Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 325 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    343
Po ugledu na razne evropske gradove, Gsp je raspisao konkurs za obuku vozača D kategorije, a jedini uslov je B kategorija. Oni finansiraju i D i Cpc, a uslov je 3 godine rada kod njih.
IMG_1185.jpeg
 
Пре је био услов две године, колико се сећам.
Napravili su prosto sistem ako ti plaćaju kompletnu obuku sa B na D i ništa ne plaćaš, uslov je 3 godine, ako imaš C, onda imaš manje časova za D i samim tim ti duplo manje plaćaju, pa je uslov 2 godine. Dok ako već imaš D kategoriju i hoćeš da ti Gsp završi samo Cpc, onda je uslov godinu dana. Svakako je odlična stvar jer imaš garantovan posao kod njih ako prođeš psihotest naravno, a onda ti oni sve završe. Inače ako hoćeš sve sam, a nemaš više od 24 godine, moraš da platiš negde oko 350 hiljada, što je za većinu ljudi kod nas previše.
 
ja sam nešto verovatno propustio ali 3347 je upravo prošao pored mene sa natpisom 31.
 
Hteo bih da pitam nešto ljude koji već rade kod privatnika ili u GSPu kojih verujem da ovde ima vise. Mlad sam imam 20 godina i C kategoriju. Ali se jako dvoumim izmedju toga da krenem u GSPu ili kod privatnika. Kao i većini pare su mi najvažnije pa me interesuje vredi li voziti po ko zna koliko sati kod privatnika ili bi mi zarada bila slicna kao fiksna u GSPu. Znam da je GSP dobar za početnike itd ali možda bih mogao i kod privatnika da naučim posao itd.. Čisto me interesuje misljenje iskusnijih kolega pa ko može nek mi odgovori 🙂
 
Ne može te tu niko nešto posebno savetovati. Moraš sam oceniti šta ti je bolje. Nisu zarade vozača ni u GSP-u loše, a kad se uzme sve u obzir, GSP u privatniku i nema baš alternativu. Nije što sam ja zaposlen tamo, već je GSP jednostavno koliko toliko ozbiljna firma, i osoblje se ipak selektuje i preko psiho testa, i probnim vožnjama i još nekim procedurama, imamo normalne garaže, poštuje se Zakon o radu, tu je i pun godišnji odmor sa svim dostupnim pravima iz radnog odnosa. Ljudi uvek gledaju samo pare, a one ne bi trebale da imaju isključivi prioritet u odabiru zanimanja i preduzeća. Postoji mnogo toga što novac ipak ne može da plati.
 
Hteo bih da pitam nešto ljude koji već rade kod privatnika ili u GSPu kojih verujem da ovde ima vise. Mlad sam imam 20 godina i C kategoriju. Ali se jako dvoumim izmedju toga da krenem u GSPu ili kod privatnika. Kao i većini pare su mi najvažnije pa me interesuje vredi li voziti po ko zna koliko sati kod privatnika ili bi mi zarada bila slicna kao fiksna u GSPu. Znam da je GSP dobar za početnike itd ali možda bih mogao i kod privatnika da naučim posao itd.. Čisto me interesuje misljenje iskusnijih kolega pa ko može nek mi odgovori 🙂
Ne znam gde stanuješ ali mislim da trenutno nije loše da apliciraš u GSP-u s obzirom da nude faktički besplatno "D" kategoriju i sam CPC, pod uslovom da odradiš dve godine. Dve godine rada i nisu nešto dug period, brzo će ti proleteti, još ako ti se posreći da dobiješ pogon i liniju/smenu blizu tvog mesta stanovanja, milina. To ti je možda i najvažnije ako hoćeš dugoročno da voziš gradski bus, da što manje gubiš vremena na putu od kuće do posla.

Sam posao je u isto vreme prost (papirologije faktički nemaš ništa, ni posla oko vozila i policijom, znaš radno vreme i samo voziš) ali izuzetno naporan psihički (bilo i kod GSP i drugih PP), pun potencijalnih konflikata s kojima ćeš se susretati. U vazduhu se oseti tenzija i nervoza u saobraćaju i među putnicima. Rudarski posao kako kažu. Ja sam vozio skoro pet godina i drago mi je što ne moram više - mada me želja mine da nekad provozam zglobni autobus. 😁
Moj neki savet je ako voliš da voziš bus, dokopaj se kategorije, ispeci malo zanat u te dve godine, šlifuj se, stvori neke dobre kontakte, i možda će ti se otvoriti neka nova ideja/ambicija (voziti turizam, vanlinijski ili započeti svoj posao s busem - ko zna).

