Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 312 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    329
Uzeto sa instagrama, da li su svi na popravci ili samo stoje tu?
Screenshot_20250227_142020_Gallery.jpg
Screenshot_20250227_142015_Gallery.jpg
Screenshot_20250227_142010_Gallery.jpg
Screenshot_20250227_142005_Gallery.jpg
Screenshot_20250227_141955_Gallery.jpg
 
Verovali ili ne, ali kada su objavili rezultate konkursa, poslao sam nekoliko mejlova na GSP sanduče i navedenim adresama iz tenderske dokumentacije, u kojima sam istakao da Otokar već ima novi dizajn i da autobuse treba naručiti upravo u tom izdanju. Nadam se da je i moja mala pomoć doprinela rezultatu :)

IMG_9816.jpeg


IMG_9819.jpeg
IMG_9820.jpeg
 
Traženi su u dosta ozbiljnoj opremi. Nadam se da će se pokazati dobrim. Zasigurno prva pristojnija solo vozila od M serije iz 2017.
 
Cela 15ca zglobna, čak su dali jednog BMC-a, održavanje su dosta poboljšali, vidi se po novim prinovama, jer ne dozvoljavaju da se usvinje kao nekada što su radili, sve u svemu Zemun radi odličan posao.
Kada se setim letos da nisu imali doslovno šta da izbace na 18 pa je morao Kosmaj sa Conectom ovo je milionsko napredovanje.
 
Otokar se dokazao kao sasvim solidan autobus i najveća mana mu je bila neudobno sedište, mali vozački prostor i stara tabla, ali se nadam da su to sad popravili.
Uz navedeno je i nezahvalan za popravke, nepristupačno gotovo sve na Otokaru za zamenu. Ali ima creva od grejanja velikog prečnika, te pristojno greje. Npr. sa istim motorom i sklopovima Isuzu Cityport ima daleko bolje rešen prostor u zoni motora. Ali zato grejanje misaona imenica na temperaturama ispod nule, kao i kod Akije, ugrađen manji prečnik creva.

Ovi polupani i pokvareni Solarisi su na placu SDT-a u Dobanovcima, inače zastupnika i ovlašćenog servisera za Otokar i Solaris.
 
Vozio sam se danas plavim BMC-om na 18. Gb ne znam, jer ih više i ne gledam na novim. Ali mogu da kažem da je bus dosta bolji nego crveni. Jeste da je nov, ali mi deluje nekako bolje sklopljen, kao da je bolja završna obrada. Još ne trese i ne lupa ni na većim rupama i neravninama. Vuče kao blesav, majstor ga je dobro poterao preko Gazele. Sve u svemu, možda ću da preteram, ali ne zaostaje mnogo ni za Konektom ni za Citarom. Osim naravno dizajnom.
 
Cela 15ca zglobna, čak su dali jednog BMC-a, održavanje su dosta poboljšali, vidi se po novim prinovama, jer ne dozvoljavaju da se usvinje kao nekada što su radili, sve u svemu Zemun radi odličan posao.
Kada se setim letos da nisu imali doslovno šta da izbace na 18 pa je morao Kosmaj sa Conectom ovo je milionsko napredovanje.
Može se reći da ih je 18-ica i spasila propasti te verujem da je to razlog zbog kog ni u ludilu neće da predaju tu liniju nazad Nbg-u. Nakon gubitka poteza 700, bukvalno ne bi imali gde da rade, pa im je trebala bar jedna jaka linija kao što je 18.
Kao redovan korisnik 18-ice sam izuzetno zadovoljan njenim funkcionisanjem u Zemunu. Daleko su nadmašili moja očekivanja.
 
Verovali ili ne, ali kada su objavili rezultate konkursa, poslao sam nekoliko mejlova na GSP sanduče i navedenim adresama iz tenderske dokumentacije, u kojima sam istakao da Otokar već ima novi dizajn i da autobuse treba naručiti upravo u tom izdanju. Nadam se da je i moja mala pomoć doprinela rezultatu :)

Pogledajte prilog 230641

Pogledajte prilog 230645Pogledajte prilog 230646
Dobićete na mom profilu @byconecto sutra ekskluzivne fotke celog busa. ;)
 
Vrh