Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Мада то је до те по мени мало глупе стрикне поделе линија међу погонима, СП Нови Београд очигледно има вишак зглобова, а СП Карабурма мањак. По мени могли су нпр. да 16 и 65 одржавају заједно НБГ и Карабурма, 83 да деле Карабурма и Земун и сл. с тим да сваки погон обавља поласке са терминуса који су им ближи.
 
To sam i ja razmišljao, bilo bi uštede dosta. Ovako busevi sa Nbgd kad rade 17 i 18 idu prazni 15km i sa Zemuna do Zelenog venca 20km. To je razbacivanje u ovoj krizi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422489#p422489:1zw5dzwe je napisao(la):
SRBO » Sun Dec 11, 2016 7:10 pm[/url]":1zw5dzwe]Пудинг уместо мозга :lol:

Kome?
 
Главоњама у ДЈП и ГСП. До скоро није било компликовано да исту линију деле ГСП и Ласта или ГСП и приватници, а данас им тешко да поделе линију између два погона (нпр. сада прва 83 из Земуна креће у 4 и 55, а прва са Крста у 5 и 40, вероватно кад прва из Земуна окрене круг, а могу лепо да ставе и аутобус из Карабурме да оде на Крст и да оба поласка са оба терминуса буду у 4 и 50).
 
Evo naprimer 89.
Bus od Kosmaja mora da dodje prazan do terminusa Novi Beograd, a najpraktičnije bi bilo pošto je okretnica blizu pogona NBGD da taj pogon deli sa Kosmajem.
 
ha ha svakog jutra kad idem na posao iz pogona Novi Beograd izlaze prazni busevi za Sremcicu a isto sam se to ja zapitao :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Davno su to stručnajci iz GSP to analizirali i dali neko kompromisno rešenje. Sad su celu tu priču dodatno zakomplikovali sa novom preraspodelom linija.
Izgradnjom garaže kod Vrbinog potoka i na Altini rešili bi jedan deo praznog hoda.
 
Ocigledno je da je pogon Zemun na klocnama i sa ovih par novih autobusa dato mu je vestacko disanje.S tim sto su to autobusi koji pripadaju Kosmaju,ali su pozajmljeni Zemunu,pretpostavljam ili zbog rekonstrukcije Kosmaja ili zbog toga sto Zemun vapi za novim autobusima pa je bilo ono daj daj da ne cekamo.Lasta sve svoje garaze ima blize ili dalje od Avale,ali uglavnom tuda i vozi.Autobus iz N.Beograda ide ujutru na prvi polazak u Sremcicu,ta takozvana nulta kilometraza je prevelika,mislim da bi na potezu od Ade do Zeleznika trebalo da postoji nova garaza,upravo zbog ovakvih nelogicnosti.Ovo je moje naglas razmisljanje,zao mi je sto ne postoji neka konkretna ideja od nadleznih u ovom pravcu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=422529#p422529:2cyjobj6 je napisao(la):
kruuki » Ned Dec 11, 2016 10:44 pm[/url]":2cyjobj6]ha ha svakog jutra kad idem na posao iz pogona Novi Beograd izlaze prazni busevi za Sremcicu a isto sam se to ja zapitao :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

Daj da nazvrljam nesto danas na forumu, cisto da se upisem...makar bio biser dana...

Ceo cukaricki pravac prirodno pripada nbg pogonu, do kosmaja se stize gazelom ili trasom 50-ice preko 29 brda i planina, dalje u oba slucaja.
Podela linija prema ukljucenju i iskljucenju je za djp/gsp visa matematika, jos su oni u srednjem veku, ni sa bg vozom ne umeju da se usklade.
 
Vrbin potok = Orlovača kad bude para i ako bude GSP-a. Odatle bi se dosta smanjili troškovi ka perifernim terminusima i brže reagovalo u slučaju zamena vozila i sl.
 
f8281ea0cb2966eb458679e1fac5371a.png



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ovo lepljenje reklama po autobusima je meni iskreno ružno, po meni bi bilo normalno da reklame idu na monitorima koji bi bili u autobusima.
 
782fda7fe04e4be5c1f106d0c4f8da99.jpg

Foto: kurir.rs

Lepo je videti da je ovaj autobus jos uvek u saobracaju :) gb 21 koliko sam uspeo da vidim sa slike


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423298#p423298:3fnyg5df je napisao(la):
kruuki » 16 Dec 2016 08:26 pm[/url]":3fnyg5df]
782fda7fe04e4be5c1f106d0c4f8da99.jpg

Foto: kurir.rs

Lepo je videti da je ovaj autobus jos uvek u saobracaju :) gb 21 koliko sam uspeo da vidim sa slike


Sent from my iPhone using Tapatalk

Obavezno ovog starog MAN-a prebaciti u muzej nakon sto zavrsi svoj radni vek.
 
Vrh