Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541013#p541013:1rw6q51l je napisao(la):
Gaspar18 » 28 May 2018 04:35 pm[/url]":1rw6q51l]Da li ste se vozili u nekom autobusu, a da mu radi klima? :D
Da u Ikarbusu, 3275.
 
Vozio se i u Solarisima nekim na 17; 3275, solo Ik112 sa Kosmaja, Le sa Kosmaja, retko se naiđe, ali dešava se.
 
Knezevicev niskopodni Liaz 40929 radi mu klima uredno, cak i Unacop nesrecni liazi su im klimatizovani, samo sto im je unutrasnjost razvaljena...
 
Пичи ко ненормална у неким Кнежевићевим Мазовима и Лиазима, пичи и у 3000, 3017, 3057...
 
Danas sam se vozio Solarisom na 96-ici kome je poprilično slabo radila klima nažalost. Napred je bilo nekog efekta, a pozadi nikakvog. No, usput sam viđao nekoliko M-ova sa komplet zatvorenim prozorima, dok je na Zelenom vencu stajao LE sa 53-jke parkiran, zatvorenih prozora i vrata sa naravno uključenom klimom (tutnjila je dosta, moguće da je bila na maksimumu) čekajući svoj polazak. Lep primer po meni, jer će se tako bus najbolje rashladiti.

Nadam se da će što veći broj vozila uskoro imati ispravne i dopunjene klime.
 
Kao sto je Beks rekao u 3275 radi stalno klima, onda 3273 na 711, danas 3262 na 611 radi savrseno, 382,372,896 i 898(redovan radnim danom na 706E), 3241(redovan vikendom na 706E) i 3242(njemu slabije radi ali se oseti na 2. vratima, redovan vikendom na 706). Klima radi i u dosta Solarisa na 16,17,88, mada je u jednom bilo ukljuceno grejanje pre 2 nedelje, na 17 je bio. Od privatnika sam klimu sreo samo par puta u Unacopovim Liazima na linijama 81 i 81L, koristim ih svaki dan. Tu je stvarno retkost da dodje bus sa klimom, kao i na 45. To je od onoga sto sigurno znam, sto sam video i osetio da radi.
 
U brdo autobusa sam video da radi klima ove godine i baš sam iznenađen. Ali mora st*** stalno da otvara prozore. Prošle godine plaču svo za klimu, a sad kad ima ljudi otvaraju prozore. Jednostavno bi svaki bus trebalo da ima ključ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541003#p541003:oh6yl4rc je napisao(la):
direktor » Пон Мај 28, 2018 4:01 pm[/url]":oh6yl4rc]Pa daj te fotke sta ih krijes kad si se vec iscimao do tamo
Ево слика Дишо, нема скирвања :D
 
7699 nisam vidio do sad mogli bi da ga remontuju
Mislim da imaju jos jedan fap njuskas osim ovog na fotki
 
Kako je pozadi u novoj M seriji? Da li da izbegavam leto u njima ili ne? Niskopodni liaz je uz Akiju LDMa frizider bukvalno :)
 
Zavisi koji ti dodje Gaspare. Ja idem u prikolicu samo kad moram, kod zglobnih niskopodnih. Sto zbog buke, sto zbog klime. I zavisi koji ti bus dodje jer ima nekih koji previse greju od motora, a neki kojima je taj deo potpuno rashladjen. Jedino volim da se vozim u prikolici na poslednjem sedistu starih zglobnih Ikarbusa :D
 
Ja od svih autobusa Solarisa volim da udjem, kada nema zglobne Mege jer onakav zvuk motora je bio mene barem idealan za svakodnevno putovanje, sada nazalost toga nema, samo izbegavam Ikarbuse, jer 90% njih ima uzasnu izolaciju, a slusalice volim da odvrnem do daske da bi iole cuo nesto od muzike da me neko ne drka u toku putovanja.
 
I ja sam primetio da i u LE i u M zvucna izolacija je nula, bukvalno moram da pojacam iznad onog klasicnog upozorenja za buku kako bih cuo muziku kako treba. I onda cim izadjem iz autobusa bude mi preglasno. LE je pozadi katastrofa za ovo toplo vreme, mali prostor, previse sedista, a nema prozora da se otvori, tek po jedan s obe strane odmah iza srednjih vrata, a ukupno tek cetiri. Ali opet, jednom je bila ukljucena klima u nekom LE, a otvoreni prozori, iako je vozac lagano bio na pauzi neko vreme i ne znam zasto nije zatvorio i zakljucao. I naravno da nije bilo efekta, niti kroz prozore ulazi svez i hladniji vazduh, niti klima moze sta da ohladi. M je bolji po tom pitanju, mada jos nisam uspeo da budem u njemu kada je klima u punoj snazi, ali za sada je pozadi podnosljivo, s obzirom da 99% voznji sedim u tom delu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541133#p541133:dtfpfoy4 je napisao(la):
direktor » Пон Мај 28, 2018 10:25 pm[/url]":dtfpfoy4]7699 nisam vidio do sad mogli bi da ga remontuju
Mislim da imaju jos jedan fap njuskas osim ovog na fotki

Имају још једног њушкаша на НБГ стоји са још неким расходом и два друга кипера троосовинца попут овог 7601. 7699 воза углавном делове између погона, а од скоро су средили jeдан сличан али са дугом кабином, 7617, и он сад обавља те послове транспорта међу погонима.
 
Синоћ мало иза 10 сати један Соларис на 65-ици трокирао на сред теразијског тунела, Путиници су морали пешке кроз тунел на једни или другу страну, верујем да им није било пријатно.
 
