Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Ako neko oseca pogon Zemun na sebi zadnjih 29.godina, onda sam to ja putem odvratne kotobanje od 73 koja je gora linija sa GSPom, nego u vreme uvodjenja privatnika, broj vozila na liniji sve manje, a putnika na istoj sve vise, pri tome su povecane kriticne tacke za ulazak u autobus na istoj liniji, napominjem ne vezujem 73 za 85, 94 i 610 jer su to uglavnom presedacke linije sa presecima izmedju putnika... Uglavnom, nije mi strano, i nije mi problem da do Savskih blokova presedam, samo da dodjem u komadu, proslo leto sa Zemunom i nekako, ali ovo leto ce se brojati spaljeni autobusi istog pogona na daljem podrucju grada!
 
U Kosmaju je isto katastrofa, sva vozila sem ovih novih 50 je za rashod, a o vozačima da ne pričam. Na 307 se šihtaš nikad ne pojavi zato što nema ko da ga vozi, a na 27E se nekad ne pojavi i 4 autobusa zato što nema ko da ih vozi. Ne znam dokle će ovako, ali mislim da će se veoma brzo ugasiti prvo pogon Zemun, pa onda i Kosmaj
 
Ja ne bih gasio Kosmaj , već bih jednostavno ili napravio novi tender ili postojećem ugovoru pridodao klauzulu po kojoj bi se još neke linije predale privatnicima na opsluživanje (27E , 89 , 302 , 308 , 405 , 408).
Zemun bih pripojio NBG , pa izvršiti popis ispravnih vozila , pa nakon toga videti koje linije bi ostale GSP - u , a koje dati privatnicima ... Linije 604 , 605 , 704 , 707 mogu odmahda im predaju.
Takođe , na nekim linijama treba navesti da su zglobni autobusi obavezni.
 
Ситуација би била много боља када би било приватнх зглобних аутобуса на још неким линијама поред 511. Можда би било боље да Карабурма са зглобним аутобусима држи 27Е и 83, а Космај са соло возилима да преузме неке линије потеза 100, 43 , 35л и још неке линије које би могле да поднесу соло возила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534588#p534588:3fs5fybx je napisao(la):
Vinča307 » 27 Apr 2018 09:59[/url]":3fs5fybx]U Kosmaju je isto katastrofa, sva vozila sem ovih novih 50 je za rashod, a o vozačima da ne pričam. Na 307 se šihtaš nikad ne pojavi zato što nema ko da ga vozi, a na 27E se nekad ne pojavi i 4 autobusa zato što nema ko da ih vozi. Ne znam dokle će ovako, ali mislim da će se veoma brzo ugasiti prvo pogon Zemun, pa onda i Kosmaj

Кад јеуправа ГСПа потпуно неспособна или чак малициозна и нико ни у лудилу неће за њих да вози
 
Hoće, dođu ljudi, rade tri meseca i odu. Ko će da vozi autobus za 40.000...

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
I ja sam primetio da se nešto čudno dešava. 73 nije bilo jutros oko 40min, zatim 601 koji ide na 7minuta nije ga bilo 35. ....17 sam cekao na mostaru takodje nije bio pola sata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534734#p534734:1daxj0q8 je napisao(la):
Miroslaves » April 27th, 2018, 11:26 pm[/url]":1daxj0q8]zatim 601 koji ide na 7minuta nije ga bilo 35. ....17 sam cekao na mostaru takodje nije bio pola sata.
Radovi na zameni razdelne ograde na autoputu. Po jedna traka u smeru zauzeti... Plus i radovi na zameni osvetljenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534588#p534588:3icl4830 je napisao(la):
Vinča307 » Јуче, 09:59[/url]":3icl4830]U Kosmaju je isto katastrofa, sva vozila sem ovih novih 50 je za rashod, a o vozačima da ne pričam. Na 307 se šihtaš nikad ne pojavi zato što nema ko da ga vozi, a na 27E se nekad ne pojavi i 4 autobusa zato što nema ko da ih vozi. Ne znam dokle će ovako, ali mislim da će se veoma brzo ugasiti prvo pogon Zemun, pa onda i Kosmaj
Конекто није за расход.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534758#p534758:7dtqj2aq je napisao(la):
Сенке » Sub Apr 28, 2018 1:32 am[/url]":7dtqj2aq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534588#p534588:7dtqj2aq je napisao(la):
Vinča307 » Јуче, 09:59[/url]":7dtqj2aq]U Kosmaju je isto katastrofa, sva vozila sem ovih novih 50 je za rashod, a o vozačima da ne pričam. Na 307 se šihtaš nikad ne pojavi zato što nema ko da ga vozi, a na 27E se nekad ne pojavi i 4 autobusa zato što nema ko da ih vozi. Ne znam dokle će ovako, ali mislim da će se veoma brzo ugasiti prvo pogon Zemun, pa onda i Kosmaj
Конекто није за расход.
Pa nisu oni 180-199 i po koji od 145-179
 
Конекто је кева! Квалитетнији је 105832502 пута од Вучићбуса или М серије.
 
