Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.Kineska sranja u Strelinoj garazi....
Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.Kineska sranja u Strelinoj garazi....
На које ће линије ићи има ли ко инфо?Pricao sam već o tome, ali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao. Za sad je 4 komada registrovano i spremno za izlazak na ulice.
Ne zna se još tačno, ali su u Kovilovu u garaži i samim tim bi trebalo da idu na potez 100, ili da to bude 96 i eventualno 81 i 81L, jer parkiraju u garaži u Kovilovu. Gledaće da ih stave na linije sa manjom kilometražom zbog baterija, a to mogu da budu 81,81L,96, 101, 104 i možda 202, al na nju čisto sumnjam zbog lošijeg puta i zahtevnije trase.На које ће линије ићи има ли ко инфо?
Кликни за проверу квалитетаali Yutong je daleko od kineskog sranja i ovo je jedno od najskupljih i najluksuznijih vozila koje je Beograd ikad imao.
Pa evo samo nešto o Yutongu , prosto se dokazao u celoj Evropi i ovo je najbolji elektrobus koji smo imali. Gsp-u se uvaljuje razan krš, al Strela nabavlja daleko bolja vozila i svi znamo da to nije slučajno.Razumem odbojnost prema turskom smeću i higeru i ostalim, po svakom parametru, katastrofalnim nabavkama i odlukama vezanim za javni saobraćaj. Ne znam za yutong...ali sam upoznat da se u Holandiji masovno kupuju kineski elektro busevi. U drugim EU zemljama vidljivi su masovno i dizel/gasni kineski autobusi.
Meni je neverovatno da su za kratko vreme Kinezi uspeli da pariraju po kvalitetu i u gradjevinskim masinama jednom caterpillaru, komatsu i volvu...Sany je danas izuzetno postovan.
Jedna od zanimljivih informacija je i da su radili u Danskoj na temperaturi od -33, tako da u hladnim danima neće biti problema sa njima.Yutong električni autobusi (modeli E10, E12, TCe12, U11DD) prisutni su u brojnim evropskim zemljama. Evo ažuriranog pregleda:
1. Danska
Evropske zemlje gde se voze Yutong električni autobusi
2. Norveška
- Prva evropska narudžbina – Roskilde (2019) sa 20 autobusa E12, potom veće pošiljke za Kopenhagen i Odense (2020–2021) Reddit+10Wikipedia+10Wikipedia+10.
3. Finska
- Velika isporuka: 102 autobusa E12 za Bergen (2020) Wikipedia+2Yutong+2Yutong+2.
4. Island (Reykjavik)
- Isporuka Yutong E12 za Helsinki i Keravu u 2019. godini Wikipedia+1Reddit+1.
5. Poljska
- 14 Yutong E12 startom u novembru 2018 Reddit+13Wikipedia+13Reddit+13.
6. Bugarska
- Devet E10 u Polkowicama (2021), 12 E12 u Łomži (2022), i 20 E12 u Białystoku Wikipedia.
7. Grčka
- 20 E12 u Sofiji (2018) i 14 dodatnih u Plevenu (2021) – Pleven time postaje prvi grad s flotom čisto električnih autobusa .
8. Francuska
- Plan: isporuka 250 E12 za Atinu i Solun u proleće 2024. kao deo šireg plana od 1 300 električnih autobusa .
- Takođe: Reddit korisnik iz Grčke potvrdio isporuku najmanje 250 Yutonga do marta 2025 Wikipedia.
9. Italija
- Demonstracije električnih autobusa (npr. Orléans 2017), prve isporuke E12 u regionu Provence 2019; ukupno oko 60 E12 u Francuskoj Wikipedia.
- TCe12 (ICE12) dostavljen za školski prevoz Pariza i usluge Flixbus u regionu Wikipedia.
10. Ujedinjeno Kraljevstvo
- Javno naručivanje 99 električnih autobusa Yutong (verovatno E12) za Bari do 2026. godine .
- TCe12 isporučen privatnim operatorima, poput Martini Bus za prevoz sa aerodroma u Veneciji .
11. Španija
- Yutong prisutan širom UK: operatori kao što su McGill’s, Newport Bus, Cardiff Bus, Stagecoach, First West Yorkshire koriste E10 i E12; ICe12 i U11DD imaju demonstracije i primenu (npr. Ember i First West). Ember Core (Škotska) vozi TCe12 autobuse od 2020–2023 aap.com.au+8Wikipedia+8Wikipedia+8.
