[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541770#p541770:3f7v6fra je napisao(la):
igorsimic » 31 Мај 2018, 17:29[/url]":3f7v6fra]Danas sam se vozio na 68 u Ikarbusu privatnog prevoznika, i mogu reci bas me je iznenadio u pitanju je ik 103. Klima je odlicna, brz bus ma sve super. Znaci nije problem u autobusu, nego u vlasniku.
Sa strane putnika, problema kod 112 LE postoji itekako vise. Sedista pozadi su na jako maloj razdaljini i malo veci covek ne moze da sedne, znaci u principu ako si visi od metar i pedeset moraces da nabijes noge nekako sto je jako bezveze pogotovu kad je guzva. Drugo, zadnja vrata su jako uska i to stvara problem pogotovu kada je velika guzva a to je itekako cesto na linijama na kojima saobracaju : 89,27e itd. Treca stvar, klima.. Iako radi u zadnjem delu je jako zagusljivo pogotovu zadnji red ona podignuta sedista za 5 ljudi. Znaci ovaj model najbolje bi isao za neke 300/400 linije nikako za one koje zalaze duboko u grad.
Generalno meni kao putniku je mnogo bolji Ik-103 privatnikov nego GSP-ov Ikarbus 112 LE. Takodje, vozio sam se na 74 u Ikarbusu 112m naravno privatnikov i cak i pozadi klima je radila odlicno i nije zagusljivo.
Dolazimo do zakljucka sa strane putnika, Ikarbusova vozila i nisu toliko losa koliko se opisuju barem ne ova novija, imaju oni mana ali uz dobro odrzavanje i tretman kakav autobusi imaju kod privatnika vozila bi bila mnogo mnogo bolja nego sto jesu u GSPovim rukama.