Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 245 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    258
Vidi ovako.....nacin na koji razgovaras samnom je sasvim dovoljan razlog da verujem da si veoma frustriran iz nekog razloga.Zao mi je sto osobe kao ti ovde dele lekcije ljudima sta je bitno i sta im je pametnije da komentarisu.Nema potrebe da se nerviras,ljudski sam postavio pitanje za stvar koja me zanima,kao i mnoge druge teme,ali ova mi je zamisli dosla sad na pamet.Zaista nemam nameru da se ovde pravdam ni tebi niti bilo kome ako pokusam nesto da pitam na neki kulturan nacin ako je moguce.Tvoje je da napadas ako zelis,postujem,a moje je da odgovorim na svoj nacin.Zato i kazem,bez nerviranja,imas na sajtu dovoljno prostora i tema da iskazes svoj stav,pa bi bilo lepo da to pravo ne uskracujes drugima,iako mozda se bave necim sto tebi nije dovoljno interesantno.
 
Mislim da ce se nastaviti numeracija od 3230. Ako se ne varam, posle Solarisa prvi novi autobusi su IK112LE. Poslednji garazni broj Solarisa je 3199 koji je u Karaburmi, a 3200 je prvi LE u Kosmaju. Poslednji LE je 3229, tako da ce novi autobusi poceti od 3230. E sad, koliko sam upoznat, prvo Zemun dobija nove solo autobuse, a ne znam kada ce Novi Beograd. Tako da, novi solaci ce imati cetvorocifreni broj. Ne znam zasto, ali pretpostavljam da je zbog toga sto su svi trocifreni i dvocifreni brojevi izmesani i da ima dosta rupa, kako u serijama tako i izmedju serija. Pa sada krecu "od pocetka".
 
A mene zanima odakle ti ta informacija? U Zemunu konkretno ima dosta slobodnih brojki među solo vozilima, odakle ideja da će ići četvorocifreni brojevi, koji su BTW bili oznake za vozila iz donacija, stranih kredita i sl... Morale su se razlikovati od normalnih brojki, otuda 2000 na trolama, 3000 na Solarisima...
 
Hvala Mare na infu....nego sam bio ubedjen da se brojevi odredjuju prema pogonu u kom se autobusi nalaze....zato sam mislio da ce Zemun krenuti sa 3300....u svakom slucaju hvala na razmisljanju...
 
Danas u 95, ponovo "kučkarke" napadaju.
Da se na početku razumemo, protiv pasa u vozilu nemam ništa, ako su uredno upakovani po propisima za prevoz životinja, dakle korpa ili transporter.
Priča počinje u Borči,mlada dama sa fotografije sa svojim psom, videvši autobus na liniji 95 (igrom slučaja, ušli smo na istoj stanici), uzima psa u ruke i udaljava se sa početka stajališta ka sredini i kada se vozilo zaustavilo, kreće ka poslednjim vratima. Sa psom je ušla i sela i vozila se od Borče do 29. novembra, gde je kontrola ušla u vozilo, te je vozaču signaliziralo da ima "slepog" putnika u vozilu, te nastaje standardna frka, gde mlada dama, iz dame prelazi u "kučkarku" koristeći vrlo sočne izraze i popriličan fond psovki, u čemu je podržana od strane par isto zatupljenih putnika.

Vozač je odustao od čekanja da izađe, te je nastavio vožnju nakon par minuta, iako sam mu sugerisao da i sam može biti kažnjen zbog toga, ali čoveku smena završavala na Bloku, te razumem zašto nije želeo da čeka.
Iskreno muka mi je od ovakvih fenserki, kučkarki, životinja nije ništa kriva, već glupavi vlasnik, ni životinji sigurno nije prijatno da se vozi u pretoplom autobusu sa još 200 ljudi, te bi ovakve slučajeve kažnjavao novčano, ovo je čist bezobrazluk!
 
Koд свих проблема са животињама, било домаћих и кућних љубимаца, било дивљих, узрок проблема је у људима. ГСП би могао да поради на обележавању возила, да се на вратима назначи да је забрањено увођење животиња без корпе или транспортера, као што је већ назначена забрана пушења (на по мени веома лош начин који одудара од стандардних ознака у и на возилима ГСП).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393934#p393934:3q2efnq2 je napisao(la):
becks89 » 24 Jun 2016 08:58 pm[/url]":3q2efnq2]A mene zanima odakle ti ta informacija? U Zemunu konkretno ima dosta slobodnih brojki među solo vozilima, odakle ideja da će ići četvorocifreni brojevi, koji su BTW bili oznake za vozila iz donacija, stranih kredita i sl... Morale su se razlikovati od normalnih brojki, otuda 2000 na trolama, 3000 na Solarisima...
Rekoh da "Mislim" tj. da pretpostavljam da ce tako nastaviti. Sada su i 2000 na tramvajima, tako da ne znam sta rade sa numeracijom. Doduse nece biti kupljeno nesto mnogo autobusa pa mozda bude dvocifren/trocifren broj, ali opet pretpostavljam da ce nastaviti od 3230.
 
