Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420118#p420118:3vzap54t je napisao(la):
Somi303 » Uto Nov 29, 2016 7:34 pm[/url]":3vzap54t]Генералног заступника Солариса баш заболе да заштити возило од падавина док стоји растављено :notok:
14729222_854878657983002_4270775162845226854_n.jpg

14993514_872095292928005_7657067941118927898_n.jpg

SDT Group


Šomi koja je priča sa tim autobusom?
 
kkorisnikk":2ygoc8z7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420118#p420118 je napisao(la):
Somi303 » Uto Nov 29, 2016 7:34 pm[/url]":2ygoc8z7]Генералног заступника Солариса баш заболе да заштити возило од падавина док стоји растављено :notok:


Šomi koja je priča sa tim autobusom?
На другом форуму сам прочитао да има озбиљан проблем са зглобом, али све је то на рекла-казала па не знам праву причу. Жика тврди да тако стоји још од марта па ће бити да има истине у томе.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Grad Beograd postao suvlasnik "Ikarbusa"

Grad Beograd će postati suvlasnik u preduzeću “Ikarbus” po osnovu dugovanja te firme za porez na zarade, odlučili su danas odbornici gradskog parlamenta.

4jIktkqTURBXy9kNjkxMDg2YTAwNjljY2IwOWRiMzI3NDFjNjdkZjM4NS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA


Skupština grada usvojila je odluku o konverziji potraživanja Grada od “Ikarbusa” od oko 15 miliona dinara u trajni ulog u kapitalu tog preduzeća koje proizvodi autobuse i specijalna vozila.

Odbornik Demokratske stranke Balša Božović rekao je da je “Ikarbus” u tehnološkim teškoćama i da je to još jedna od fabrika koja će se ugasiti.

- Ta fabrika više ne postoji, ona je na aparatima, samo je pitanje kada će se aparati isključiti” - rekao je Božović.

Zamenik gradonačelnika Andreja Mladenović ocenio je da je poslednji udarac “Ikarbusu” zadat u četvorogodišnjem periodu, počev od 2008. godine jer je tada grad Beograd prekinuo saradnju sa tim preduzećem. On je dodao da su u vreme kada je gradonačelnik bio Dragan Đilas kupovani polsjki “Solarisovi” autobusi.

- Najveći broj autobusa koje ima GSP, odnosno 980 je proizvedeno u “Ikarbusu”. Prekid saradnje sa Gradom je od 2008. godine - naveo je Mladenović.


Блиц
Сасвим логичан и дуго очекиван потез, надам се само да се то неће негативно одразити на квалитет возила који је кренуо добрим путем :gobb:
пс: жали боже потрошеног времена на овакав текст, осим наслова текст не доноси никакву корисну информацију осим страначког препуцавања. :notok:
 
Prvo, mislim da grad Beograd ne moze postati suvlasnik preduzeca po osnovu duga za poreze na zarade.
Zar porez ubira grad? Mozda bi neko ko je pravno obrazovan mogao da nam protumaci ovo.
Zatim, dug je rekao bih `smesan`. jer ma kako yvucalo 15 miliona dinara, to je samo okvirno vrednost jednog autobusa (121951EUR).
Sobzirom na subvencije koje dryava svake godine odobrava `investitorima` otpis ovog duga mizerno opterecenje budzeta u odnosu na silne 8kEUR/radniku i slicno.

Inace kao sto je @Somi303 lepo zapazio prazne parole i prepucavanja...
Podsecanja radi, pored Solarisa u navedenom periodu periodu su nabavljane i prve serije niskopodnih Ikara, ali nova perjanica Mladenovic je to namerno precutao, isto kao sto je Boyovic precutao da je Ikarbus `na aparatima` jos od prethodne (DS) vlasti.
Sve u svemu, ko nam vodi grad i drzavu (a tu mislim jednako i na vlast i opoziciju) ne mozemo ni ocekivati da nam bude bolje nego sto jeste.
 
Ne bi rekao da je Ikarbus na aparatima, prodaju oni dovoljno autobusa godisnje (GSP Beograd, Novi Sad, ATP Pancevo, privatnici, itd...), naravno moglo bi to mnogo bolje.
 
Oduševiće se ceo svet kad vide da ima Mercedes značku na spisku opreme...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420401#p420401:edtbigbk je napisao(la):
Somi303 » Sre Nov 30, 2016 6:23 pm[/url]":edtbigbk]
kkorisnikk":edtbigbk je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420118#p420118 je napisao(la):
Somi303 » Uto Nov 29, 2016 7:34 pm[/url]":edtbigbk]Генералног заступника Солариса баш заболе да заштити возило од падавина док стоји растављено :notok:


Šomi koja je priča sa tim autobusom?
На другом форуму сам прочитао да има озбиљан проблем са зглобом, али све је то на рекла-казала па не знам праву причу. Жика тврди да тако стоји још од марта па ће бити да има истине у томе.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока

Dobio je dobar udarac od strane (odvaljene) asfaltne ploče u delu zgloba. Nažalost stoji tako od marta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=420429#p420429:n0kk98qh je napisao(la):
spatiotecte » Sre Nov 30, 2016 9:18 pm[/url]":n0kk98qh]Ne bi rekao da je Ikarbus na aparatima, prodaju oni dovoljno autobusa godisnje (GSP Beograd, Novi Sad, ATP Pancevo, privatnici, itd...), naravno moglo bi to mnogo bolje.
Imaju daleko veće kapacitete ali kako kažu u tehnološkom smislu su u debelom zaostatku. Nije problem kupiti motor , menjač i osovine treba sve to kvalitetno ukomponovati u nešto što poznajemo kao kvalitetan autobus. Najbolji primer su turski pogoni Mercedes-a i MAN-a. Prave odlične autobuse za daleko niže cene u odnosu na zapad.
 
