Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Ko to gleda SAT.
Što kažu nastavlja se saradnja sa Mercedesom. Mada biće pre kupovina šasija.
Mislim da ne mogu da pariraju Mečkinom i MAN-ovom ogranku u Turskoj. Ni po ceni ni po kvalitetu.
 
Daleko su oni od Turskih fabrika već više od 10ak godina. Uostalom, jedini Ikari koji traju koliko i MANovi sklopljeni u Turskoj su upravo 201 serije pravljene u periodu od 2001. do 2005. Na svim kasnijim se jasno vidi pad kvaliteta. Ok što jes jes, kod MANova su veliku odigrali i sami Japanci koji su pritegli GSP da ih održavaju kako treba. Al sve u svemu, vidi se razlika između starih i novih Ikarbusa.

No dobro, šta je tu je. Sad neka dobro iskoriste ovu novu šansu sa Mercedesom. I neka grabe svaku priliku za proširenje saradnje i tržišta da ne bude opet ko proteklih 20 godina - nećemo ove, nećemo one, ne odgovara nam ovako, ne odgovara nam onako... pa da na kraju dođu do borbe za egzistenciju.
 
Fotke sam dobio tako da sta kazu pojma nemam samo fotke bez propratnog teksta
 
Ja sam izgleda jedan od retkih koji je zadovoljan linijom 42. :/ Svi busevi relativno novi, niskopodni, dosta cesce ide nego kada je GSP drzao. Kad odem na 59/47/50, vozni park kao 90e. Oni FAP-ovi lesevi, em neudobni, em, ja mislim, najbucnije vozilo na beogradskim ulicama.
 
ФАПови су удобни проблем је само код првих врата бар је тако у Транспродуктовим. Да, добра су возила на 42 али проблем су возачи који намерно не дођу или крену раније/касније сваки пут.
 
Pa bolji je od matorih Liaza. Pogotovo sa onim sipkama pogresno postavljenim gde moras stalno da pazis da ne udaris glavom ako si malo visi.
 
ЛиАЗ је највећа глупост у нашем граду после Маза и Акие. Бексе сваки дан се возим фаповима и седишта су удобнија од смрдљивог пластичног Солариса, гуменог Лиаза и гасне коморе Маза. Али, када већ причамо о седиштима, најгори положај седишта имају Кобре. Ако си висок преко 180cm јадан ти.
 
Jeste druže, samo ti si putovao, ja nikad autobus koristio nisam, pa ćeš mi ti objasniti. Da ne trošim vreme ni tebi ni sebi, Fap je odličan!

Poslato sa PLK-L01 uz pomoć Tapatoka
 
Sta fali starim kobrama koje prefarbase u crveno. To je jedan od boljih gradskih buseva prostrane unutrasnjosti sa odlicnim i udobnim sedistima.
 
Генерално ни ЛиАЗ није тако страшан за неке лакше оптерећене линије, већ га наши генијалци шаљу на 46, 601, 78 и сл. линије на које лагано може зглоб колико су оптерећене.
 
Cobra , sad je pre zvečarka ima užasna dakle tapacirana i uska sedišta. Otprilike za dve žene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=460031#p460031:2533cdxl je napisao(la):
Igor » Пон Јун 19, 2017 6:26 pm[/url]":2533cdxl]Sta fali starim kobrama koje prefarbase u crveno. To je jedan od boljih gradskih buseva prostrane unutrasnjosti sa odlicnim i udobnim sedistima.
Слажем се.
 
Те Koбре су фино легле на 78, за разлику од ЛиАЗа.
 
једном сам се возио Акиом на 26. био је осредње пун, умало душу није испустио уз Пеке Павловића. и још је било паклено код мотора (а напољу 15так степени)
 
Sta bre liaz,liaz je pojam za fapa! Ne volim ni liaza ni fapa ali u poredjenju sa fapom, liaz je masina. Fap em sto je pravljen kao da su putnicima skracene noge do kolena,em sto bruji ko "FAP", em sto nije praktican. Ustvar, ne mogu dusu da gresim ni liaz nije nista bolji ali brate u liazu bar mogu da sednem ko covek sa svojih 1.95,dok u fapu sednem do prozora a noge mi budu u " hodniku" . Toliko.
 
Maa i jedan i drugi su...

Mada to što gledamo sad su poslednji primerci FAPa, pošto je fabrika ionako već raskantana i svedena na vojnu radionicu.
 
Моје неко искуство је другачије, у Лиазу на 601 или 78 нит могу лепо да седнем нит могу да стојим за разлику од Фапа. Ипак је Фап копија чувене мечке О405 док је Лиаз развијен осамдесетих као замена за старије приградске и градске соло аутобусе у СССР с тим што је модел побољшан временом естетски и по питању мотора.
 
ФАП је закон какав бре Лиаз који је прављен за руска села.
 
A od kad je to bolje imati vozilo pravljeno za naše uslove , naspram vozila koje je pravljeno da izdrži mnogo ekstremnije uslove?
 
ФАП је направио возило у сарадњи са институтом Винча по узору на проверен немачки модел који је рађен по европским стандардима 80их. ЛиАЗ јесте пројектован за екстремне услове по питању температура и квалитета путева, али као сеоски аутобус слабијег оптерећења.
 
Pričate o ovoj taljigi ?

%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%81_%D0%9B%D0%B8%D0%90%D0%97-5256.26_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D1%88%D1%80%D1%83%D1%82%D0%B0_%E2%84%96431_%D0%B2_%D0%93%D0%B0%D1%82%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B5.jpg
 
Vrh