Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 312 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    329
previše stolica u novom Otokaru.
Буквално, између првих и других врата су 2 реда седишта вишак (верујем да је гсп тражио тај број седишта)
Све остало ми ок, велики плус дајем што су стакла затамљена 😇
 
Mora da se vrate linije gspu dosta je bilo stavrno sramota pogon kosmaj pun buseva vozaci nemaju sta da rade vracajte linije budale
 
Mora da se vrate linije gspu dosta je bilo stavrno sramota pogon kosmaj pun buseva vozaci nemaju sta da rade vracajte linije budale
Па да је било правде ГСП-у би остала 48 на којој треба доста возила, поготово што су у септембру/октобру слали Соларисе на 48.
 
Mora da se vrate linije gspu dosta je bilo stavrno sramota pogon kosmaj pun buseva vozaci nemaju sta da rade vracajte linije budale
To stoji, samo ne treba ceo potez 300 da se vrati, osim eventualno 302 i 303.
Potez 400 neka se vrate 401, 402 obavezno kao centralne.
I ne samo to, ako želiš povratak linija možda bi se opet 25, 26 i 37 privatizovali na primer.

Nov otokar kad vidim zaista čudno da su povukli srednja vrata bliže pogonu, previše sedišta napred. Ali valjda neće tako svih 100 i kusur otokara iz kasnijih porudžbina i dolazaka biti sa istim rasporedom.
A onaj bmc zglobni su izgleda uozbiljili do te mere da je blizu renomiranih marki, ali ne blizu man-u.
 
Poslednja izmena:
Pa pretpostavlja da će poručivati još, s obzirom na najave.
To stoji, samo ne treba ceo potez 300 da se vrati, osim eventualno 302 i 303.
Potez 400 neka se vrate 401, 402 obavezno kao centralne.
I ne samo to, ako želiš povratak linija možda bi se opet 25, 26 i 37 privatizovali na primer.

Nov otokar kad vidim zaista čudno da su povukli srednja vrata bliže pogonu, previše sedišta napred. Ali valjda neće tako svih 100 i kusur otokara iz kasnijih porudžbina i dolazaka biti sa istim rasporedom.
A onaj bmc zglobni su izgleda uozbiljili do te mere da je blizu renomiranih marki, ali ne blizu man-u.
Ne znam dal je do ristajla, ili do izbora od strane kupca. Toliko pomerena vrata su mi više za verzije gde treća vrata ne postoje.
 
Neka hvala, eto neka GSP "dekoriše život", malo i drugima, meni je sa Saga Trans na 305, 200 x bolje nego sa GSP.

Nema više situacija da ne pošalju vozilo, da kasni iz nekih bizarnih razloga... Kada piše, tada se i pojavi.
Nisu im BMC-ovi kvalitet Man-a, ali su sasvim korektni, idu lepo uzbrdo, prijatni tapacir plave boje, i to su nova vozila (P24025 - P24029).
Grejanje uvek lepo radi, za hlađenje ćemo tek videti.

Verujem da bi se i korisnici P24030-P24034 sa 311 složili sa mnom.

Tako da, dragi Dačo, govori u svoje ime a ne u ime drugih, jer nisam zaista željan GSP.
GSP-u želim da bude bar na nivou Sage ako ništa, e onda možemo da pričamo.
Za sada, neka hvala.
 
To stoji, samo ne treba ceo potez 300 da se vrati, osim eventualno 302 i 303.
Potez 400 neka se vrate 401, 402 obavezno kao centralne.
I ne samo to, ako želiš povratak linija možda bi se opet 25, 26 i 37 privatizovali na primer.

Nov otokar kad vidim zaista čudno da su povukli srednja vrata bliže pogonu, previše sedišta napred. Ali valjda neće tako svih 100 i kusur otokara iz kasnijih porudžbina i dolazaka biti sa istim rasporedom.
A onaj bmc zglobni su izgleda uozbiljili do te mere da je blizu renomiranih marki, ali ne blizu man-u.
Ostavio bih 25,26 da ostanu kosmaju 37 bi dao da cela bude zglob a potez 300 recimo po meni bi dao 302,303,306,309,311 zato sto na pojedinim od ovih linija se red voznje ne postuje 311 ide u vozicu i onda je nema satima.potez 400 samo bi ostavio 401 i 402 da ostanu gsp i 48 vracanje
 
Previše je linija predato. Najmanje 3 jake linije nije trebalo predavati ili je trebalo još 2-3 jake preuzeti od privatnika. Ovako je ostalo mnogo vozila u višku, pogotovo solo. Samim tim je razumljiva solo 74 i polusolo 37. Prosto je podela takva da su svakom silom morali da nađu linije koje će održavati, a opet ima vozila koja skupljaju prašinu jer jednostavno nemaju gde da rade. Spas kakav-takav za ovakvu situaciju su nove linije o kojima nema ni reči.
Par vozača GSP-a koje znam sa poteza 300 su se žalili da su im sve linije sada predaleko. Najbliža je 27E i teško da će Kosmaj još neki polazak predati Nbg-u zbog takve situacije.
 
Исто важи и за 37. Морало се изаћи у сусрет возачима са 56 и онима из Космаја којима то одговара. Јасно је да се рокаде врше по потребама возача.
 
Ne znam što ne uvedoše 93. Kolika viška trenutno ima ne znam, al ima prostora i za pojačanje linija. 25 može neki bus više, 37, 58, mislim sve gde ima solaća. Ok, to nije besplatno, povećavaju se troškovi, al realno to je mizerno. Na kraju najavljivali su uvođenje novih linija ne bi li rasporedili višak vozila. Sve realizacije teku sporo kod nas.
 
Пошто ГСП има вишак возила и возача зашто се не би увела нека нова линија на приградским потезима, пример за Гроцку:
319 Калуђерица (Пут за Институт) - Погон Космај - Нови Београд (Блок 70)
300 Винча (црква) - Лештане - Прокоп
302Л Пударци - Бегаљица - Гроцка - Брестовик
410 Вождовац (Трошарина) - Врчин
301 Калуђерица (Пут за Институт) - Гроцка
(линија која би служила у вршном часу кад је потребнији већи број полазака ка Гроцкој)
 
Не може јер Гроцка припада тзв. зони 4 где могу возити само приватници и Ласта.
 
Уреду да су предали све потезе приватницима, али је баш претерано што су поред тога онда предали и врло јаке градске линије (52, 56, 88, 89, итд.) приватницима.
По мом мишљењу најбоља расподела би била троцифреене линије приватници, градске ГСП, а то некако има и највише смисла.
 
Vrh