Pre neki dan na Zelenjaku gledam jednog zglobnjaka iz M serije sa izolir trakama koje drže prozor na zadnjoj strani.

Šta je GSPu toliki problem sa tim prozorima što se lepe? Zar stvarno zamena i servisiranje toga toliko košta pa da moraju da pribegavaju ovim nesigurnim a i nepouzdanim štap-i-kanap rešenjima?
 
Koja nesigurna rešenja života ti?
Trake su zalepljene tokom lepljenja stakla, posle 24h bi trebalo da se skidaju, samo što njih boli uvo da to rade, ne smeta nikom da stoji. Zar zaista neko misli da traka može da drži bilo koje staklo na autobusu? Tu je da pripomogne samo fiksiranju prilikom lepljenja, ne da drži staklo.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Otkud znam, zato i pitam. S obzirom na to šta sam sve viđao kod GSP rešenja, pa i to da sedim na sedištu u IK 203 pored prozora koji bukvalno stoji izvan okvira i samo što ne ispadne napolje... više me ništa ne iznenađuje. Imam i sliku, stoji prozor bukvalno na dva šrafa i štrči izvan okvira do te mere da vazduh uleće kroz zazor između.

Eto sad bar znam za ubuduće za te trake.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534814#p534814:3vr1dlay je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sub Apr 28, 2018 2:48 pm[/url]":3vr1dlay]Pre neki dan na Zelenjaku gledam jednog zglobnjaka iz M serije sa izolir trakama koje drže prozor na zadnjoj strani.

Šta je GSPu toliki problem sa tim prozorima što se lepe? Zar stvarno zamena i servisiranje toga toliko košta pa da moraju da pribegavaju ovim nesigurnim a i nepouzdanim štap-i-kanap rešenjima?
Isto je tako zalapeljeno i na Ik 112M na 307
 
Јуче 27Е није било 40 мин а што се тиче лупетања да ваља само 50 Икарбуса то није тачно. Ваљају и Барбике и Мечке О305, по који Мутант и ФАП и ових 50 Икарбуса. Шта бисте ви, спејс-шатлове?
 
Momci, nema vozača, polasci se redukuju, nema ko da vozi, spajaju, prekrajaju, to je cirkus.
Najavljeno je povećanje plate u junu, tako da se iskreno nadam da će bar privremeno sprečiti odliv vozača, trenutno, daleko je od dobrog.

Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
 
Све зависи од одржавања, што се да видети из данашњег паљења МАНа на Зрењанинцу.
Пре неки дан сам се возио једним старим Икаром на 27Е, визуелно сасвим фино стање ентеријера што ме је пријатноизненадило.
 
3117 sa linije 95


3127 sa linije 16


3145 sa linije 105L


3186 sa linije 95



3193 sa linije 95

 
Ne znam da li je pisano ranije ali već više od godinu dana na liniji 308 je ubačen autobus (i to onaj novi, čini mi se Ikarbus) kome ne rade zadnja vrata. Tj jedno krilo se uvek otvori, a drugo ne pa ljudi ne mogu da izađu. Ponekad bude i zalepljena poruka da vrata ne rade. Mene samo zanima kako neko to može da dozvoli jer nikako nije bezbedno, da onoliko ljudi bude nagurano pozadi bez mogucnosti da izađe osim na srednja vrata.
O funkcionalnosti i udobnosti tog modela autobusa ću štedeti reci..onoliko naguranih sedišta bez ikakvog plana stvara klsustrofobicnu atmosferu + ne rade vrata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=534958#p534958:3fyn1xci je napisao(la):
busspoter » Sub Apr 28, 2018 11:51 pm[/url]":3fyn1xci]Evo nekih od danas, nisu nesto, ali sta je, tu je :)

ma super su slike, ne fali im nista :kk:
 
Vrh