Danas sam se vozio na 68 u Ikarbusu privatnog prevoznika, i mogu reci bas me je iznenadio u pitanju je ik 103. Klima je odlicna, brz bus ma sve super. Znaci nije problem u autobusu, nego u vlasniku.

Sa strane putnika, problema kod 112 LE postoji itekako vise. Sedista pozadi su na jako maloj razdaljini i malo veci covek ne moze da sedne, znaci u principu ako si visi od metar i pedeset moraces da nabijes noge nekako sto je jako bezveze pogotovu kad je guzva. Drugo, zadnja vrata su jako uska i to stvara problem pogotovu kada je velika guzva a to je itekako cesto na linijama na kojima saobracaju : 89,27e itd. Treca stvar, klima.. Iako radi u zadnjem delu je jako zagusljivo pogotovu zadnji red ona podignuta sedista za 5 ljudi. Znaci ovaj model najbolje bi isao za neke 300/400 linije nikako za one koje zalaze duboko u grad.

Generalno meni kao putniku je mnogo bolji Ik-103 privatnikov nego GSP-ov Ikarbus 112 LE. Takodje, vozio sam se na 74 u Ikarbusu 112m naravno privatnikov i cak i pozadi klima je radila odlicno i nije zagusljivo.

Dolazimo do zakljucka sa strane putnika, Ikarbusova vozila i nisu toliko losa koliko se opisuju barem ne ova novija, imaju oni mana ali uz dobro odrzavanje i tretman kakav autobusi imaju kod privatnika vozila bi bila mnogo mnogo bolja nego sto jesu u GSPovim rukama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541770#p541770:3f7v6fra je napisao(la):
igorsimic » 31 Мај 2018, 17:29[/url]":3f7v6fra]Danas sam se vozio na 68 u Ikarbusu privatnog prevoznika, i mogu reci bas me je iznenadio u pitanju je ik 103. Klima je odlicna, brz bus ma sve super. Znaci nije problem u autobusu, nego u vlasniku.

Sa strane putnika, problema kod 112 LE postoji itekako vise. Sedista pozadi su na jako maloj razdaljini i malo veci covek ne moze da sedne, znaci u principu ako si visi od metar i pedeset moraces da nabijes noge nekako sto je jako bezveze pogotovu kad je guzva. Drugo, zadnja vrata su jako uska i to stvara problem pogotovu kada je velika guzva a to je itekako cesto na linijama na kojima saobracaju : 89,27e itd. Treca stvar, klima.. Iako radi u zadnjem delu je jako zagusljivo pogotovu zadnji red ona podignuta sedista za 5 ljudi. Znaci ovaj model najbolje bi isao za neke 300/400 linije nikako za one koje zalaze duboko u grad.

Generalno meni kao putniku je mnogo bolji Ik-103 privatnikov nego GSP-ov Ikarbus 112 LE. Takodje, vozio sam se na 74 u Ikarbusu 112m naravno privatnikov i cak i pozadi klima je radila odlicno i nije zagusljivo.

Dolazimo do zakljucka sa strane putnika, Ikarbusova vozila i nisu toliko losa koliko se opisuju barem ne ova novija, imaju oni mana ali uz dobro odrzavanje i tretman kakav autobusi imaju kod privatnika vozila bi bila mnogo mnogo bolja nego sto jesu u GSPovim rukama.
Проблем код свих Икарбуса је распоред шипки који је толико криминалан да ремети прегледност, а да не помињем равна, мала и ниско постављена огледала као да су из купатила на ретровризорима где човек не може да процени дубину возила, види мигавце итд (случај код свих Икарбуса).

ЛЕ је ђубре које је направљено на шасији од које је Мерцедес дигао руке.

Арива нема ИК 112М него ИК 112.
 
1111 na 601
20180531_140315.jpg

Inače danas ceo dan Tamnava i Bamiron uskaču na 604
 
Danas je na 706 bio Unacopov Liaz a na 707 veceras Dumecova Cobra... Veceras oko pola 10 sam video kod elektronske pokvareni 892, kod ciglane u Batajnici 1369, a u kvaru je bio i jedan M solo ali nisam video gb...
 
Direktore, da ove budalastine iko normalan cuje, te za "podzvoje" sasije i te svinjarije, pa zapitao bi se covek ko je tu normalan...? Ispade po celoj toj logici Ikarbus najmanje kriv? Lepo procitaj sta je Zika napisao i zakljuci izmedju redova i zakljuci... Samo malo ipak REALNOST ukljuci kao posledicu i videces objektivnost!
 
Ti organski ne podnosis ikarbus i tu je najveci problem objektivnosti ...
 
Aman bre direktore, necu da se vracam na 100 puta prezvakanu temu po pitanju tih skalamerija kojima samo seriju IK102, 111 i 161 priznajem, ovo je za bacanje i otpad i hvala bogu pa odlaze na stenciste istorije. Zasto se vise paznje ne pridaje zavrsnoj obradi autobusa to je pitanje... MAZ je sa svojim serijama 203 napredovao itekako, pa cak i Liaz 5292 koji je cak i leti pozadi frizider... Lepo je kupovati domace, ali bez rezona je jos gore!
 
Kupujes domace povecavas pdp smanjujes uvoz pozitivni bilansi Maz moze da se razvija batka neda da se uvoze polovni busevi ..Takodje za strane uvozne nije bas sjajno..
Ti si taj koji stalno poteze prezvakanu pricu ...
 
Vrh