Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Нека неки тзв. "стручњак" објасни зашто Икарбус не уме да помери стакло кабине тако да се не огледа у тзв. "ретровизору", односно, огледалу из купатила, зашто не умеју да помере проклете шипке јер се на оном малецном огледалу једва види када путници улазе/излазе али најдаље до зглоба јер је пластика од унутрашњег дисплеја превише ниско а о распореду седишта нећу ни да говорим.
 
Vec je objasnjeno te sve mane koje si naveo ocigledno ne smetaju naruciocu autobusa u ovom slucaju gsp bgd
Vec sam reko da prilikom radova na busevima imaju svog covjeka tamo za nadzor i nista ne izlazi bez njegovog potpisa . Ono sto se zahtjeva tenderom to se i dobije .
Raspored sjedista se radi onako kako zahtjeva kupac .
Kad budes kupovo bus mozes traziti 1+1 1+2 2+2 kakvu god kombinaciju hoces
 
Ove nedelje je klima radila u 3008, 3098, 3283.. Problem kod novih Ik generalno kod klime je sto covek koji sedi do prozora skoro da ne dobija hladnog vazduha jer su otvori na panelima skroz namesteni da duva na sediste do prolaza... Juce sam se vozio u 3275 i dok se nisam prebacio na sediste do prolaza bilo je prijatno, ali kad sam se prebacio osetila se klima sjajno. Isti problem je i kod Ik122M i kod Ik218M.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542071#p542071:d1i1oyta je napisao(la):
direktor » 02 Јун 2018, 08:40[/url]":d1i1oyta]Vec je objasnjeno te sve mane koje si naveo ocigledno ne smetaju naruciocu autobusa u ovom slucaju gsp bgd
Vec sam reko da prilikom radova na busevima imaju svog covjeka tamo za nadzor i nista ne izlazi bez njegovog potpisa . Ono sto se zahtjeva tenderom to se i dobije .
Raspored sjedista se radi onako kako zahtjeva kupac .
Kad budes kupovo bus mozes traziti 1+1 1+2 2+2 kakvu god kombinaciju hoces
Ако било када купим (а надам се никад) то сра*е, прво ћу да га очерупам, да заменим трапове, електронику итд. Онда ћу да померим шипке, да ставим мање стакло кабине, нову инструмент таблу која може цела да се подешава а не само да се диже волан, мигавце са бувљака, веће луфтере, бољу изолацију, средио бих распоред седишта и заменио бих ручицу ретардера. Онда следи буџење нормалних врата.

Ти ниси никакав стручњак зато игнориши моје постове и поради мало на граматици једва те разумем.
 
Jel ti to sebe nazivaš stručnjakom? Izvini molim te, šta te samozvani stručnjače kategoriše kao takvog? Možda tvoje pisanje? 80% stvari koji si nabrojao, a pod pretpostavkom da aludiraš na M seriju, delovi su šasije. Znači trapovi, elektronika, komandna tabla. Šta uopšte fali trapovima? Bar neko obrazloženje ne bi bilo na odmet. Raspored sedišta i šipki u niskopodnom gradskom autobusu? Šta konkretno i posebno tu mogu da izmisle? Samo je pitanje dal je veća potreba za stajaćim ili sedećim mestima. Ajde ovo što pišeš za plastiku unutrašnjeg displeja i ne baš dobra ogledala, može se i prihvatiti kao opravdana zamerka. Samo ne znam kakve ti veze imaš sa tim, tj sa preglednošću vozila u globalu. To si primetio kao putnik posmatrač? Da vozač da takve zamerke, to već mogu da razumem. Za dalje, uzmi dečko lepo pa uvezi kvalitetne komponente, a s obzirom na tvoje zamerke moraćeš i novu šasiju da potražiš, pa ga sklepaj onako domaćinski kako to naš narod voli da kaže. Ako ti troškovi dozvole cenu za zgloba ispod 300.000 evra, onda ti skidam kapu. Jedino ne znam gde ćeš naći tržište za tako nešto. Realno, za te pare će svi pre kupiti autobus nekog od renomiranih evropskih proizvođača. Bar to nalaže prosta logika, ako malo bolje razmisliš.
 
Ima Dumeco jednog solo Solaris Urbino 12 i njega sam vidjao na prevozu dece, ne znam da li je mozda on?
 
Онако са стране, делује ми да је стање возног парка на нивоу из неке 2007-е године. А климе у бусевима раде у можда сваком десетом возилу.

За 150 милиона евра колико ми грађани сваке године субвенционишемо ГСП то му дође малко безобразно.
 
Budzenje normalnih vrata valjda se vrata ugradjuju a ne budze .I sve to sto im kao kupac stavis na listu zahtjeva ce da ti ispune i nakraju ispostave racun
Mozda ces onda da kupis nesto polovno
 
Za pasionirane ljubitelje Mercedesa.
 