Mislim da ti trenutno ne treba biti fokus na zaradi/plati toliko koliko u tome da otkriješ šta ti odgovara od samog posla da radiš (i na autobusu imaš više vrsta poslova i vožnji) i da umeš da se uskladiš taj svoj posao sa nekim svojim slobodnim vremenom i aktivnostima. Ako znaš sa novcem, imaćeš ga i u GSP-u a i bilo gde drugo, opet mladost je na tvojoj strani. Svakako je plata manja nego na volanu kamiona ali bus nudi neke druge prednosti i olakšice.
 
Poslednja izmena:
Hteo bih da pitam nešto ljude koji već rade kod privatnika ili u GSPu kojih verujem da ovde ima vise. Mlad sam imam 20 godina i C kategoriju. Ali se jako dvoumim izmedju toga da krenem u GSPu ili kod privatnika. Kao i većini pare su mi najvažnije pa me interesuje vredi li voziti po ko zna koliko sati kod privatnika ili bi mi zarada bila slicna kao fiksna u GSPu. Znam da je GSP dobar za početnike itd ali možda bih mogao i kod privatnika da naučim posao itd.. Čisto me interesuje misljenje iskusnijih kolega pa ko može nek mi odgovori 🙂
pogledaj ovaj snimak koji sam priložio, čovek je sve objasnio kako jeste. trebalo bi onda odluka da ti bude lagana.

 
Да ли је тачно да се прве две године у ГСП-у највише возе шихте?
 
Да ли је тачно да се прве две године у ГСП-у највише возе шихте?
Nije tačno, šihte se voze tri meseca i to ti odmah kažu na razgovoru. Nakon toga sve zavisi od tebe šta ti odgovara i kako se postaviš. Ma da meni to realno i nije strašno, jer jedino tako možeš da odeš i vratiš se sa posla kolima, a jedini je minus veći trošak za gorivo, uz rani pocetak prvog dela šihte i samim tim moraš da ustaneš u 4, a možda i pre. Opet imaš mogućnost da između šihti dođeš kući i odmoriš se za drugi deo, naročito ako je veći razmak između prvog i drugog dela.
 
1000034998.jpg

Ovo što rade vozači GSPa na 9A je neviđeni debilizam. Dakle prva 9A na Bloku 21 stiže za 23 minuta, sledeća za 25 i treća za 29 minuta. Ova linija treba da bude ispomoć najopterećenijoj autobuskoj liniji u Beogradu, 95 i da bude zamena za dve najopterećinije tramvajske linije 7 i 9.
Međuvremenu ovako izgleda okretnica Blok 45:
1000035001.jpg

4 9A prave pauzu po pola sata jer se vozačima tako ćefnulo, krenu kad ko hoće često u konvojima po dva tri, a umeju i svo četvoro istovremeno da krenu.
 
Pogledajte prilog 242379
Ovo što rade vozači GSPa na 9A je neviđeni debilizam. Dakle prva 9A na Bloku 21 stiže za 23 minuta, sledeća za 25 i treća za 29 minuta. Ova linija treba da bude ispomoć najopterećenijoj autobuskoj liniji u Beogradu, 95 i da bude zamena za dve najopterećinije tramvajske linije 7 i 9.
Međuvremenu ovako izgleda okretnica Blok 45:
Pogledajte prilog 242380
4 9A prave pauzu po pola sata jer se vozačima tako ćefnulo, krenu kad ko hoće često u konvojima po dva tri, a umeju i svo četvoro istovremeno da krenu.
О овоме ја причам, 9А је тренутно најгора линија, не поштује се ништа. У четвртак је није било,па сам сачекао 95 до Омладинских бригада,наишла ми је 94 па нисам даље чекао 9А. На инфо таблама увек пише да стиже за пола сата - 35 минута што је срамота.
 
Prijavite direktno GSP-u vozače koji ne poštuju red vožnje, rešavaju manje više uvek problem.
Ne znam šta im je na 9A, ne bi trebalo ni turaža da je više problem, jer su skraćeni do Zelenog, nešto tu ne štima, jer ostale linije drže korektno, mada Novi Beograd vrv ima i najgoru repuraciju po pitanju polazaka.


