Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 315 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,1%

  • Ukupno glasača
    332
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
 
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
Plan je jasan, povlacenje iz saobracaja 1.9.2025. i novi tender za zglobne autobuse (potpuno sigurno opet Bmc). Ukoliko se opet kupi samo 100 vozila, to će biti jasan pokazatelj da još linija ide privatniku, a jasno je kom.
 
Zna li neko zasto je u Solarisu #3117 prekriveno pola sipki ljubicastom trakom?
20250121_184601.jpg
20250121_184556.jpg
 
Koji su planovi za pogon Novi Beograd?

Trenutna situacija je takva da su Solarisi opet kičma, a i njihova jedina zglobna vozila, pa me zanima da li je u planu odlaganje njihovog doniranja/remontovanja ili kompletnog uklanjanja iz Beograda zbog starosne granice?

I ako su sada već solidno stari, još uvek ih vidim kao sasvim sposobna vozila, a bilo bi lepo da nam u nekoj budućnosti stigne 200 novih Solarisa.
Планови су да се погон исели на крај Новог Београда, код новог Кинеског центра. Вероватно ће бити и смањена бројност возила, у корист повећања удела приватника.
 
Снимио сам у петак 17.01. расходовање Икарбуса ИК218 #1359.
Ти Икарбусови аутобуси су квалитетни, издржљиви и одлични. Сећам се кад сам био у Подгорици још увек се користе, а произведени су 1988. године и изгледају као да су сишли са производне траке колико их добро одржавају. Још увек их има по земљама Јужне Америке, Блиског Истока и бившег Совјетског Савеза. Неки су сигурно као ТАМ-ови и ФАП-ови прешли неколико милиона километара, и још увек функционишу. Исто важи и за MAN-ове аутобусе. То је све одличног квалитета и далеко боље рађено од ових данашњих, изузев Пољских који се још држе. Требало их је реновирати, а не уништавати. Шапић је највећа штеточина после Турака!
 
ekskluzivno, i ovo da vidim jednom na tabli!

P.S. ne znam u koju bi ovo temu trebalo, pa nek se prebaci.
 
Zato ne treba očajavati kad Strela kupi neka kvalitetna vozila. Sve su to buduća vozila Gsp-a kad im se oduzme sva imovina😃
Живим за тај тренутак. Зглобне Соларисе, који имају више од 10 година стажа и даље изгледају као свемирски шатл у поређењу са BMC кантама, сада желе да их поклоне Скопљу, а недостаје нам пуно зглобних бусева. Шапић и Весић ће, надам се, добити дугогодишњу робију када дође независно тужилаштво после пада СНС-а, јер су без милости крали, намештали тендере и муљали. Градске касе су нам празне, а директори тих приватних фирми имају возне паркове скупих мечки и одседају у луксузним одмаралиштима лети и зими где ноћење кошта €1000 минимум. Приватнике погасити, и вратити сва стара саобраћајна и транспортна предузећа која смо имали у време СФРЈ јер смо много новца изгубили због њих. Тачка!
 
Da jbt zamisli molim te, da poklonimo odlične zglobne autobuse nekom tamo Skoplju, a naši ljudi da se guraju u prepunim solo autobusima na 75, 27E, 53, 52 itd… Šta su oni nama poklonili pa da im dajemo autobuse ne razumem, ajde da smo kupili nove zglobne Solarise pa da im i damo, al na svoju štetu da damo najbolje autobuse koje smo ikada imali, meni je to nepojmljivo.
 
Da jbt zamisli molim te, da poklonimo odlične zglobne autobuse nekom tamo Skoplju, a naši ljudi da se guraju u prepunim solo autobusima na 75, 27E, 53, 52 itd… Šta su oni nama poklonili pa da im dajemo autobuse ne razumem, ajde da smo kupili nove zglobne Solarise pa da im i damo, al na svoju štetu da damo najbolje autobuse koje smo ikada imali, meni je to nepojmljivo.
Ми треба да се угледамо на Подгоричане. Они имају аутобусе из времена СФРЈ који су чисти као лабораторија, а произведени су 1988. године. Прешли су преко милион километара одавно, али их одржавају. Стари су, али још увек добро служе. На пример, у Братислави још увек имаш TAM 232 A 116 M који датира из 1980. године и Словаци га још увек користе. Ми треба да одржавамо ово мало Икарбусових и Соларисових аутобуса што имамо пре него што крене још већа најезда турских и кинеских конзерви, јер ако допустимо да ово оде на добош заједно са тролејбусима, капитулирали смо.

1737547941104.png
 
Poslednja izmena:
Da jbt zamisli molim te, da poklonimo odlične zglobne autobuse nekom tamo Skoplju, a naši ljudi da se guraju u prepunim solo autobusima na 75, 27E, 53, 52 itd… Šta su oni nama poklonili pa da im dajemo autobuse ne razumem, ajde da smo kupili nove zglobne Solarise pa da im i damo, al na svoju štetu da damo najbolje autobuse koje smo ikada imali, meni je to nepojmljivo.
Po ovome je najbolje da se nekom poklone, inače će završiti kao Japanci, smrskaće ih bageri jer njih zabole što ti autobusi imaju neku vrednost i što mogu da se prodaju. Davao sam primere gde najrazvijeniji gradovi u Evropi prodaju svoja vozila posle nekih 15-20 godina rada, ali kod nas će samo da ih smrskaju bagerima i to posle 12 godina rada.
SDT kao uvoznik za Otokar i Solaris gubi ogroman posao, dobijamo 50 Otokara, ali je tu onda možda i za očekivati da naredni tender za zglobove dobije ipak njihova grupacija da bi im pokrili to što više neće imati servis za toliki broj vozila.
 
Zato ne treba očajavati kad Strela kupi neka kvalitetna vozila. Sve su to buduća vozila Gsp-a kad im se oduzme sva imovina😃
Kada se to desi, mogli bi ovako da rasporede vozila:
vozila sa poteza 600, 52 i 88- NBGD; (mogli bi možda da se reše solo BMC-a)
vozila sa poteza 100- Karaburma
vozila sa poteza 700- Zemun. Solarisi, neki zglobni konekti nek idu u Obrenovac. Onda bi GSP mogao da uzme 45, 81 i 81L... i da vrati poteze 300 i 400.
Ovo sve zvuči idealno, ali pitanje je da li GSP može da podnese ovoliko vozila (jer je u pitanju 400+vozila). Vozači će se vratiti u GSP sigurno, jer niko neće da vozi na potezu 800. Privatnicima neka potez 500 i linije koje su držali pre nove raspodele. Mada mogao bi da bude problem jer nema Unacopa, Košave, MobiLitas-a, Bamirona i Lekona. Vreme će pokazati.
 
СДТ није увозник Отокара него Buses and Coaches d.o.o.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Vrh