Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 308 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    325
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
 
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
Plan je jasan, povlacenje iz saobracaja 1.9.2025. i novi tender za zglobne autobuse (potpuno sigurno opet Bmc). Ukoliko se opet kupi samo 100 vozila, to će biti jasan pokazatelj da još linija ide privatniku, a jasno je kom.
 
Zna li neko zasto je u Solarisu #3117 prekriveno pola sipki ljubicastom trakom?
 

Prilozi

  • 20250121_184601.jpg
    20250121_184601.jpg
    92,4 KB · Pregleda: 69
  • 20250121_184556.jpg
    20250121_184556.jpg
    82,3 KB · Pregleda: 72
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
Планови су да се погон исели на крај Новог Београда, код новог Кинеског центра. Вероватно ће бити и смањена бројност возила, у корист повећања удела приватника.
 
Снимио сам у петак 17.01. расходовање Икарбуса ИК218 #1359.
Ти Икарбусови аутобуси су квалитетни, издржљиви и одлични. Сећам се кад сам био у Подгорици још увек се користе, а произведени су 1988. године и изгледају као да су сишли са производне траке колико их добро одржавају. Још увек их има по земљама Јужне Америке, Блиског Истока и бившег Совјетског Савеза. Неки су сигурно као ТАМ-ови и ФАП-ови прешли неколико милиона километара, и још увек функционишу. Исто важи и за MAN-ове аутобусе. То је све одличног квалитета и далеко боље рађено од ових данашњих, изузев Пољских који се још држе. Требало их је реновирати, а не уништавати. Шапић је највећа штеточина после Турака!
 
Vrh