Ma samo da vrate tramvaj nekada, j***š bus, i da ide redovno 9A nije to to kao pre sa tramom.
 
Ja ne znam šta je toliki problem da voze po redu vožnje???
Imaš lepo, napismeno, ispoštuješ, ne budi go*edo.

Ja prijavljujem konstantno kada primetim neregularnoat.
Tako je pre određenog vremena, jedan vozač na mojoj liniji odlučio da krene subotom 5 min ranije(ogroman interval do sledećeg), samo što mu se tako ćefnulo... Moramo zajedno to sve da pratimo i da budemo uporni da se loši vozači sankcionišu,prijavama.
To se kod GSP-ovih vozača odlično sećam, da su voleli bez ikakve potrebe da krenu ranije ili kasnije, koliko mi se puta to desilo.

Lepo gb. i predviđeno vreme polaska, ako može i slika sa aplikacije ili uživo i da vidimo.
Imate i mejl info@bgprevoz.rs
 
Ne znam što bi nekom bio problem da ispoštuje red vožnje, mada gledajući iz njihovog ugla, a i iz razgovora sa nekoliko mojih kolega, shvatam pojavu ne baš malog nezadovoljstva kod njih. Prvo, taman su pregurali velika tumbanja po pogonima, mislim na novu raspodelu linija. Mnoge je to dosta poremetilo, al aj, imali su i neku kolektivnu korist od toga u smislu boljih smena uz manje tražnje za prekovremeni rad. Ono što izaziva veliko nezadovoljstvo jesu ova neprestana tumbanja i komešanja u gradu zadnjih već koliko meseci. Kolektivno ludilo, anarhija, red više ne postoji. Što kažu ljudi, menjamo trase na dnevnom nivou, trpe zbog toga dosta negodovanja od strane putnika, mesecima su gužve u gradu u navratima bile nepodnošljive, a ipak su oni ti na kojima se prvo to sve slomi. Plus i otvoreni radovi na sve strane. Mnoge tu politika i ne interesuje, gledaju prosto i život koji nije normalan već poprilično dugo u ovoj državi. Pričam ja i sa zaposlenima u MUP-u. Znam dosta policijaca opetativaca na terenu. Njima se tek život ogadio. Mnogi bi batalili posao u ovom trenutku da imaju alternativu. Ljudi ipak vole red, a ova država populista, anarhista i teških inatlija udara na mozak ljudi, koji prosto neće da ulaze baš toliko u politiku. Prosto, sve ovo što se dešava mesecima, na neke udara više, a na neke manje. Sebičnost i ostrašćenost dominiraju. Koliko god bilo loših stvari u ovoj državi, ovo što se dešava ovako u nedogled ne vodi ničemu, a i nema takvih ili sličnih primera po Evropi, pa i šire. Tako da se moraju donekle razumeti i lične frustracije vozača u javnom prevozu. Na kraju, baš to odsustvo osnovnog reda tera i druge da isti taj red ne poštuju. Lančana reakcija je tu neminovna. Na kraju, slikaju te iste vozače telefonima već dugo za sve i svašta. Svako sebi daje za pravo da uvodi svoj lični red. Lepši pol tek ume da se istakne bezobrazlukom. Prekjuče prisustvujem sceni kako se, očigledno gazda kafića, dere na pripadnike MUP-a u kolima, samo zato što su isti tražili da pomeri auto kojim blokira jednu traku u Makedonskoj ulici. Policajci su na kraju otišli, a ovaj mangup bezobrazni nastavio da vadi iz kola stvari, i naravno auto nije pomerio. Meni je to nepojmljivo. A mislim to su posledice svega ovoga što se dešava. Ne poštuju se ni lica u uniformi. Vezane im ruke, populizam i gluma glinenih golubova. Zadnje vreme stičem stvarno utisak da svako može da radi šta hoće, a bojim se da će biti sve gore kako vreme prolazi.
 
tehničko pitanje: da li je neki broj solo BMC promenio pogon? opet je danas izgleda upao na 65 a u petak i na 31...
 
I ja sam još pre 10 dana načuo info da je moguće da prevoz neće funkcionisati 28.06.
Govori se opet i o blokadi garaža tog dana, tako da ne treba isključiti mogućnost i da GSP možda neće funkcionisati.
Ipak, sve treba uzimati s rezervom.
 
Vrh