Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 323 94,7%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,3%

  • Ukupno glasača
    341
Ови BMC-ови аутобуси су катастрофалног квалитета. Неудобни, бучни, и после извесног времена, пластика почиње да крцка као луда. Нису ништа бољи ни Отокарови. Све канта до канте која нас је коштала читаво богатство.
 
Poslednja izmena:
Ови BMC-ови аутобуси су катастрофалног квалитета. Неудобни, бучни, и после извесног времена, пластика почиње да крцка као луда. Нису ништа бољи ни Отокарови. Све канта до канте која нас је коштала читаво богатство.
Loš je i iz perspektive vozača. Makar meni.
 
Ови BMC-ови аутобуси су катастрофалног квалитета. Неудобни, бучни, и после извесног времена, пластика почиње да крцка као луда. Нису ништа бољи ни Отокарови. Све канта до канте која нас је коштала читаво богатство.
baš gledam juče 3661 krenuo da cvili i pucketa napred, a ima pola godine maks...verovatno najrastrešeniji plavi u kom sam se dosad vozio.
 
baš gledam juče 3661 krenuo da cvili i pucketa napred, a ima pola godine maks...verovatno najrastrešeniji plavi u kom sam se dosad vozio.
Pogledao sam zadnji video i imam jednu preporuku. Pošto se kanal zove stari busevi na Kružnom putu Kijevo ima jedan plac i tamo ima starih autobusa poput Fapova, Ikarbusa itd.
 
Danas se u Higeru na 37-ci iz zvučnika uz svaku najavu čulo neko baš glasno drndanje i pištanje, kao sirena hitne pomoći. Opet su počeli da guraju solaće na 37, ajde i nedelja je al opet nije ta linija za solo. Pitanje šta će na njoj ostati da vozi ako Gangula stvarno povuče sve Solarise od 1. septembra.
 
Чини ми се да је Ниш експрес гаража али нисам стигао да приђем ближе има пракирано неколико возила
IMG_3559.jpeg
 
Čitam poslovni uspeh Solarisa. Od preko 1500 isporučenih vozila 83% imaju alternativni pogon, a preko trećine su čisto električni autobusi. Čist dizel nestaje u gradskim autobusima ubrzano, a tek je 2025 godina. Za dve do tri godine, klasičnih dizelaša kod ovih renomiranih neće ni biti u ponudi. Interesantno mi je da Solaris ima isporuku zakazanu da drugu polovinu 2026 godine u par električara za Sijetl, odnosno za taj region da tako kažem. To su test primerci uz mogućnost nabavke jos 12 vozila. Velika šansa za njih za proboj na američko tržište.
 
Соларис 3114 на линији 37 се распада. Пластика крцка и треска се, а зглобни део аутобуса толико шкрипи да ми је дало утисак да ће да се одвали, и заједно са путницима да оде у супротном смеру. Пригушено је светло плавом лепљивом траком, ретровизор у кабини возача је облепљен лепљивом траком да не отпадне, а усмеривач ваздуха је ишчупан, и отвор је запушен новинском хартијом. Срамота шта раде са тим аутобусима! Кад би произвођач видео у каквом су стању, крстио би се рукама и ногама, и рекао би нам да нисмо нормални. За ово треба да лете не фотеље, већ главе, почев од Весићеве, па Шапићеве због уништавања јавног превоза!
 
Poslednja izmena:
Za sad 10 Karaburma, mislim ni me treba im više, tako da možda ovih poslednjih 10 dobije Novi Beograd
Ovako, poslednjih 10 otokara kao potvrda su završili u pogonu Karaburma.
3775 na primer na 32.
NBG neka vidi šta će dalje i kako će da održava solo bmc.

Соларис 3114 на линији 37 се распада. Пластика крцка и треска се, а зглобни део аутобуса толико шкрипи да ми је дало утисак да ће да се одвали, и заједно са путницима да оде у супротном смеру...
Razumem da je stanje u tom solarisu nalik tvom opisu, možda on treba remont kao i slični takvi.
Pomalo su stari solarisi, ali su vredni da još voze u godinama koje slede.
Takav primerak što si naveo kao garažni broj je nekad bio u pogonu Karaburma.
Da ne pišem detalje, slabije su održavali te solarise od 2013. pa do prošle godine i sad drugi pogon ne može tek tako da popravi situaciju.
Daću ti još jedan primer solarisa koji je malo nebezbedan, a bio u Karaburmi nekad 3127. Ima problem sa menjačem i pri šaltanju ceo autobus naglo trzne. Prljav, displej slabije radi, oblepljen selotejpom u sličnoj meri kao i taj 3114.
 
Ovako, poslednjih 10 otokara kao potvrda su završili u pogonu Karaburma.
3775 na primer na 32.
NBG neka vidi šta će dalje i kako će da održava solo bmc.


Razumem da je stanje u tom solarisu nalik tvom opisu, možda on treba remont kao i slični takvi.
Pomalo su stari solarisi, ali su vredni da još voze u godinama koje slede.
Takav primerak što si naveo kao garažni broj je nekad bio u pogonu Karaburma.
Da ne pišem detalje, slabije su održavali te solarise od 2013. pa do prošle godine i sad drugi pogon ne može tek tako da popravi situaciju.
Daću ti još jedan primer solarisa koji je malo nebezbedan, a bio u Karaburmi nekad 3127. Ima problem sa menjačem i pri šaltanju ceo autobus naglo trzne. Prljav, displej slabije radi, oblepljen selotejpom u sličnoj meri kao i taj 3114.
Tako je, 30 Kosmaj, 20 Karaburma, a Karaburma će deo svojih Higera dati Zemunu i Kosmaju, dok će Nbgd izvisiti skroz. Svakako radosna vest za korisnike linija poput 58,71 i 75 jer će tu i u budućnosti biti zglobova zbog manja solo autobusa.
 
Соларис 3114 на линији 37 се распада. Пластика крцка и треска се, а зглобни део аутобуса толико шкрипи да ми је дало утисак да ће да се одвали, и заједно са путницима да оде у супротном смеру. Пригушено је светло плавом лепљивом траком, ретровизор у кабини возача је облепљен лепљивом траком да не отпадне, а усмеривач ваздуха је ишчупан, и отвор је запушен новинском хартијом. Срамота шта раде са тим аутобусима! Кад би произвођач видео у каквом су стању, крстио би се рукама и ногама, и рекао би нам да нисмо нормални. За ово треба да лете не фотеље, већ главе, почев од Весићеве, па Шапићеве због уништавања јавног превоза!
Svaki dan se vozim. Katastrofa.
 
U današnje vreme bi dobili Ašok Lejland po ceni skupljoj od MAN-a ;)
E sad, zamislite Mix vozača sa Šri Lanke (kod privatnika) i tih autobusa

1748520168344.png
 

Prilozi

  • 1748520104859.png
    1748520104859.png
    127,8 KB · Pregleda: 18
Vrh