МиљковићSRB
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.10.2022.
- Poruke
- 609
- Pohvaljen
- 1.634
Можда је боље питање да ли постоји такав случај било где у свету, али ван држава бивше Југославије...
DaVizantijsko plavi 3651 na 95. Jel to Karaburma?
ne dao bog, daleko biloJel ima neki plav BMC na 65?
nije BMC toliko loš, pogotovo + verzija. I uopšte nije bučan. Zvuk motora je tipičan za CNG vozila.Ima, vozio sam se danas, ali sam zaboravio "gb", moguće 3660. Nema ga na aplikaciji. Bus stvarno deluje utegnutije od prethodne serije, kao da je završna obrada malo bolja. Šipke su crvene, što mi se ne sviđa, jer će da izgledaju užasno kad krenu da se gule. U svakom slučaju, kao da je mali pomak, ali i dalje je to turska kanturina.
Nije loš, nego je očajan. Teško smeće od autobusa koje je još gore i bučnije od prošle serije.nije BMC toliko loš, pogotovo + verzija. I uopšte nije bučan. Zvuk motora je tipičan za CNG vozila.
ako ne bude urlao na 17ci dok aterira sa gazele na sava centar, može se reći da ima poboljšanja.Onda zavisi od busa do busa bukvalno. Od Kneza Miloša do Vidikovca nije zaurlao ni jednom. Stvarno nije ostavio na mene utisak da je baš toliko očajan.
Onda zavisi od busa do busa bukvalno. Od Kneza Miloša do Vidikovca nije zaurlao ni jednom. Stvarno nije ostavio na mene utisak da je baš toliko očajan.
ЈГСП Нови Сад од 2011. има пунионицу за ЦНГ аутобусе у кругу предузећа, а зграде и куће су са скоро свих страна. Ништа другачија ситуација у односу на погоне Карабурма и Нови Београд.Da, ali se po nekom pravilu pumpe grade na obodu grada, zbog ne daj Boze neke nesrece. Donekle i razumno. Al sad imamo BMC na metan, ne smem komentarisati. Ne znam kolike je zapremine ta CNG pumpa, kapiram da se dovod metana vrsi kamiona i poluprikolicama koje prevoze boce. Al opet tome nikako nije mesto u gradskoj sredini. Barem ja tako mislim da je ispravno, ne znam stvarno.
Priča mi danas kolega koji je vozio na 18 ove Nemanjićko plave BMC da uopšte nije zadovoljan. Naime, kada potroši nešto gasa iz boca, postane mu nestabilan - toliko da kada vozi 50 km/h ima utisak kao da će otpasti točak koliko mu ljulja na pravcu. I za uspone mu i nije nešto živahan. Isto što mu je zasmetalo je kada koči/usporava, ima utisak da ga dodatno ubrzava usled inercije kao i kod Kineza. Kao da ima problema sa raspodelom mase. Greje odlično, nije toliko neudoban kao prethodni lot, kamere su tu, može dosta ljudi da stane su mu neke od prednosti.Onda zavisi od busa do busa bukvalno. Od Kneza Miloša do Vidikovca nije zaurlao ni jednom. Stvarno nije ostavio na mene utisak da je baš toliko očajan.
Pa tako i kod ovih iz Niš ekspresa. Sve sve al što lupa neki težak metalni zvuk, pomalo jeziv, nešto što nisam čuo ni na jednom GSP-ovom. Ne mogu ni da pretpostavim šta je to, niti odakle tačno dopire. Dal je možda od okretnice, pa mi tako ovaj novajlija od danas bi još i ok, jer stvarno je dosta bolji makar od ekspresovih za sad, dok je još nov novcijat.Neprincipijalnost pri završnoj odbrani, znači ništa se nije promenilo sa BMC u tom polju. Ista priča je bila sa starijima. Na 31 i dan danas od starijih iskoči neki utegnutiji, dok je dobar deo njih već razvaljen.
Pa nije tek tako postaviti boce sa preko 1000 litara zapremine na krov. Verujem da i te kako utiče na povoznost, a ja sam od više kolega čuo dosta loših stvari za BMC, s tim što pojedini imaju iskustva i sa našim, i onim kod privatnika. U principu kao naši su možda malo bolji, al dosta se žale na realno slabu zaštitu vozača, usled sudara daleko bilo. Tako da znam da vozači njima nisu u globalu zadovoljni. Čudo se oni probijaju i dalje ka zapadnoj Evropi.Priča mi danas kolega koji je vozio na 18 ove Nemanjićko plave BMC da uopšte nije zadovoljan. Naime, kada potroši nešto gasa iz boca, postane mu nestabilan - toliko da kada vozi 50 km/h ima utisak kao da će otpasti točak koliko mu ljulja na pravcu. I za uspone mu i nije nešto živahan. Isto što mu je zasmetalo je kada koči/usporava, ima utisak da ga dodatno ubrzava usled inercije kao i kod Kineza. Kao da ima problema sa raspodelom mase. Greje odlično, nije toliko neudoban kao prethodni lot, kamere su tu, može dosta ljudi da stane su mu neke od prednosti.
Obradovao se kada je u januaru dobio da vozi 112M na 78. Bolja smena i bus.
I ja sam čuo neki čudan zvuk kad sam se vozio, ali sam mislio da je možda samo na tom primerku. Zaboravio sam gb. A onaj zvuk na GSP-ovim, naročito kad koči i u leru, kad pukne nešto? Ne znam kako da objasnim, kao bubanj da udari.Pa tako i kod ovih iz Niš ekspresa. Sve sve al što lupa neki težak metalni zvuk, pomalo jeziv, nešto što nisam čuo ni na jednom GSP-ovom. Ne mogu ni da pretpostavim šta je to, niti odakle tačno dopire. Dal je možda od okretnice, pa mi tako ovaj novajlija od danas bi još i ok, jer stvarno je dosta bolji makar od ekspresovih za sad, dok je još nov novcijat.