Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Ni kod privatnika nije bolje veruj mi. To sto vidis je prividno. Uslovi eksploatacije vozila u Beogradu su jako teski i to razumem, ali ne razumem da neko kaze "Mercedes je brend"? Nije mercedes brend prijatelju, Mercedesi O345 opet ponavljam imaju preko 1,5 milion km na svojim ledjima i rade posao i dan danas. Samo se seti unazad koliko su Mercedesi na 25, 33, 39, 47, 48 i 50 napravili kilometara, i kada su poceli prvi znacajniji kvarovi? Nakon 10 godina, zbog kvarova na diferencijalima i to nakon 9 godina rada. Ako to nije sinonim za kvalitet, onda su stvarno pojedini na nivou maga zvanog Aleksandar Jovicic!
 
Истина, Мерцедеси О345 су јако издржљиви, као и сва Мерцедес возила уопште (начуо сам да су задњих 5-10 година по Србији откупљивани стари Мерцедесови камиони НГ, СК и њушкаши Л за Блиски исток), али то је више до могућности Мерцедеса као једног гиганта, са којим Икарбус уопште није упоредив.

За ИК-112ЛЕ треба видети како ће се показати у Ластри и АТПу, у ГСПу их користе крајње погрешно само за промотивне сврхе гурањем на линије које пролазе кроз веће делове града, уместо да их стављају на приградске линије 300, 400, а што не и неке са потеза 100 и 600.
 
Treba imati u vidu i cenu autobusa. Imas li predloge da se poboljsaju Ikarbusovi modeli posto od ignorisanja fabrike koju imamo i koja ce definitivno praviti autobuse za Beograd nema mnogo koristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394594#p394594:39j756wh je napisao(la):
direktor » 27 Jun 2016 11:42 pm[/url]":39j756wh]Beks a sta gsp kad kupi nesto preuzme to iako ima ociglednu manu neradi klima nespojena kamere itd
Plus vozilo u garanciji 2 godine Pa obuka vizaca pa mehanicara pa uredjaji za dijagnostiku .
Da li bi ti uzeo kola iz salona sa neispravnom klimom recimo
Naravno, to ne bi bio problem kada bi ti imao nekoga koga to zanima. Većina kvarova po pristizanju ide isključivo zbog pritisaka vozača i nekog zaludnog šefa koji radi posao za ostalih 100 neradnika. Pričao sam već sto puta, displeji crknu na busu, piši, moli, kukaj, traži, na kraju ja kontaktiram Novatronic da mi na slepo urade dijagnostiku kako bi tačno znali šta je. Ljudi mi sve kažu, ali mora da se menja neki deo, kažu ne mogu bez naloga, a niko im nije naveo da na tom busu ne radi displej iako redovno dolaze i traže vozila sa problemima. Nakon dve nedelje su sami došli i tražili da im izdaju nalog da bi mogli da rade, zato što ove lelemude zabole uvo za to.
Priča sa M serijom je takođe imala političku pozadinu, pritisci, sve je to već poznato. Slučaj paljenja bi verovatno bio uspešno zataškan da Šomi nije slikao, pošto se sećate da su mi tražili da to sklonim. Kasnije ispostaviće se, zbog dogovora da se ćuti o tome, kako se ne bi blatio Ikarbus i kako bi im uradili onog manje zapaljenog. Onda se saznaje da su sa greškom i došli, te da su svesno tako pušteni.
Naravno, nema spora, niko normalan ne bi kupio nedovršeno vozilo, ali politika je to...



Dragane, ja te već zamolih da ne lupetaš. Jer jedan jedini argument nemaš već lupetaš, tek da bi neko obratio pažnju na tebe. Ponavljaš se, merdevine, IkarKrš, Šimanovci i slično. Ako ti je jedini izvor Kosmaj grupa na FBu, onda si smešan totalno. Prestani da izmišljaš i umišljaš, preteruješ.
 
