Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 323 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,3%

  • Ukupno glasača
    341
Za sada, hlađenje u GSPovim Otokarima je:

thumbs-up-funny.gif


Čak sve još miriše na new.
 
Opet samo Solarisi na 77 koliko mogu da primetim. Radio BMC 2 dana😅
Počeli su da daju Bmc-ove koji su slobodni vikendom, ali to je meni baš glupo da uzimaju vozila redovnim posadama i daju ih drugima da ih unište. Jedna od boljih stvari kod Strele je što svaki autobus ima svoju posadu, a toga u Gsp-u nažalost nema.
 
Da li je realno da Akia troši avg. 62.5 lit/100km. Doduše 50ica, klima ali opet... nije zglob. Toliko o štedljivim mercedesovim motorima 🤭
 
Što te to čudi. Pređe za koliko sati 100 kilometara, tipa pet, a možda i više časova. Koliko samo provede radeći u praznom hodu. Trasa brdovita celom svojom dužinom maltene. Dok kreće iz mesta svaki čas, još ako je tipa pod dve trećine gasa, pije naftu u tim trenucima kao luda. Navedena potrošnja zvuči savim normalna i realna.
 
Udruzenje je na IG napravilo grupu, namenjenu za 886 (za sredstva za registraciju, voznju njim) pa eto ako neko nije znao da javim, posto nzm da li su svi odavde u onom drugom forumu ULJJP
 
Što te to čudi. Pređe za koliko sati 100 kilometara, tipa pet, a možda i više časova. Koliko samo provede radeći u praznom hodu. Trasa brdovita celom svojom dužinom maltene. Dok kreće iz mesta svaki čas, još ako je tipa pod dve trećine gasa, pije naftu u tim trenucima kao luda. Navedena potrošnja zvuči savim normalna i realna.
Meni je to preterano, gledao sam statistiku Solarisa pre nekih 10 godina i na najopterećenijim linijama koje su držali u tom trenutku je potrošnja išla do tih nekih 62-3l, a na najmanje opterwcenim je bila nekih 30ak litara
 
Meni nije. 30 litara na 100 kilometara trošili su verovatno na linijama kao što su 109 ili 110. Solaris bi na 50-ici trošio možda i 80 litara na 100 kilometara. Tu su uslovi toliko različiti od sata do sata, da ne postoji limit u potrošnji. Verovatno terenom jedna od najzahtevnijih linija u Beogradu. Autobusi i šleperi pri konstantnim brzinama na autoputu troše od 26L, pa naviše, i preko 30 naravno na 100 kilometara. Zavisi od mnoštva faktora. Juče sam se vozio Akiom na 47, posle i na 59. Obe pune 90% kapaciteta. Na svakom usponu traži obrtaje. Ne može mali motor od 7.7 litara da vuče na 1100 do 1200 obrtaja pun na usponu. Zato Mečke barem idu lepo ma koji bus pokretale.
 
Meni nije. 30 litara na 100 kilometara trošili su verovatno na linijama kao što su 109 ili 110. Solaris bi na 50-ici trošio možda i 80 litara na 100 kilometara. Tu su uslovi toliko različiti od sata do sata, da ne postoji limit u potrošnji. Verovatno terenom jedna od najzahtevnijih linija u Beogradu. Autobusi i šleperi pri konstantnim brzinama na autoputu troše od 26L, pa naviše, i preko 30 naravno na 100 kilometara. Zavisi od mnoštva faktora. Juče sam se vozio Akiom na 47, posle i na 59. Obe pune 90% kapaciteta. Na svakom usponu traži obrtaje. Ne može mali motor od 7.7 litara da vuče na 1100 do 1200 obrtaja pun na usponu. Zato Mečke barem idu lepo ma koji bus pokretale.
Eto ti odgovor da je potrošnja previsoka zbog malog motora od 7.7L za naše uslove. Ja koliko se sećam, Unacopova Cobra je trošila dosta manje, dok je Liaz isto trošio baš mnogo i iz tog razloga je 50ica uopšte i dobila Cobre u tom trenutku.
 
Vrh