laki72":lv3i1v9q je napisao(la):
Koji ste bre likovi, nrverovatno.
Jedni opravdavaju nasilje, drugima trebaju maglenke da bi bili bezbedniji...
Jel su to ovih dana deljene neke gljive ili opijati po gradu besplatno, pa malo posledice???
Maglenka "baca" do 35m, a oboreno svetlo znatno duze. Ispravan i nastelovan far znatno ce vise osvetliti kolovoz.
E sad ako su farovi neispravni (a obicno jesu) to je vec druga prica, ali ona nema veze sa time sto zakon kaze da je zabranjena upotreba maglenki osim u slucaju smanjene vidljivosti.
Zakon je zakon!
Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Ti si legenda, 35 metara baca maglenka, ljudi vi ste genijalci, ovakve provale se ne viđaju ni u rijaliti programima, ne znam ko vas tako informiše....
Za ove gljive bi ja vas trebao da pitam? Ovog oslepljuju maglenke, ti kažeš maglenka baca 35 metara, ne zna se koji je duhovitiji... Govorimo o običnoj H4 sijalici koja se koristi za far, on baca 40-45metara max, a za maglenke se koristi drugi tip sijalice, i naravno nalazi se na drugom mestu, nekih 40cm ispod, i usmeren je ka asfaltu. Čak su i svetla usmerena ka asfaltu, a ne pod pravim uglom baš zbog zaslepljivanja
Ovaj tip maske je donelo mnogo neprilika vozačima, zašto? Zato što se vozač nalazi na mnogo maloj razdaljini (visinski) od fara, zašto je to bitno? Zbog toga što mu je preglednost smanjena, jer pod tim uglom nije dobra vidljivost, pa makar farovi bacali 60metara ispred njega, na starim Ikarbusima ta razlika vozač-farovi je bila mnogo izraženija, i preglednost je bila mnogo veća zbog boljeg ugla gledanja na put i mnogo boljeg ugla svetlosnog snopa u odnosu na vozača.
Ja bi vas zamolio da pre nego što opalite po dugmetu "pošalji" pročitate šta ste napisali...
Somi303":lv3i1v9q je napisao(la):
Да, када будеш добио возачку и сео за волан видећеш, односно нећеш. Није битно где су постављене, већ где су усмерене. Код мене на колима су постављене ниско у бранику па их ја ипак не укључујем јер је забрањена њихова употреба када нема магле. А тако је јер заслепљују друге учеснике у саобраћају.
E ti i tvoja dozvola vidimo kako je stigla, vidim kakvo znanje o saobraćaju imaš, dovoljno je to reći, a ja i moja vožnja, e moj ti imam ja sasvim solidan broj kilometara iza sebe i raznih situacija da itekako mogu da ti pričam iz ugla vozača motornih putničkih vozila, a veruj mi da imam i sasvim dobro znanje i iz ugla vozača teretnih vozila
Nema svrhe objašnjavati se sa tobom, ne može da te zaslepi, prvo jer maglenka nema usmeren snop svetlosti kao far, drugo što je usmerena ka asfaltu ne ka vozilu, treće što svetlosni snop maglenke nema toliku "moć" da te zaslepi jer je to kratko svetlo, kratko "dobacuje".
Evo slikaću ti razliku prvom prilikom, sada uporedi svetlost tamo na vozilima pod maglenkama i bez, svetla se nalaze na istim pozicijama i radi se o istom tipu sijalica, u šta se i sami možete uveriti
Sa
Bez
Mešaš duga i maglenke, radi se o potpuno različitim stvarima, i nikako ne možeš porediti ista... Pozdravljam te do prve prilike da te uverim u svoj tvrdnje i definitivno stavimo tačku na ovu tvoju izjavu
Somi303":lv3i1v9q je napisao(la):
Оно што није уперено у мене ми не смета, сметају ми оне које јесу, а то је 90% магленки и фарова. Ако већ не верујеш мени, веруј Лакију и Милисаву...
Сумњам да би возачима аутобуса било ок да ја њима идем у сусрет са дугим светлима јер је мени тако лакше и безбедније или ми је ето тако пало.
Da verujem Lakiju koji izjavi da sijalica maglenke "baca" 35m? Nadam se da se šališ.
Ne može biti pozicionirana maglenka, pošto je fiksna, nemoguće je pomeriti istu, jedino ako slomiš masku (naravno govorimo o ovom tipu maske)...
Kada god oceniš da ti je smanjena vidljivost dozvoljena ti je upotreba maglenki, zakon ne definiše pozicije srednjih svetala, kao ni ugao pod kojim ona trebaju "padati" na asfalt, postoje samo standardi u okviru kojih moraju biti, a koje niko ne kontroliše. Dakle, ukoliko ti je smanjena vidljivost zbog vremenskih uslova, ili zbog greške proizvođača dozvoljena ti je upotreba maglenki, tako da tvoja konstatacija definitvno nije na mestu
Pozdravljam vas sve