Ко је средом био у Гроцкој зна да то значи пакао у сваком смислу. У сред тог пакла, ГСП покушава да глуми превозника са два прокувала аутобуса и три Икамерца који ваде просек. Ко би рекао, Икамерц ради а Конекто црко, скандал кхм.
20160629_120824 by Somi303, on Flickr
Неколико сати касније исти Икамерц сат времена након последњег обављеног поласка долази у Гроцку, на првој слици су људи који су чекали аутобус, а на другој људи који су из њега изашли.
20160629_135840 by Somi303, on Flickr
20160629_135909 by Somi303, on Flickr
Након што је отишао до Бегаљице и вратио се (сат и по времена укупно) Икамерц се препуњава на првој станици у центру, а на другој оставља још толико људи да чекају ко зна који следећи аутобус.
20160629_142317 by Somi303, on Flickr
Све у свему, осим апотекарке на другој слици данас ништа лепо у Гроцкој :violina:
 
Lep vam je i IkaMerc samo malo da ga operu
 
Becks , definitivno.
Ne znam o čemu se raspravljate ali Ikarbus nikad nije imao kvalitet na svojoj strani. Gomila prototipova na beogradskim ulicama koji su često bili u kvarnu nego u redovnom radu.
Šomi probaću da iskopam izveštaje o kvarovima i isključenjima na nivou celog GSP-a krajem osamdesetih godina. Ali ako me sećanje dobro služi gubitak vremena na nivou cele firme se merio desetak sati. Naravno tada je bilo i dosta rezervnih vozila koja su po potrebi uskakala. Velika zasluga toga je veoma ozbiljno održavanje i veliki procenat plaćenih karata . Prvo bez drugog ne ide.
Danas imamo situaciju da jedno vozilo napravi gubitak vremena kao cela firma.
 
Dok su ti O345 gazili milionce km za sve ove godine bez znacajnijih kvarova, verovali ili ne serija 145 do 180 je prve svoje probleme sa menjacina i diferencijalima imala nakon 700 do 800.000km, i to je bilo normalno da tako bude. Mislim da je rekorder u Kosmaju 179, mada moguce je da 167, 147, 148 i 169 ne zaostaju + mecke sa 25, 47, 48 i 50, mislim da imaju skoro 1,5 milion km. To sto su se 151 i 170 zapalili, nije do "kvaliteta", vec do odrzavanja u Kosmaju koje je tada bilo u rasulu, jer nisu dobijali normalne autobuse. Serija 180 do 199 je imala kvarove na otprilike istoj kilometrazi. Zivo me intresuje, kada ce ovakvi kvarovi biti na "Ikarmercima"? Treba uzeti u obzir i godine i kilometrazu O345, pa da vidimo da li ce bar upola preci ovi "Ikarmerci" do kvara na menjacu i diferencijalu?
 
Posle ko zna koliko godina, konačno se neko setio da izmesti slivnike izvan žute trake u Pupinovom bulevaru, danas je počelo izmeštanje istih pored puta. Jedva čekam da vidim saobraćaj koji će normalno teći kroz tri trake, i autobuse koji neće skakati po kraterima uz ivičnjak...
 
Стефан ме толико одушевио сликама да сам заборавио да их пренесем овде :cool:
87_1.jpg

87_2.jpg

87_3.jpg

аутобуси.нет
Недостатак лајсни и ових гума око точкова боде очи :evil:
 
Jos kad bi vidili racuna o tome kako da rasporede boje uh
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394661#p394661:2gom6k35 je napisao(la):
kruuki » 28 Jun 2016 10:16[/url]":2gom6k35]evo resenja za liniju 95 :D
file.php


Није ни то довољно треба ти овако нешто :lol:

6 горилиона сати у паинту

7Yynu8.jpeg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=395490#p395490:2vyz1yb1 je napisao(la):
SRBO » Sub Jul 02, 2016 10:03 am[/url]":2vyz1yb1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=394661#p394661:2vyz1yb1 je napisao(la):
kruuki » 28 Jun 2016 10:16[/url]":2vyz1yb1]evo resenja za liniju 95 :D
file.php


Није ни то довољно треба ти овако нешто :lol:

6 горилиона сати у паинту

7Yynu8.jpeg


hahaha
 
Inace zanimljiva je cinjenica da ih Nemacka vec ima radi se o autobusu "Neoplan Jumbocruiser" jedino sto se u zadnji deo autobusa moze uci samo preko gornjeg sprata evo i slike (google)

Pogledajte prilog 1
 
имао сам прилике пар пута да видим такав бус. није лоше, само то вози међуградске линије, никако градске
 
Jos je veci hejt, onaj ko je dopustio info media grupi da im radi reklame... Bus Reklama je radila svoj posao daleko bolje od ovih slepaca. B B Linea je pravi pokazatelj!
 
Vrh