Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 330 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    348
Da li svi Strelini Guleryuzi imaju blokadu na 90 km/h ili neki imaju i na 75 km/h. Video sam u jednom na 81 da na ekranu piše da je maksimalna brzina 75 km/h. Čudi me da imaju različite blokade, i da li je ta blokada trajna, ili može da se menja kroz sistemski softver?
 
Da li svi Strelini Guleryuzi imaju blokadu na 90 km/h ili neki imaju i na 75 km/h. Video sam u jednom na 81 da na ekranu piše da je maksimalna brzina 75 km/h. Čudi me da imaju različite blokade, i da li je ta blokada trajna, ili može da se menja kroz sistemski softver?
Retko koji ima na 75 km/h. Uglavnom je na 90.
Može softverski da se našteluje koliko može vozač maksimalno da vozi, ali na 85-90 je tu negde mehaničko ograničenje.


Druga poruka, da li je moguće da toliko ljudi vidim kako pri ulazu u autobus stiskaju senzor namenjen za osobe sa invaliditetom pored srednjih vrata i naravno nije za otvaranje vrata kao u zglobnom Citaru ili Konektu?!
Jasno je da mnoge ne zanima prevoz i koji prevoznik ih vozi i to je razumljivo, ali da puno ljudi svih uzrasta stiskaju taj senzor u bilo kom drugom autobusu bez gledanja za koju namenu je već van granica za objasniti.
Način organizovanja prevoza i tip autobusa mora da se unificira. Treba vozač da otvara i zatvara vrata uvek ili da se jasno napravi novi pravilnik o korišćenju usluga javnog prevoza gde će putnik najaviti izlaz iz autobusa. Čudni su ljudi što su kupovali zglobne mercedes konekte i citare gde nema vozač tastere za svaka vrata, već kao vid štednje mora putnik da pritisne taster stop ili neko spolja senzor gore.
Sad kako je kasno, morala bi strela u ovom trenutku svaki taster stop kod zglobnih autobusa da zalepi selotejp trakom.
 
Čudni su ljudi što su kupovali zglobne mercedes konekte i citare gde nema vozač tastere za svaka vrata, već kao vid štednje mora putnik da pritisne taster stop ili neko spolja senzor gore.
Sad kako je kasno, morala bi strela u ovom trenutku svaki taster stop kod zglobnih autobusa da zalepi selotejp trakom.
E vidiš vozač juče u 70120 na 860i koji ima softver da vozač otvara vrata, vozač samo otvara druga i eventualno treća. Nemali broj puta se neko drao da otvori četvrta vrata. Čudi me da na liniji kao što je 860i ne koristi door release. Hoću da kažem da džabe što vozač može da otvara vrata, kad ne otvara sva, jer u konektu se ne vidi na kontrolnoj tabli kod kojih vrata je pritisnuto stop dugme. Ako ga mrzi da pritiska tastere, nek lepo izlepe selotejpe. Nije to 601 ili 610.
 
Retko koji ima na 75 km/h. Uglavnom je na 90.
Može softverski da se našteluje koliko može vozač maksimalno da vozi, ali na 85-90 je tu negde mehaničko ograničenje.


Druga poruka, da li je moguće da toliko ljudi vidim kako pri ulazu u autobus stiskaju senzor namenjen za osobe sa invaliditetom pored srednjih vrata i naravno nije za otvaranje vrata kao u zglobnom Citaru ili Konektu?!
Jasno je da mnoge ne zanima prevoz i koji prevoznik ih vozi i to je razumljivo, ali da puno ljudi svih uzrasta stiskaju taj senzor u bilo kom drugom autobusu bez gledanja za koju namenu je već van granica za objasniti.
Način organizovanja prevoza i tip autobusa mora da se unificira. Treba vozač da otvara i zatvara vrata uvek ili da se jasno napravi novi pravilnik o korišćenju usluga javnog prevoza gde će putnik najaviti izlaz iz autobusa. Čudni su ljudi što su kupovali zglobne mercedes konekte i citare gde nema vozač tastere za svaka vrata, već kao vid štednje mora putnik da pritisne taster stop ili neko spolja senzor gore.
Sad kako je kasno, morala bi strela u ovom trenutku svaki taster stop kod zglobnih autobusa da zalepi selotejp trakom.
Svi busevi koji su opremljeni ZF-ovim menjačima, lagano mogu stotku bez blokade, pa i malo preko.
 
IMG_0174.png

Raspala krntijetina BMC

Koji vi to napredak vidite u odnosu na stari? Ja slabo vidim. Na 18 su već raspad, kako sam pomenuo pre.
 
Pa ja vidim napredak, i ni jedan od mladih plavaca na 23-jci uopšte nije loš za moj pojam. Taj napredak apsolutno vide i vozači. Uvek mi je smetalo to preterano pljuvanje, kao da su i domaći autobusi bili besprekorni, a i renomirani bez i jedne jedine mane. Ako je ovaj sa slike ostao u tom položaju, isključivo je krivica vozača, koji je zablokirao okretnicu. M seriju hvališ, kao voliš Ikarbus, ok i meni je oduvek bio drag, al malo to mora i objektivnije. Ulete solaći na 37, vrata i dalje problem nažalost, karoserije odlične, vrlo čvrst i povozan autobus odlične mehanike, al podolit se brzo raspadao, a najgora im je užasna toplotna izolacija. Autobus je bukvalno neupotrebljiv čim temperature pređu 15C. Mislim da je to moglo i naknadno da se reši da se htelo. Ikarbus nije imao kad doduše. Klima im nikada nije radila ni napred da to bude kako treba. LE je pozadi i bože pomozi, al opet bez prozora i dobre klime od srednjih vrata ka nazad je često nepodnošljivo leti. I Higer kakav god da je, jedini je potpuno human bus iz Kosmaja na 37 sa novim Otokarima. Pored Solarisa svašta je kotrljalo beogradskim ulicama, pa i razni Turci pre 10 i više godina, i apsolutno ima napredka kod njih. Meni kao putniku, da nije Akiee, uglavnom svi ok, podnošljivi, ono prosto zadovoljavajući, da mi nije muka da uđem u njih. Da kukaš kao majstor na njih, pa da razumem ili kao vozač eventualno.
 
Za ovo malo vremena u pogonu Karaburma sam zaključio da je plavi Bmc ubedljivo najudobnije vozilo koje imamo, sediste je stvarno vrhunsko, a i kvalitet je sasvim solidan. Takođe uz Bmc, Solaris je stvarno vrhunsko vozilo i uživanje je voziti ga, iako je već star 12 godina.
 
Мени само није јасно какав је то мењач у тим плавим, иде на равном 45, обртаји већ огромни, аутобус се дере, а он не пребацује у следећу брзину
 
Ovi na 18 postaju pakao, a na 17 i 31 samo kada prođu pored mene čujem urlanje, raspadanje i zveckanje.
 
Vrh