pa sve da je i izuzetnog sveukupnog kvaliteta, nije baš realno. Održavanje, a i sam način vožnje prave velike razlike, al godine i kilometraža se teško mogu sakriti. Pritom, prošlo je vreme neuništivih mrcina tipa MB 0305 i 0405, MAN-ova SL i SG, raznih VOLVO-a od pre dvadeset i više godina, i uopšte robusnih i jednostavnih vozila sa pravom šasijom.
Ja čuo da sad svih 70 bmc buseva ide u Nbgd, a i čuo sam kad su stigli ti Ik 112M, da su samo na pozajmici iz Kosmaja[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622659#p622659:23mwr90y je napisao(la):Рипањац 405 » Sre Maj 15, 2019 6:36 pm[/url]":23mwr90y]Нека је са срећом, али када мало боље размислим, мени је нови Конекто 300000 пута лепши од ових кичероза. БМЦ ми лепше изгледа на промо слици него уживо, уживо је сувише закривљен са бочних страна...
Нешто видех на аутобуси.нет, у чланку везаном за нове аутобусе за ГСП, да ће можда опет бити неке размене возила међу погонима... Да ли се то нама смеши евентуалан прелазак оних земунских ИК-112М (#3240 - #3249) у Космај? Надам се да да, да појачају потезе 300 и 400.
Линк: http://www.autobusi.net/stizu-turci-i-k ... -autobusi/
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622652#p622652:2xdxhzzn je napisao(la):kraspeed » Sre Maj 15, 2019 5:46 pm[/url]":2xdxhzzn]Kobre, Temze, Otokari, Konekto, Man LC, Akije i sad BMC, cini mi se samo jos Isuzu fali da se svaki model proizveden u Turskoj vozi i u BG-u.
Samo mi nije jasno kako se BMC tu nasao, a tek kako je izabran, jer koliko znam nije izvozno orijentisan ili bar ne na nivou Temze i Otokara. Pretpostavljam da je ovlasceni uvoznik dosta blizak vlasti...
Inace, ovi jos i super izgledaju u odnosu na starije generacije istog modela koje vozaju po Istanbulu, ali svakako su u skladu sa tradicijom proizvodjaca operisani od estetike