Kakva je situacija sa Ikarbus M serijom od kada su krenule vrucine. Rekao bih da se Ikarbus dobro drzi nista losije od Solarisa
 
Klima ispravna na jednom ili na dva od nešto manje od 30 koliko ih je u saobraćaju. Voze se, ako na to misliš pod držanje...
 
Докле ће се Икарбус кривити због чињенице да ГСП ни једну једину климу у возном парку никад није поправио / сервисирао?
 
Somi ta vozila nisu toliko stara da bude do odrzavanja u GSP-u i da klima radi samo u njih par....? mada znajuci ih nista me vise ne iznenadjuje...
 
Возила су стара две године, гаранција је истекла, а Икарбус у сваком случају није произвођач тих клима да би се кривио за њихову неисправност.
 
Neka Liponi koji zna tu materiju bolje objasni. Ikarbus ce vrlo brzo da zavrsi k'o Fap, zasto je to tako, moraju da se zapitaju pre svega oni koji su im namestili tendere, pa onda ostalo. Hvala Bogu pa ih na potezu 600 (sem 601) i nema vise. Ikarbus je puko, ovo sto se desava sada sa jelte "srpskim mercedesom" i "srpskim manom" i samo produbljivanje krize i bezanje od istine i realnosti (a to je katanac). Ne moze vise da GSP bude poligon za Ikarbusove prototipove, neka se dokazu u manjim sredinama, pa onda da idu u GSP. Na 610 sem par Mazova, rade Manovi, O345 i MB Citaro(koji je star preko 10 godina, ali izgleda kao da je juce sisao sa trake). Somi, provozaj se C LCom na 74 i potezu 600. Imas polovnjaka koliko hoces, a u tip top stanju believe or not!
 
Иди у Нови Сад препаметнице, имаш старију Н серију у перфектном стању. А ако ниси у току, узимају их опет, позз ;)
 
Gaspar mrzi ikarbus iz nekog razloga da te nisu odbili na konkursu za posao
Za stanje vozila nemozes da krivis fabriku vec gsp koji sve radi osim sto ne odrzava vozila
 
Dodji na potez 600. Solaris, O345, Citaro, polovnih Manova koliko ti dusa hoce. Uskoro jos Manova (kao Lui sto ima), i Kobri. Somi druze, nisi svestan sta propustas. Ako ti nakon voznje bude "lose" u nekom od tih nabrojanih vozila, placam ti gajbu piva(po izboru). Moze? Mene za krseve od Ikarbusa zabole, stari O345 koji su godinama drzali najteze Kosmajeve linije su i dan danas bolji od bilo kog "naprednog" IKarkrsovog "srpskog mercedesa". Somi, seti se da je O345 proizveden u preko milion primeraka, i da su pojedini u Beogradu na 47, 48 i 50 radili i zgazili preko milion km bez znacajnih kvarova. Cak Kosmajci na 94 su mnogo bolje radili nego bilo koji krs iz Ikarbusa.
 
Somi, slozicu se sa tobom.
Ipak, informisao bih te da je nekolicina imala problema sa klimom lo dolasku iz fabrike, te da na nekima nikad nije ni radila... Pored fabricke greske vezane za diferencijal, pogonsku osovinu, kao uzroka paljenja onog jednog, i ostecenja drugog, javljali su se problemi sa zaustavljanjem vozila, dobijanjem turaze, naravno, sve fino zataskano i prebaceno na stranu vozaca i krivicu ljudskog faktora.
Niko od strucnih ljudi nije umeo da objasni slicne pojave u saobracaju, koje su prosle bez posledica, mada ko zna koliko toga se desava kao posledica neodrzavanja i nemara.
Obzirom koliko se odrzavaju, malo su bolji od serije iz 2008. Godine...
 
Beks a sta gsp kad kupi nesto preuzme to iako ima ociglednu manu neradi klima nespojena kamere itd
Plus vozilo u garanciji 2 godine Pa obuka vizaca pa mehanicara pa uredjaji za dijagnostiku .
Da li bi ti uzeo kola iz salona sa neispravnom klimom recimo
 
Наравно, тога увек има, али опет ту је проблем што те недостатке ГСП занемари и махом не рекламира. Ово друго не желим да коментаришем јер не знам целу причу, једино што знам је оно што сам видео својим очима.
Мани се комплекса и брендова, дођи на потез 300 и сам изабери Икамерца којег хоћеш, а паре за пиво задржи и искористи за нешто боље у животу ;)
 