Imali su priliku sa tenderom ove godine. Da je drzava izdvojila par miliona za subvencije privatnicima koji bi kupili Ikarbusova vozila, tj omogucila nizu cenu od ruskih i turskih bilo bi i posla i para u Ikarbusu, a uz to i malo bolji vozni park u gradu. Ovako su skupili politicke poene sa ovih 50ak vozila, Ikarbus je tu gde jeste, a Beograd preplavljen Mazovima :?
 
Beogradu su potrebne nabavke velikog broja istih vozila, kao što je kupljeno 200 solarisa. Time se vozni park unificira i održavanje postaje mnogo jeftinije, delovi se nabavljaju na veliko a radnici bolje poznaju vozilo. Nabavljanje po 30 autobusa godišnje je malo i smešno jer za par godina se neki model neće proizvoditi tako da ćemo imato 60 ovih autobusa, 50 drugih, 80 trećih i tako u krug.
Ikarbus ne može da se oporavi dok su na vlasti svi koji su ga namerno uništili, i žuti i plavi i crveni.
 
Delimicno si u pravu. Naime, autobusi ce za par godina biti drugaciji, ali ce 80% delova i resenja biti isto. Mit kako je na novom modelu (bilo kog proizvoda) sve novo i drugacije.
Nabavka vozila u GSP-u je stihijska, jer je to firma bez dobre organizacije. Slicno je i u vecini drugih firmi. Sa druge strane, nisu dobre ni nabavke velikog broja vozila. Sve bude super kada imas 200 novih solarisa (primer), ali kada u jednom trenutku budes imao 200 starih sa ozbiljnijim problemima?
Po meni optimalno bi bilo da se svake godine obnavlja 10-15% voznog parka. Takvim modelom prosecna starost bi se u nekom razumnom roku znacajno spustila, a ciklus zamene vozila bi bio na okvirno nekih 7-8 godina.
U takvom modelu, vozila ne bi bila potpuno potrosena, pa bi se mogla ponuditi na trzistu za manje zahtevne linije po manjim mestima. Sve to podrazumeva i strategiju razvoja preduzeca, planiranje prihoda i rashoda ali i domacinski odnos. Sve to u GSP-u ne postoji.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
GB52 na liniji 44

GB3111 na 27

Gb3185


Gb3195
 
Laki dok je na vlasti bio radnički savet,GSP je imao unificiran vozni park. Znalo se koja su vozila u pitanju Zemunski Ikarus sa kockicama i lincencnim krmačama MAN 890 ,oba u to vreme Raba-MAN motor i FAMOS menjač. Malo drugačija Ljubljanska Avtomontaža-MAN i Skopski Mercedesi . Kompletnu pneumatiku radio je Prva Petoletka Trstenik.
Posle dolaze MAN-ovi motori 2866 i Sanosi sa Mečkinim OM447 sa 240 KS i tu je bilo dosta kompatibilnih delova.
Onda rasturaju radničke savete kao i SFRJ i kreće šarenilo.
Generalno i sada mogu da ucene proizvođače vozila da veliki deo komponenti bude unificiran. Veliki deo osovina je ZF, menjači Voith i ZF, kočioni sistemi / motori , pneumatika sve to može od jednih proizvođača. Time bi se bitno smanjio lager kao i potreba za obukom stručnog kadra.
 
Lasta Avala
5201
15388677_215853178856906_698259676_o.jpg

5837
15354260_215853175523573_131294050_o.jpg


Obrenovački na 860 -5912
15302425_215853208856903_435592486_o.jpg


GSP kod omladinskog stadiona:
738
15387420_215853165523574_678491108_o.jpg

758
15321577_215853162190241_624091330_o.jpg
 
Биће кад стигне последњих десет ИК112М, ако већ нису стигли.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421604#p421604:j633w843 je napisao(la):
Somi303 » Sre Dec 07, 2016 12:44 am[/url]":j633w843]Биће кад стигне последњих десет ИК112М, ако већ нису стигли.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
Stizu krajem godine, ali cisto sumnjam da ce ici na potez 300
 
Poslednjih deset su u Zemunu pristigli, ili tek treba da pristignu, ali u svakom slucaju ne ide nista vise u Kosmaj. Sledeca nabavka je 30 zglobova za Karaburmu i Novi Beograd.
 
GB3111 na 27


Razgolicena teta kao da promovise striptiz bar. :roll: :bg4: Da li je iko mislio da takvo sto mogu videti i deca? Kako uopste mogu da lepe tako nesto na bus?
 
Vrh