Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Prijatelju sa tim proklinjanjima, zvucis kao u starom filmu neka baba iz neke pripizdine...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Te i još par drugih linija su odavno postale pretesne za solo autobuse.
 
Skinuo je solarise samim tim sto je skinut GSP sa tih linija,neka zvuci kako zvuci ne zanima me ostajem pri tom misljenju! Kao sto rece Zika linije su odavno postale pretesne za solo buseve :)
 
Gase "Zemun", a uskoro i "Kosmaj"

Zbog toga što se deo prigradskih linija prepušta privatnicima, GSP planira da zatvori čak dva saobraćajna pogona
Prethodno odlučeno da se linije sa "poteza 500" prepuste privatniku

Na pogon gradskog saobraćajnog preduzeća "Zemun" uskoro bi mogao da bude stavljen katanac! Zatvaranje ove, od ukupno šest garaža koliko ih funkcioniše u sklopu preduzeća, odavno je u planu. Odluka o prepuštanju "poteza 500" privatnicima samo je ubrzala gašenje. Slična sudbina, čini se, čeka i pogon "Kosmaj".

Pogon "Zemun" godinama je najlošiji u sistemu održavanja vozila GSP. U njemu su smeštena najstarija i najlošija vozila. Rezervnih delova, poslednjih godina, skoro da i nije bilo. Ni vozača u ovom pogonu nema dovoljno, pa se vikednom uvek kuburilo sa ljudstvom. Sada se "garaža" iz Dunavske 14 seli na Novi Beograd. Tako će linije 15, 73, 83, 607, 612, 700, 702, 703, 704, 705,... uskoro kretati iz Agostina Neta. Sa voznim parkom seli se i svih 500 zaposlenih, od kojih je oko 316 vozača i pedesetak mehaničara.

Plan o "gašenju" ove garaže dodatno je ubrzala odluka da se linije za Sremčicu, Umku i Rušanj prepuste privatnicima. Naime, odbornici bi na sledećoj sednici Skupštine grada trebalo da izglasaju usvajanje projekta javno-privatnog partnerstva za "potez 500". Posao vredan više od 80 miliona evra zaključiće se na 10 godina, a uslov je da vozila ne smeju ni u jednom trenutku da budu starija od 13 godina.

Ovakvu odluku Sekretarijat za javni gradski prevoz pravda stanjem u kome se nalazi vozni park GSP.


"ARRIVA" PREUZIMA KOSMAJ

DA je gašenje pogona "Zemun" odavno bilo u planu, potvrđuje i činjenica da je još pre nekoliko meseci počelo rasklanjanje starih i rashodovanih autobusa sa parkinga u novobeogradskom pogonu. Upućeni tvrde i da ista sudbina čeka pogon "Kosmaj", čija su vozila takođe u katastrofalnom stanju, kao i da će ga preuzeti konzorcijum privatnih prevoznika "Arriva".

izvor: http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... o-i-Kosmaj
 
Sugava ariva (namerno malim slovima) preuzima i lastu pa vidim evo preuzla je... :lol: :lol: :lol: :lol:
 
A kosmaj kao renoviraju i dolaze im novi busevi umjesto da zategnu urede to oni poklanjaju posao privatniku
 
Zar to nije ono što je urađeno u svim granama naše privrede, sje*******i državno preduzeće ubedi sve da država to ne može da vodi i onda i preduzeće i zemljište koje je često vrednije od preduzeća prodaj ili pokloni privatniku, koji često ima bliske veze sa nekim iz državnog vrha?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=458732#p458732:2lhoi6dq je napisao(la):
direktor » 15 Jun 2017 07:05 am[/url]":2lhoi6dq]A kosmaj kao renoviraju i dolaze im novi busevi umjesto da zategnu urede to oni poklanjaju posao privatniku
Nije to nikakav privatnik. Vlasnik Arrive je vlada SR Nemačke, tj nemačka državna železnica.
 
Da živim(o) u normalnoj zemlji ovo gašenje depoa i reorganizacija GSP me uopšte ne bi brinuli, Štaviše, na prvi pogled deluje kao sasvim dobra preraspodela koja bi mogla da vodi ka tome da GSP ima primat na centralnim linijama a da privatnici rade periferije. Svako obavlja onoliko posla koliko može, drži se svog reona i time smanjuje troškove. Usput se svi takmiče da budu što bolji. Zadovoljni i Grad, i prevoznici i putnici.

Ali pošto je ovo Srbija, gde se ništa ne radi mimo politike i zarad opšteg dobra, već instinktivno tražim potencijalne načine na koje će neko da se ugradi u sve ovo. Ili da se oslabi domaće preduzeće da bi se doveli stranci da nam pokažu kako se radi. Pošto smo već imali priliku da čujemo da mi nemamo stručnjake i znanje da upravljamo BASom pa ćemo da dovedemo strance da nam pokažu. Umesto da se samo počisti sloj parazita koji srču plate a ne rade ništa i uposle domaći ljudi koji su i školovani, između ostalog, da upravljaju i organizuju autobuske stanice i linije.
Mislim da me neko ne shvati pogrešno - nemam ništa protiv Arrive (mada nisam ni pratio njene aktivnosti već nekoliko godina) i delim onaj stav da svaka investicija i strano znanje mogu puno da znače i da poboljšaju situaciju, pogotovu kad je kritično. Samo kažem, znam kako ovde stvari funkcionišu i zato se bojim da ovo ne bude još jedna u nizu pljački i muljaža. Npr ne bi me čudilo da se plac Zemuna proda za smešno male pare, i da GSP i Grad dobiju neku siću od toga, a da tamo niknu skupi stanovi na kojima će neki političar ili ''biznismen'' debelo da se opari.
 
Ovaj novi bus na 307 je imao neku nezgodu penjući se uz brdo. Ne znam šta se tačno dogodilo
 
119.
OMuM3
 
Што се тиче приче о продаји Космаја, зар није била прича да ће да граде и нови тролејбуски депо код Космаја? За Земун беше прича да треба да се врати земљиште (поред лошег стања возног парка)?
 
Juče se dogodila saobraćajna nezgoda na liniji 307. Connecto #165 je udario u novi bus #3254. Ali Gsp ništa ne priča
 
Opiši barem šta se desilo, kakva je šteta, ima li povređenih, itd. Pa koliko se nezgoda u gspu dešava dnevno, nema poente spominjati sudare ako je neko sitno čukanje i slično.
 
Jel 10 onaj ''iskrivljeni'', što ima kriv/zalomljen krov između srednjih i zadnjih vrata?
Ima baš jedan solo 103 koji izgleda ko da su geniji u GSP superlepkom zalepili dva dela karoserije.
 
Није, то је ја мислим Икарбус 103 4В прототип, гаражни број 1.
 
Vrh