Radnim danom 10, subotom 8, nedeljom 5.Koliko će sad s ovim pojačanjem da bude buseva na 58? Devet ili 10? Jel ostaješ na liniji ili menjaš?
Ja sam na Kosmaju, prelazim na 37Koliko će sad s ovim pojačanjem da bude buseva na 58? Devet ili 10? Jel ostaješ na liniji ili menjaš?
Takode Strelini Mercedesi Conecto imaju gomilu nekih glupih grešaka koje pale. Dok Strelin Citaro bez ijedne greske, bus je top utegnut i stvarno nijedan bus nije ravan Citaru po kvalitetu u Beogradu.Akia, Presto, 15.000 km prešla. Greška kočionog sistema, neispravan ABS... da se nadamo da će imati kočnice kada padne sneg.
Gotovo ni jedan jedini novi Otokar nema ispravno "STOP" dugme, svima taj "uređaj" ne radi, non stop je uključen.
I nova Cobra Dumeco je imala greške i x nedostataka.
Koliko sutra će i Cobra i Akia i Otokar i EU Commission od mene da dobiju jedan mejl. Ovo je kriminal sa ovim "novim" turskim autobusima.
Ma predivno ide sa svakodnevnim vozićima od 19h, i svakim drugim polaskom koji ide do Mostara.58 ide mnogo bolje nego kod privatnika, ispadamo ali idemo na interval.
Милион и један пут ћу ја рећи да нико не стиска дугмиће, а они опет реагују и пиште. Возило празно, нико се не држи за шипке и нико не стиска дугмиће.Inače sam već pisao milion puta da Otokar nema nikakvu grešku sa tasterom, samo su idiotski postavljeni, tako da se ljudi naslone na njih i slučajno ih pritiskaju sve vreme.
viđen je plavi sprinter 7174 na obuci vozača trasom 24.Јел узима ГСП линију 24 од недеље? Видим нови ред вожње на сајту СЈП који ступа на снагу од недеље.
Значи узимају вероватно од недеље и после остаје још 88 Стрели и то је то од прерасподела линија.viđen je plavi sprinter 7174 na obuci vozača trasom 24.
Takode Strelini Mercedesi Conecto imaju gomilu nekih glupih grešaka koje pale. Dok Strelin Citaro bez ijedne greske, bus je top utegnut i stvarno nijedan bus nije ravan Citaru po kvalitetu u Beogradu.
Tako je, Man i Urbino 15 jedino mogu da mu pariraju. Dobar je Iveco po pitanju mehanike i udobnosti, ali završna obrada nije na nivou Citara.Slažem se, ali tu je i MAN.
Слажем сеМилион и један пут ћу ја рећи да нико не стиска дугмиће, а они опет реагују и пиште. Возило празно, нико се не држи за шипке и нико не стиска дугмиће.
zato što je to češki iveco (nekadašnji Irisbus). Da je iz Italije, završna obrada bi bila bolja. Zato su ga i uzeli, jer je bio jeftiniji.Dobar je Iveco po pitanju mehanike i udobnosti, ali završna obrada nije na nivou Citara.
solaris upadne na 75 jednom u 100 godina, i to samo kad se neki BMC pokvari.Pogledajte prilog 221250Da, pojava koja je posle 2019. godine u domenu naučne fantastike se desila.
Misliš nekadašnja Karosa. To odakle je autobus pod brendom IVECO, mislim iz koje od njihovih fabrika, apsolutno ne bi trebalo da bude bitno, jer to nije odnos na relaciji Citaro-Conecto. IVECO autobusi, bilo da je reč o modelima Crosway ili Urbanway, morali bi biti pod istim standardom rađeni. Postoji njihov niskobudžetni električar na osnovi otokarovog Centa E, sličnog je i dizajna kao ti IVECO busevi kod nas. E ako imaju konkretno niskobudžetni model, to je onda druga priča.zato što je to češki iveco (nekadašnji Irisbus). Da je iz Italije, završna obrada bi bila bolja. Zato su ga i uzeli, jer je bio jeftiniji.
Očigledno u Lešću ima neki sektin klan. Isto tako je bilo i za Resnik pa su im produžavali linije.Nije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
27E, kakve ja traume imam samo na pomen tog broja, mislim da se i danas oporavljam. Iz sveg srca se nadam da je stanovnicima Partizanskog puta i okoline bolje i humanije stanje sa vozilima. Covek kada iz tog matriksa od linije predje u neke novobeogradske, osecaj je kao da se vozi biznis klasom Lufthanse. Sam Bog zna koliko puta smo bili izbaceni kod OFK-inog stadiona ujutru u pravcu ka gradu, pa morali peske Bogoslovijom do 29. novembra zbog crkavanja (Seoba Srba, ulje na platnu) ili koliko puta nije moglo da se udje, pa ti viri pola ranca ili rukav od jakne. Pa onda opet ne mozes da udjes popodne-uvece kad se vracas. Pa nema polaska u 10 uvece a ti se treses od hladnoce na Brankovom mostu dok prolaze konvoji 16-ica i 95-icaNije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
u Pragu postoji Iveco na otokarovoj šasiji, Iveco Streetway.Misliš nekadašnja Karosa. To odakle je autobus pod brendom IVECO, mislim iz koje od njihovih fabrika, apsolutno ne bi trebalo da bude bitno, jer to nije odnos na relaciji Citaro-Conecto. IVECO autobusi, bilo da je reč o modelima Crosway ili Urbanway, morali bi biti pod istim standardom rađeni. Postoji njihov niskobudžetni električar na osnovi otokarovog Centa E, sličnog je i dizajna kao ti IVECO busevi kod nas. E ako imaju konkretno niskobudžetni model, to je onda druga priča.
od kako znam za sebe, 75 je bila full zglobna, osim u periodu kad su je delili Veolia/Arriva i GSP.Nije mi jasno kako na 35 mogu zglobovi, a na 75 i 27E ne. Nidje veze
U principu rebrendirani Otokar Cent. Pogrešno je reći na šasiji, jer nema tu šasije, već rešetkaste samonoseće konstrukcije.u Pragu postoji Iveco na otokarovoj šasiji, Iveco Streetway.