#3639 na 18. Motor tiši ali više muče. Samo oko zgloba baš pucketa ali nigde više. Vrata se ne zaustavljaju, niti cvili metal oko okretnih šipki. Na autoputu ne vibrira kao prethodna serija, u Kumodraškoj nije tvrđi od Solarisa, osim preko ležećih i prilikom bacanja/nabijanja po čemu ne odstupa od prve serije. U Darvinovoj ništa bolje nego u Požeškoj i Vojvode Mišića. Kao po makadamu. Nisam primetio veliko ljuljanje prednjeg dela, za razliku od dizel Higera.
Na svim šipkama
www.ozmakotomotiv.com nalepnice sa datumom proizvodnje (nisu isti za sve šipke).
#3649 bio na 31, pored Solarisa.
Kad već pomenu isti, #3073 na 37 leži na asfaltu, treska, nabija ko blesav, ali, da kažem nežnije i brže/kraće od BMC. Ovako je više štrokav nego što je raštimovan. Jedino što u životu gori zglob nisam video. Uvrnut u stranu, otkačen centralni ram škripi i klopara nenormalno. Tačno labavi i odvojeni spojevi, samo što se ne raspadne. Harmonika je ok doduše, a izuzev zgloba sama karoserija je "kao nova", ništa manje robusna i pored rada u uslovima ispadanja i holandskih vrata.
Otkad su BMC dobili epitet lowridera GSP-u naređeno da raz*ebe sve Solarise. Koja politička zavist.