Neka, daleko je taj potez 300 k'o titula od cigana u basketu! Ikarmerceve sa merdevinama visokim 10metara, gledam svaki dan na 89. Teskom mukom i pod velikim pritiscima ih voze Kosmajci tu. Brend je brend Somi, svaki polovni MB, Man i Solaris su 10 svetlosnih godina ispred bilo kog Ikarkrsovog poluproizvoda, uostalom seti se samo sta je cuveni Jovicic rekao u Skupstini. Time je jasno dokazao realno stanje Ikarkrsa u kojem se nalazi. Uostalom, Somi udji ovde i raspitaj se kod vozaca iz pogona odakle su ti skarovi sa merdevinama i pitaj ih sta pre voze i sa kojom lakocom!
https://www.facebook.com/groups/1100497 ... ts&fref=ts . Mene zabole ona stvar za Ikarbus, ovakvo vestacko odrzavanje nece duuuuuuuugo trajati, a kad dodje sve na naplatu videce se ko je i sta tu mutio. "Cuveni srpski mercedes", nakon nekoliko km od izlaska iz fabrike je prokuvao, kako i zasto to niko nece saznati, ali je bitno da je skart nevidjenog tipa kupljen, i jos koliko je tu ugradjivanja bilo, gore nego iz vremena Srecka Sojica u Tesnoj kozi. Od dalje rasprave cu se suzdrzati, jer ja znam da mene strani autobusi voze od tacke A do tacke B, a tebe voze poludovrseni skartovi. Uostalom, provozaj se ovih dana Dumekom na 26, izbacili su novu generaciju Kobri!
 
A dobro bre Miki, napravio sam poredjenje takvo koje je neoborivo ;). Generalno Ikarbus moze da se poredi sa Istocno evropskim autobusima tipa Paz, Volzanin i liazom (iako je negde u nekim stvarima i Liaz ispred Ikarbusa). Meckedes, Man, Solaris su u svim crtama jaaaaaaaaaaako ispred Ikarbusa, cak Kobra, Akia su u 5 stvari ispred Ikarbusa, zasto je to tako, morate da se zapitate zasto. O345, SG283 i SG313 je za Beogradske uslove MAJKA. Somi, ne secas se ti madjarskih Ikarusa 280, e to su pravi autobusi za vas gospodu "kupujmo domace", da vas vozikaju 24/7, pa ces videti kad ces da stavis renominiranog proizvodjaca Ikarkrseva sa pravim Mercedesom. Ako se iko od vas uopste seca Ikarusa madjarskih...? Borbeni nazivi "MIcotakisi" i "Grci", pronadji Somi slobodno!
 
IkarMerc je iznudjen politicki projekat bez jasnog uporista u trzistu. Zasto mislis da nema svrhe razvijati A i M modele koji su se pokazali bolje nego N serija koja jeste bila i ostala izuzetno problematicna. Da pominjem koliko su kratke IK varijante utegnutije i bolje kod privatnika nego kod GSP-a
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394614#p394614:3ae2loae je napisao(la):
Igor » Tue Jun 28, 2016 12:13 am[/url]":3ae2loae]IkarMerc je iznudjen politicki projekat bez jasnog uporista u trzistu. Zasto mislis da nema svrhe razvijati A i M modele koji su se pokazali bolje nego N serija koja jeste bila i ostala izuzetno problematicna. Da pominjem koliko su kratke IK varijante utegnutije i bolje kod privatnika nego kod GSP-a
Pa upravo zbog toga ih treba zabraniti po Beogradu, vise se vremena vozikaju od Kosmaja do Krnjesevaca, to sto ti vidis da su kod "privatnika bolje stanje nego GSP", to je prividno. Sve je to politicko forsiranje zarad jeftinih politckih poena, Ikarbus je postao predmet sprdnje jer se tebi nakon par km pokvari autobus i prokuva, o N seriji da ne pricam. Igore, O345 su za svoje godine sigurno presli preko 1,5 milion km, i drze se bolje nego pojedini Ikarkrsevi 2 godine stari. Uostalom, evo da se vidi u cemu se vozimo na potezu 600. Ovo je nesto sto je u Kosmaj trebalo da ide, ali boze moj, "Aleksandar Veliki" naredio kupovinu "srpskih mercedesa". Evo slike sa autobusi.net
Autor fotografije je Stefan bgd
C_LC_Group_Mercedes_Citaro_1.jpg
 
Мора се узети у обзир да Београдски услови за аутобусе, а поготову у ГСПу нису нормални услови ни по питању оптерећења возила - дужина линија, стање пута, број путника у возилима, дужина смене, а посебно по питању одржавања. Уистину има Икарбус својих момената, али као што је већ речено, упоредимо возила са нормалним одржавањем - приватничка и по осталим градовима, а можемо чак узети и иностранство као пример - Сарајево и Русију.

И уситину нисмо баш за поређење са швабама који ипак имају пре свега стабилне финансије, разрађен приступ тржишту, гомилу инжењера и много масовнију произовдњу за разлику од Икарбуса. Турци су ипак само уходани каросеристи који знају да раде свој посао, нешто попут Необуса што је био код нас.
 
Vrh