Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 317 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    334
Novi Beograd nikad punija garaža.
1000003384.jpg
 
Ništa se nije desilo danas, u slučaju da privatnici sutra ne izađu, treba naplatiti tešku kaznu za to konzorcijumu, u krajnjem slučaju, ako je potrebno, raskid ugovora.
Veliku kaznu trebaju da snose i za ovo što su danas uradili. Kada i gde su oni građane zvanično obavestili da neće slati vozila na linije? GSP je prevoz obavljao dokle god su uslovi to dozvoljavali, a oni su sebi dali za pravo da svi do jednog ostave vozila u garaži bez ikakvog obaveštenja igde. Da im je toliko stalo do voznog osoblja, ne bi li bar u nekom momentu tu odluku zvanično saopštili na vreme? Sve ću da poverujem da se vlasnik na primer Lui Travela prepao za svoje vozače, isti taj što ih je lično mlatio. Pravo pitanje je koliko im je bilo plaćeno da spreče ljude da se kreću danas? Ovo što su danas napravili nije zabeleženo do sada i još jednom su nam pokazali da njihov bezobrazluk i mržnja nemaju nikakvih granica, a da smo mi korisnici javnog prevoza taoci njihovih privatnika i da smo im prepušteni na milost i nemilost.
Ako i sutra ne pošalju vozila na linije, sve to zabeležiti i udarati im drakonske kazne, a GSP pripremati da vrati svoje linije, jer je raskid ugovora sa privatnicima jedina adekvatna kazna ako ovo i sutra ponove, ali za to se treba pripremiti dobro.
Kad vidimo leđa onima koji su ih raširili po celom gradu, tada se postepeno sa njima treba baviti.
 
Ово јесте срамотно за данас, јер нигде није објављено да превоза неће бити. Град би сада могао да захтева једнострани раскид уговора, да није корупција по среди.

Вратиће они линије најкасније до понедељка, једноставно економија не функционише без јавног превоза, велики број људи не би могао да оде на посао. Ни Стрели не одговара да возила стоје, нема километраже.
 
Ништа се ви не секирајте сигурно им је плаћено као да су возили. Ја сам јутрос морао бициклом на посао и по киши назад узбрдо мртав уморан тренутно ни у каквој кондицији због здравствених проблема.
 
Данашње укидање превоза је, парадоксално, најгоре по оне који и нису ишли на протест иако је главна сврха укидања онемогућавање људима да оду на протест. Ја свакако нисам намеравао да на протест одем пешака јер је била најављена шетња од Видиковца преко Бановог брда до града. У повратку смо, пошто превоз није радио, ишли по шинама од Сајма до Шимарског. Ко је има несрећу да данас ради, тај је најгоре прошао.
 
Opet najavljena ceremonija penzionisanja Japanaca 29. marta na kalemegdanskom parku (carigradskom drumu). Nadam se da će se sad stvarno desiti. Izvor: post od Instagram naloga ambasada_japana_u_srbiji
 
Sad je obrisana objava nakon samo 10ak minuta nakon što su je postavili.
Evo ipak su postavili novu objavu sa najavom skupa u 11:00 časova umesto u 11:40.
 
3072. Nije neka slika jer sam bio daleko, ali čisto da se vidi koliko se s ovim modernim zgradama bolje uklapa Solaris, nego solo BMC 😎
Колико се мени овде чини, према причи других форумаша, 67 и није за зглобна возила, али мислим да је управо траса 67, као и траса 68. најповољније за зглобна возила. Целе трасе су са тракама 2+2, а добар
део чак са 3+3, нема незгодних скретања, уских деоница, проблема са мимоилажењима итд. Ако икада планирају да сачувају нека возила, онда требају да их ставе на 67 и 68. Физички идеалне трасе и не толико оптерећене, наспрам других линија. Такође, линија која има исто веома повољну трасу за зглоба је 108.
 
po meni zglob na 35 je potreban samo za zadušnice i par komada u špicu. U svim ostalim situacijama je čisto bespotrebno arčenje zglobova. Jedino ako im je 12 zglobova višak.
 
Колико се мени овде чини, према причи других форумаша, 67 и није за зглобна возила, али мислим да је управо траса 67, као и траса 68. најповољније за зглобна возила. Целе трасе су са тракама 2+2, а добар
део чак са 3+3, нема незгодних скретања, уских деоница, проблема са мимоилажењима итд. Ако икада планирају да сачувају нека возила, онда требају да их ставе на 67 и 68. Физички идеалне трасе и не толико оптерећене, наспрам других линија. Такође, линија која има исто веома повољну трасу за зглоба је 108.
A još bolje će se sačuvati ako rade prevoz dece, radnika ili ne rade uopšte :D

Ma koliko trasa bila povoljna, na te dve linije (osim kad je u Areni koncert) uopšte nije potreban zglob jer ne postoje potrebe za tim kapacitetima. Van špica su i za midibus
 
Vrh