prostorni planer
Advanced
- Učlanjen(a)
- 07.06.2010.
- Poruke
- 2.544
- Pohvaljen
- 5.037
Ja sam ih video kod njega na placu pre neki dan, onako su ofucane
Strelin vozač koji vozi citaro 70214 u prvoj smeni pali sva 4 na stajalištima koja nisu uvučenaAli je zakon takav, kada ulaziš u stajalište daješ desni žmigavac, kada otvoriš vrata pališ sva 4 i kada zatvoriš vrata i izlaziš sa stajališta, tada daješ levi žmigavac. Ovako je po zakonu i onda je Bmc to sa sva 4 odradio automatski, ali realno mene instruktor nije terao da palim sva 4, jer kao što kažeš, stvarno je nepotrebno i baš od forumaša je mislio da je vozilo u kvaru, obišao ga na punoj i ostao bez vozačke dozvole.
Koji je razlog?Сад сам сазнао ал не знам колко је истина, солариси који су били паркирани у Космај прелазе у Земун.
Сад сам сазнао ал не знам колко је истина, солариси који су били паркирани у Космај прелазе у Земун.
Kad je to pre,84ka bila zglobna?Moguće da će i na 78. Na 84 je pre išao zglobni, mogao bi opet kad bi rešili parkiranje vozila.
Mada je bila retkost, ali i posle 2003. tačnije do 2015. su takođe znali zglobovi da ulete povremeno. Poslednji put se sećam da je na 84 uskočio 448 (IK 218) sredinom 2015. koji je inače bio redovnjak na 78 do kraja 2015. Radi se o vozilu sa nekadašnjom "Cooler Master" reklamom po kojoj je taj autobus bio prepoznatljiv dugo, a do nedavno je bio u saobraćaju.Do 2003. kad su stigli žuto-plavi IK103. Poslednji novi zglob zadužen na 84 je bio 325. Posle toga su uvek solaći radili.