Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 301 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,3%

  • Ukupno glasača
    318
Ova kineska kompanija (Thunder sky http://www.thunder-sky.com/index.asp) pravi električna vozila

Minibus
20061215153729.jpg

MODEL:Thunder Sky-EV6700(10seats)
DimenSion:6.99X2.03X2.65m
Nominal Power:45KW Full Load Weight:5800kg
Max Power:90KW
Max speed:100KM/hr Climb ability:≥ 22%
The Range Of One Charged Bus:≥300 km
Battery Life:600.000 km

autobusi

za Lastu
200923115737.jpg

MODEL:Thunder Sky-EV-2008
Dimensions(m):11.2X2.49X3.4m,Full Load Weight:15500kg
Nominal Power:90KW
Max Power:180KW
Max Speed:100km/hr,Climb ability:≥22%

za turističko razgledanje grada
2009214102542.jpg

MODEL:Thunder Sky-EV-2010
Dimensions(m):10.6X2.47X3.29(m),Full Load Weight:15500kg
Nominal Power:120KW
Max Power:300KW
Max Speed:100km/hr,Climb ability:≥22%

za grad
200921014136.jpg

MODEL:Thunder Sky-EV-2009
Dimensions(m):11.9X2.47X3.28(m),Full Load Weight:16500kg
Nominal Power:120KW
Max Power:300KW
Max Speed:100km/hr,Climb ability:≥22%

automobil - za rukovodstvo gsp-a
2009221173415.jpg

Thunder Sky-EV8800(5seats)
Dimensions(mm):4687X1700X1450 Full Load Weight:1600kg
Nominal Power:40KW
Max Power:80KW
Max Speed:120km/hr,Climb ability:≥22% Battery life:600.000 km


moped - za brz dolazak servisera gsp-a
2009213151823.jpg


TS-2000/40
Dimension(L*W*H)mm:2000*740*1140
Wheel Distance(mm):1238 Tyre:3,5/10
Net Weight: 120kg Load Capacity: 150kg
Rated Power(w): 2000w,48v
Max Speed(km/hr): 45/55 Max Range(km): 80km
Climbing Capacity: >20% Front And Rear Disk Brake: yes
Motor: DC Brushless Battery Type: 4pcs TS-LP40Ah
Battery Life: 2000times 80% DoD 3000times 70% DoD
Container Loading: 50pcs 40''HQ '
Remark: Charger: max 4 hours with special for li-ion battery with temerature sensor, CE approved,

Recimo da je svaki dizajn užasno ružan. Dobra stvar je što ovi nude i baterije i ostalu elektroniku zasebno, tako da ne bi bio problem da Ikarbus ili Nibus naprave domaće električne verzije. Punjači su veličine manjeg ormana i teže ispod 500kg. Mogu se montirati na terminusima, kao i oprema za menjanje baterija.
 
ma sve je to ok, ali onda ce doci skundric i ekipa iz eps-a reci da se trosi previse struje za tamo neke autobuse i da sa tim mora da se prestane...
 
a moja 24-a ??? a naša 24-a ???? :rant:

mi ćemo ovo :dil:
pa :gobb:
a onda će Direkcija morati :bash:
i da nam vrate naše lepe stare dobre BUS-eveeeeeeeeeeeeeeeee


obećajte mi da će tako bitiiiiiiiii :/
 
Djoslica teško da će ih uskoro vratiti.
Kao što znaš od petka do juče umesto onih malih Ikarbusa, vozili su Iveco kombi sa jednim vratima, ali realno nije ni bilo potreba za većim vozilom jer je uvek bilo jako malo ljudi u vozilu, svaki dan se vozi 24 i u Petak sam bio jedan jedini putnik od Neimara do Dorćola.
Ikarbusi su bili na popravci tako da sada možemo očekivati malo bolju vožnju.
Ovih par dan je bilo super kao taksi.
 
bigvlada":21k47isq je napisao(la):
Ova kineska kompanija (Thunder sky http://www.thunder-sky.com/index.asp) pravi električna vozila

za grad
http://www.thunder-sky.com/manage/images/200921014136.jpg
MODEL:Thunder Sky-EV-2009
Dimensions(m):11.9X2.47X3.28(m),Full Load Weight:16500kg
Nominal Power:120KW
Max Power:300KW
Max Speed:100km/hr,Climb ability:≥22%