Мерцедес у ГСП-у и Думеков Мерцедес не могу да се пореде, јер је ГСП уништио све, а Думеко их је баш добро одржвао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542290#p542290:147ys0hn je napisao(la):
Djole Pevcanin » 03 Јун 2018 08:58 am[/url]":147ys0hn]Мерцедес у ГСП-у и Думеков Мерцедес не могу да се пореде, јер је ГСП уништио све, а Думеко их је баш добро одржвао.
Исто тако важи и за Икарбус.
 
Igore, sto se tice tog Konekta, pa spomenik da mu se podigne sta je sve prevezao i pregrmeo + GSP "odrzavanje" ...
 
A Ikarbusi kao nisu pregrmeli i vise od njih? I jos losijim odrzavanjem.. Pogledaj stare zglobne Ik201, Ik202 i dalje rade... I njima onda treba podici spomenik. Pa covece gb 1124(nbgd), 410, 421, 958, 442, 322, 1036, 1071(zemun) rade non stop, da znas samo ako nemas uvid na linije na kojima rade svakodnevno...
 
Не, ја не причам о ИК 101/103/201/202 и 203 са и пре почетка миленијума, него од Н серије па до данас. Земун треба угасити, све што ваља пребацити на НБГД остало у Инос.
 
@Djole Onda lepo kazes tako i nema zabune.

Sto se Ikarbusa od N serije pa na vamo tice, mislim da bi uz dobro odrzavanje sve bilo super. Na ulicama Novog Sada imamo Ik218N, Ik218M i Ik112M, a u Subotici Ik218M i Ik112M. Nigde nisam procitao da ima nekih problema sa njihovim radom ili nesto slicno. Nije problem u autobusu koliko je problem u GSP-u, to morate da razumete. GSP da je imao zamerku na to sto previse greje pozadi problem bi bio resen, ili neka druga stvar. Ti da kupis najbolji autobus sad, i da ga vozis bez ikakvog servisa valjace donekle, posle tog perioda neodrzavanja od njega ce biti bolja masa starijih autobusa sa dobrim odrzavanjem.
 
Алекса, човек који вози 503 дозвољава сликање. Нема потребе да се плашиш.
 
Ovima što brane Ikarbus je jedini argument da su bile dobre serije pre 20 godina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542391#p542391:21awmldt je napisao(la):
Vinča307 » Ned Jun 03, 2018 3:44 pm[/url]":21awmldt]Ovima što brane Ikarbus je jedini argument da su bile dobre serije pre 20 godina

Svaka ti čast, ako si na konto desetine ispisanih redova i postova to zaključio :roll:

Busspoter

Novi Sad nema M-ove, već samo 112-ice i 218-ice sopstvene samonoseće konstrukcije, dok Subotica ima jednog solo M-a, pošto su tražili velikolitražni motor (112-ice se nude isključivo sa D08 motorom) i jednu 218-icu identičnu onima koje su isporučene Novom Sadu. Upravu si. Dobro su se pokazali, tj poprilično su zadovoljni njima :wink: Već sam pisao da bi i za Beograd bilo pametnije da su kupovali 112-ice i 218-ice, a ne M-ove, a pošto se politika umešala u nabavku autobusa za GSP, imamo to što imamo. Opet, nisu to loša vozila (LE i M) kao što već napisah toliko puta do sad, ali po nemalom broju karakteristika, 112-ice i 218-ice predstavljaju bolji izbor.
 
Apsolutno nema svrhe pisati bilo šta i argumentovati, jer se dokazuje nešto osobama koje ne žele da prihvate bilo kakvo mišljenje koje nije identično njihovom. Ne bira se ni način kako će se nešto naružiti i ispljuvati, znači sve što ti padne na pamet udri, nema veze ima li to veze sa mozgom i nema veze što tu istu komponentu hvališ na drugom vozilu.
Vrhunac, gle šta su preživela vozila koja su imala poseban režim održavanja godinama, a pljuješ kako ne mogu da izdrže vozila koja se i danas voze, a prošli su sav taj period bez ikakve pažnje i nege.
Pogledati iste te serije loše u gradu sa iole normalnim održavanjem, pa onda dati komentar. Nebo i zemlja razlika.
 
3041 sa linije 17





3140 na liniji 43




3184 na liniji 43


3196 na liniji 95
 
Jutros 898 ostao pokvaren u Batajnici na 706E, dolazi 1387 na 706 prepun(i on je jedva krenuo jer je imao problema sa trecim vratima koja nisu htela da se zatvore). Nekako se natrpamo i krenemo. Vozac nije ukljucio klimu sve dok se zena nije onesvetila, jer je bilo previse zagusljivo(ljudi nece da otvore prozore). Kad je zena pala onda je stao i ukljucio klimu koja je bila upaljena svega 3-4 stanice(od saobracajne do Nade Dimic)... Jednostavo podigne mu temperaturu i nece da ide... Malopre je 1071 na 73 ostao pokvren u Batajnici, a Dumeko je sa P41123 na 706...
 
Vrh