Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Koliko će sad s ovim pojačanjem da bude buseva na 58? Devet ili 10? Jel ostaješ na liniji ili menjaš?
 
Akia, Presto, 15.000 km prešla. Greška kočionog sistema, neispravan ABS... da se nadamo da će imati kočnice kada padne sneg.

Gotovo ni jedan jedini novi Otokar nema ispravno "STOP" dugme, svima taj "uređaj" ne radi, non stop je uključen.

I nova Cobra Dumeco je imala greške i x nedostataka.

Koliko sutra će i Cobra i Akia i Otokar i EU Commission od mene da dobiju jedan mejl. Ovo je kriminal sa ovim "novim" turskim autobusima.
Takode Strelini Mercedesi Conecto imaju gomilu nekih glupih grešaka koje pale. Dok Strelin Citaro bez ijedne greske, bus je top utegnut i stvarno nijedan bus nije ravan Citaru po kvalitetu u Beogradu.
Inače sam već pisao milion puta da Otokar nema nikakvu grešku sa tasterom, samo su idiotski postavljeni, tako da se ljudi naslone na njih i slučajno ih pritiskaju sve vreme.
 
Јел узима ГСП линију 24 од недеље? Видим нови ред вожње на сајту СЈП који ступа на снагу од недеље.
 
Inače sam već pisao milion puta da Otokar nema nikakvu grešku sa tasterom, samo su idiotski postavljeni, tako da se ljudi naslone na njih i slučajno ih pritiskaju sve vreme.
Милион и један пут ћу ја рећи да нико не стиска дугмиће, а они опет реагују и пиште. Возило празно, нико се не држи за шипке и нико не стиска дугмиће.
 
Кад возе Индуси или шта су већ обавезно притиснем СТОП дугме небитно да ли је пун или празан аутобус. Не обазиру се али није ми се десило да су прешишали станицу.
 
Милион и један пут ћу ја рећи да нико не стиска дугмиће, а они опет реагују и пиште. Возило празно, нико се не држи за шипке и нико не стиска дугмиће.
Слажем се
 
Ni jedan 511 kod Lole

Screenshot_2024-11-29-17-56-07-820_buslogic.beogradplus.jpg
 
zato što je to češki iveco (nekadašnji Irisbus). Da je iz Italije, završna obrada bi bila bolja. Zato su ga i uzeli, jer je bio jeftiniji.
Misliš nekadašnja Karosa. To odakle je autobus pod brendom IVECO, mislim iz koje od njihovih fabrika, apsolutno ne bi trebalo da bude bitno, jer to nije odnos na relaciji Citaro-Conecto. IVECO autobusi, bilo da je reč o modelima Crosway ili Urbanway, morali bi biti pod istim standardom rađeni. Postoji njihov niskobudžetni električar na osnovi otokarovog Centa E, sličnog je i dizajna kao ti IVECO busevi kod nas. E ako imaju konkretno niskobudžetni model, to je onda druga priča.
 
Nije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
27E, kakve ja traume imam samo na pomen tog broja, mislim da se i danas oporavljam. Iz sveg srca se nadam da je stanovnicima Partizanskog puta i okoline bolje i humanije stanje sa vozilima. Covek kada iz tog matriksa od linije predje u neke novobeogradske, osecaj je kao da se vozi biznis klasom Lufthanse. Sam Bog zna koliko puta smo bili izbaceni kod OFK-inog stadiona ujutru u pravcu ka gradu, pa morali peske Bogoslovijom do 29. novembra zbog crkavanja (Seoba Srba, ulje na platnu) ili koliko puta nije moglo da se udje, pa ti viri pola ranca ili rukav od jakne. Pa onda opet ne mozes da udjes popodne-uvece kad se vracas. Pa nema polaska u 10 uvece a ti se treses od hladnoce na Brankovom mostu dok prolaze konvoji 16-ica i 95-ica



IMG_4152.jpeg
IMG_4153.jpeg
 
Misliš nekadašnja Karosa. To odakle je autobus pod brendom IVECO, mislim iz koje od njihovih fabrika, apsolutno ne bi trebalo da bude bitno, jer to nije odnos na relaciji Citaro-Conecto. IVECO autobusi, bilo da je reč o modelima Crosway ili Urbanway, morali bi biti pod istim standardom rađeni. Postoji njihov niskobudžetni električar na osnovi otokarovog Centa E, sličnog je i dizajna kao ti IVECO busevi kod nas. E ako imaju konkretno niskobudžetni model, to je onda druga priča.
u Pragu postoji Iveco na otokarovoj šasiji, Iveco Streetway.
 
Vrh