Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 25.473
- Pohvaljen
- 58.059
Za sada, hlađenje u GSPovim Otokarima je:
Čak sve još miriše na new.

Čak sve još miriše na new.
Počeli su da daju Bmc-ove koji su slobodni vikendom, ali to je meni baš glupo da uzimaju vozila redovnim posadama i daju ih drugima da ih unište. Jedna od boljih stvari kod Strele je što svaki autobus ima svoju posadu, a toga u Gsp-u nažalost nema.Opet samo Solarisi na 77 koliko mogu da primetim. Radio BMC 2 dana![]()
Meni je to preterano, gledao sam statistiku Solarisa pre nekih 10 godina i na najopterećenijim linijama koje su držali u tom trenutku je potrošnja išla do tih nekih 62-3l, a na najmanje opterwcenim je bila nekih 30ak litaraŠto te to čudi. Pređe za koliko sati 100 kilometara, tipa pet, a možda i više časova. Koliko samo provede radeći u praznom hodu. Trasa brdovita celom svojom dužinom maltene. Dok kreće iz mesta svaki čas, još ako je tipa pod dve trećine gasa, pije naftu u tim trenucima kao luda. Navedena potrošnja zvuči savim normalna i realna.
Eto ti odgovor da je potrošnja previsoka zbog malog motora od 7.7L za naše uslove. Ja koliko se sećam, Unacopova Cobra je trošila dosta manje, dok je Liaz isto trošio baš mnogo i iz tog razloga je 50ica uopšte i dobila Cobre u tom trenutku.Meni nije. 30 litara na 100 kilometara trošili su verovatno na linijama kao što su 109 ili 110. Solaris bi na 50-ici trošio možda i 80 litara na 100 kilometara. Tu su uslovi toliko različiti od sata do sata, da ne postoji limit u potrošnji. Verovatno terenom jedna od najzahtevnijih linija u Beogradu. Autobusi i šleperi pri konstantnim brzinama na autoputu troše od 26L, pa naviše, i preko 30 naravno na 100 kilometara. Zavisi od mnoštva faktora. Juče sam se vozio Akiom na 47, posle i na 59. Obe pune 90% kapaciteta. Na svakom usponu traži obrtaje. Ne može mali motor od 7.7 litara da vuče na 1100 do 1200 obrtaja pun na usponu. Zato Mečke barem idu lepo ma koji bus pokretale.