Recimo da je svaki dizajn užasno ružan. Dobra stvar je što ovi nude i baterije i ostalu elektroniku zasebno, tako da ne bi bio problem da Ikarbus ili Nibus naprave domaće električne verzije. Punjači su veličine manjeg ormana i teže ispod 500kg. Mogu se montirati na terminusima, kao i oprema za menjanje baterija.
Svidja mi se ova ideja. Medjutim, zasto ne iskoristiti trolejbusku mrezu i dodati na to i hibridne trole, tj. elektricne buseve koji mogu da rade kao i trole. Dok se vozi po centru ili delovima grada gde postoji infrastruktura za trolejbus - motor radi na struju preko "zice", a u isto vreme se pune baterije. Posle toga se spuste trole i bus nastavi na baterije.
 
:( :( :( :( :( :(

hocu moju 24-uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

a znam da je nece vratitiiiiiiiiii uskorooooooo

ali uradicu sve sve sve

ja u onaj famoynikombi ne mogu ni da udjem kolika sam :)

strasno

hvala na podrsci svakakooooooo
 
:violina: ja cu da sviram i da pevam

vratiteeeeeee miiiiiiii 24-uuuuuuuu
mojuuuuuuuuuuuuuuuuuu
GSP-ovuuuuuuuuuuuu

oleeeeeeeeeeeeeee
 
zurück zu mir 24
back to me 24
回到我24
a me 24
24 de volta para mim
Назад мне 24
يعود لي 24
 
^^Au pa ti bas imas problema od kako su stavili minibuseve na liniju 24. :D
 
uuuuu tvoje "ime" me tek asocira na 24-u :lol:

pa da imaš noge 110 cm i da ne možeš da sedneš mislim da bi i sada samnom pisao

"zurück zu mir 24"

hahaha

e, vratiću je ja a onda ćete mi biti duboko zahvalni :kk:

a ovde odustajem, niste ni malo druželjubiviiiii hahaha
 
Niskopodni FAP i ne izgleda tako lose. Kako citam po postovima na forumu autobusa, izgleda da FAP bolje pravi buseve od Ikarbusa.
 
Ruzniji su, ali kao da su im spojevi bolji, nista se ne odvaljuje i to

BTW niskopodni FAP sam video u saobracaju u BG
 
FAP je mozda ruzniji, ali tehnicki pravi bolje buseve od Ikarbusa. Ikarbus ima leti veliki problem sa hladjenjem, stalno im prokuvava motor, iako se radi o MAN-ovim motorima. Kako pise na forumu u FAP-u je bila komisija iz MAN-a koja je vrsila verifikaciju ugradnje motora i u izvestaju koji su poslali bili su jako zadovoljni, narocito sa hladjenjem i dobro su ocenili ovaj bus. Ovo je prvi put da FAP koristi MAN motore.
Za sada kod nas najbolje autobuse pravi Neobus.
 
Najbolje autobuse tehnicki gledano ili na sta mislis? Neobus isto tako pravi kao i Ikarbus putnicke autobuse koliko ja znam. Kakva je situacija tu - ista? Znas li mozda?
 
Tehnicki gledano su najbolji srpski autobusi. Motor i sasija su od Volvoa. No nije to glavni razlog. Neobusovi autobusi nose uz svoj i znak Volvoa, a Volvo ne daje svakom karoseristi da nosi njihov znak, samo onome ko ispuni tehnicke po njihovim standardima. Ikarbus koristi MAN-ove motore i sasije, pa su losi, jer ne proizvode kako treba, vec stavljaju neki svoj hladnjak, koji nije po preporuci.
Da se razumemo, jedno je pravi Volvoov bus, a drugo Neobus. Ovde govorim o domacim proizvodjacima. A sto se tice svetskih proizvodjaca u prvu grupu svakako pripadaju Mercedes-Benz, MAN, Volvo i Scania.
 
Nebi bilo lose da imamo dvospratne autobuse na ulicam. Uostalom, prvi beogradski autobus je bio dvospratni ;)
 
stvarno?
dovoljno je samo pogledati Veliku Britaniju. tamo funkcionišu već više od pola veka. pa onda Hong Kong.
inače DD Volvo i Scania se eksploatišu po Londonu. ima i Alexander Dennis mada se oni najviše koriste u Hong Kongu
 
Vrh