12. Portugal
- U izveštajima kompanije navodi se prisustvo Yutong autobusa u Španiji .
- Kao i Španija, navedena je među zemljama korisnicama Yutonga .
Navodi se da su Yutong autobusi prisutni još i u više od 15 evropskih država, uključujući i:
Ostale zemlje (izveštaji navode):
- Slovačka (navodi se u zvaničnim podacima)
- U Italiji, Portugalu, Španiji, Francuskoj, UK, Poljskoj, Danskoj, Finskoj, Norveškoj, Bugarskoj, Islandu, Grčkoj, i verovatno drugima .
Uslovi prisustva
- Yutong posluje u Evropi od 2004. godine (sa EU WVTA sertifikatom) Yutong+1Yutong+1.
- Do 2022/2023. godine izvezeno preko 2 200 električnih autobusa, a ukupno preko 5 800 vozila (uključujući i dizelske/coaches) en.prnasia.com.
Evo pregledno u tabeli:
Sažetak
Zemlja Aktivne Yutong e‑autobusi Danska Da Norveška Da Finska Da Island (Reykjavik) Da Poljska Da Bugarska Da Grčka Da Francuska Da Italija Da Ujedinjeno Kraljevstvo Da Španija Verovatno / potvrđeno Portugal Verovatno / potvrđeno Slovačka Navodi se
Ako te zanima detaljnije o određenom modelu (npr. E12 vs TCe12), specifičnim gradovima ili novim narudžbinama u 2025, slobodno reci – mogu proveriti!
U Kovilovu su za sad ali neće voziti na tim linijama, skrivaju ih od javnosti . Za sad kako se priča na Dorćolu uzimaju linije od trola koje voze busevi trenutno.Ne zna se još tačno, ali su u Kovilovu u garaži i samim tim bi trebalo da idu na potez 100, ili da to bude 96 i eventualno 81 i 81L, jer parkiraju u garaži u Kovilovu. Gledaće da ih stave na linije sa manjom kilometražom zbog baterija, a to mogu da budu 81,81L,96, 101, 104 i možda 202, al na nju čisto sumnjam zbog lošijeg puta i zahtevnije trase.
Vozice, bar kao test proba. Ne bi ih registrovali i dali im garazne brojeve, da ne žele da ih puste u saobraćaj.U Kovilovu su za sad ali neće voziti na tim linijama, skrivaju ih od javnosti . Za sad kako se priča na Dorćolu uzimaju linije od trola koje voze busevi trenutno.
Za sad kao testiranje može bilo koja linija pod okupacijom strele sa manjom kilometražom, 81/81L za primer.Meni isto iskocilo malopre haha ^^ na insta
Na koje linije idu?
A šta drugo da očekuješ od šljama?Brišu komentare hahahah, prejadni su
Sasvim je moguće i realno, ali naravno morali bi da ih nabave još za potrebe 96ice. Al kad pogledam, bez obzira na visoku cenu, cena struje izađe od 2, pa do 4 puta jeftinije u odnosu na dizel na 100km i samim tim može poprilično da se isplati i onda ne moraju nužno da rade iskljucivo na trolejbuskim linijama. Lepo nek prebace dizele u Lastu i Lastru, a oni nek slobodno rade sa elektrobusima na svojim linijama sa manjom kilometražom. Naravno, svi znamo da je ogo test za uzimanje trolejbuskih linija, ali ako im se to ne dozvoli, onda bi mogli da rade na linijama poput 96.Da li može da se linija 96 vrati na terminus Trg Republike uz te kineske Yutonge?
Taman odlična prilika da se uradi nešto korisno i malo pomogne 95-ici. Zona 1, EV privatnik ili CNG gsp, kud ćeš lepše.
Za sad kao testiranje može bilo koja linija pod okupacijom strele sa manjom kilometražom, 81/81L za primer.
A posle ako se ne sredi ova boranija sa gangulom što pre, postoji realna opasnost da budu na sad trolejbuskim linijama.
Zato cela sekcija komentara je: Bravo, svaka čast hahahahA šta drugo da očekuješ od šljama?