Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 317 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    334
Kobre stare su u Obrenovcu uštekane na nekom njegovom drugom placu, mislim da ima i ikara.
 
Ako je o ovom već pisano izvinjavam se ali moram da iznesem frustracije u vezi BMCa kao ucesnik u saobracaju koji se sa njima srece svaki dan.

Koji DEBIL je smislio da se automatski pale sva 4 kad se vrata otvore ? Pre je bilo jasno, kad autobus staje na stanicu daje desni, kad hoce da se ukljuci daje levi. Sad ako npr stoje dva autobusa jedan iza drugog ja iz srednje trake vidim samo levu stranu autobusa i ne mogu da razaznam da li pokusava da se ukljuci ( u tom slucaju po clanu 27 ZOBS duzan sam da ga pustim) ili samo stoji sa otvorenim vratima.

Jednostavno u jako velikom broju slucaja desnu stranu autobusa drugi ucesnici u saobracaju ne mogu da vide, i iz tog ugla isto izgleda i levi zmigavac i sva 4.

Stajanje sa sva 4 na redovnoj stanici je ne samo nepotrebno nego i kontraproduktivno i negativno utiče na bezbednost.
 
Ali je zakon takav, kada ulaziš u stajalište daješ desni žmigavac, kada otvoriš vrata pališ sva 4 i kada zatvoriš vrata i izlaziš sa stajališta, tada daješ levi žmigavac. Ovako je po zakonu i onda je Bmc to sa sva 4 odradio automatski, ali realno mene instruktor nije terao da palim sva 4, jer kao što kažeš, stvarno je nepotrebno i baš od forumaša je mislio da je vozilo u kvaru, obišao ga na punoj i ostao bez vozačke dozvole.
 
Svi koji vozimo aute smo imali taj slučaj da ne znamo da li stoji ili ne. Kod nas se ta praksa prvi put pojavila sa BMC, nikad niko nije upalio sva 4 ako nije u kvaru. Taman kad sam se navikao da stoje na stanici zadesim se iza pokvarenog i tako čekam da krene a on jok.....
 
Ali je zakon takav, kada ulaziš u stajalište daješ desni žmigavac, kada otvoriš vrata pališ sva 4 i kada zatvoriš vrata i izlaziš sa stajališta, tada daješ levi žmigavac. Ovako je po zakonu i onda je Bmc to sa sva 4 odradio automatski, ali realno mene instruktor nije terao da palim sva 4, jer kao što kažeš, stvarno je nepotrebno i baš od forumaša je mislio da je vozilo u kvaru, obišao ga na punoj i ostao bez vozačke dozvole.
Strelin vozač koji vozi citaro 70214 u prvoj smeni pali sva 4 na stajalištima koja nisu uvučena
 
Сад сам сазнао ал не знам колко је истина, солариси који су били паркирани у Космај прелазе у Земун.
 
Ako bi se prebacili solarisi koji stoje kao rezerva na Kosmaju, a postoje šanse, mogao bi Zemun da ima opet kvalitetne autobuse uz ikarbuse. Ono što bi odgovaralo jeste da 78 ima poneki zglobni autobus, neću da sad detaljno opišem zašto treba zglob.
Nažalost zbog puno parkiranih automobila na Novoj Galenici, nije moguće sprovesti zglobni autobus kroz to naselje pa da 84 ima nekog zgloba.
 
Moguće da će i na 78. Na 84 je pre išao zglobni, mogao bi opet kad bi rešili parkiranje vozila.
 
Zašto Ćaci prave nalepnice?

nalepnica gsp.jpg
 
Do 2003. kad su stigli žuto-plavi IK103. Poslednji novi zglob zadužen na 84 je bio 325. Posle toga su uvek solaći radili.
 
Do 2003. kad su stigli žuto-plavi IK103. Poslednji novi zglob zadužen na 84 je bio 325. Posle toga su uvek solaći radili.
Mada je bila retkost, ali i posle 2003. tačnije do 2015. su takođe znali zglobovi da ulete povremeno. Poslednji put se sećam da je na 84 uskočio 448 (IK 218) sredinom 2015. koji je inače bio redovnjak na 78 do kraja 2015. Radi se o vozilu sa nekadašnjom "Cooler Master" reklamom po kojoj je taj autobus bio prepoznatljiv dugo, a do nedavno je bio u saobraćaju.
 
Radi li još GSP-ov IK-301 iz Uputa na prevozu radnika Parking Servisa i kada je otprilike u Takovskoj?

U nedelju kada sam trčao na NBG, video sam da je ušao u pogon i dovezao radnike sa nekog odmora.
 
E kapija kaže da su za isporuku 300 autobusa nezvanično zainteresovana dva kineska proizvođača.

https://www.ekapija.com/news/5124410/grad-za-tekuce-poslovanje-gsp-beograd-prvi-put-garantuje-blanko-menicama#komentariheadin
Potpuno očekivano nakon detaljnije analize tendera. Prosto sa zglobove apsolutno niko drugi sem Kineza ni ne ispunjava uslove, a za solo su skinuli neke uslove sa prošlog tendera, koje Kinezi nisu ispunjavali, a Higer je bio zainteresovan i postavljao pitanja za onih 50 solo.
 
Нико осим Кинеза нема у понуди 11L мотор тако да смо одмах знали.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Sećam se da je bilo predviđanja na forumu da ovaj tender verovatno ide Kinezima. Imate li ideju koji je drugi proizvođač? Yutong, King Long? S obzirom na to da već imamo Higere, najverovatnije je da ide njima.
 
Vrh