Jelancha
Advanced
- Učlanjen(a)
- 15.11.2022.
- Poruke
- 4.950
- Pohvaljen
- 23.236
Ik 112LE i 112M ce valjda da povuku(kosmaj) kad dodju Otokari koliko sam ja cuo.
To bi bila strašno glupa odluka.
Ik 112LE i 112M ce valjda da povuku(kosmaj) kad dodju Otokari koliko sam ja cuo.
Znam, nisu bas toliko losi autobusi i svakako da bi mogli jos da ih koriste ali u ovoj drzavi se samo glupe odluke donose.To bi bila strašno glupa odluka.
112Le svakako moraju da povuku pred kraj sledeće godine, a i sad voze većinom kao rezerve i upadaju na ove linije poput 3A, 9A, 40A i 41A. 112M sam siguran da će ostati do 2027 i one uredbe sa kojom će vozila koja idu u centar, morati da budu Cng, hibridna, ili električna. Jedino postoji opcija da bude još jedan tender za autobuse, pa da onda budu višak i da ih onda “poklone” nekome, kao Solarise.To bi bila strašno glupa odluka.
Izlazi i na 25,26,38. Kada je GSP drzao 20,izlazio je ponekad.112Le svakako moraju da povuku pred kraj sledeće godine, a i sad voze većinom kao rezerve i upadaju na ove linije poput 3A, 9A, 40A i 41A.
Prešli su mnogo, Ik 112M 3258 ima 1.25m km, a mnogi Higeri imaju preko 500k km. LE 3218 verujem da ima jedno 1.35-1.4m km.Svi su loši na Kosmaju , Higer jedino sto je noviji, ali se i oni neki vec raspadaju. Mecke i manovi su dotrajali pogotovo Meçke.
tamo se neko drogira ako je to istina.Ik 112LE i 112M ce valjda da povuku(kosmaj) kad dodju Otokari koliko sam ja cuo.
Биће сигурно наравно само што ће пре свега у Хигеру бити сардинирања.verovatno i ikamerc.
Videh ga malopre kod starog Merkatora, baš sam se iznenadio otkud onУправо виђен Отокар Стрелин на линији 601, није умрежен у апликацији, па не знам гаражни број.
Ne, soloZglobni?
Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.Управо виђен Отокар Стрелин на линији 601, није умрежен у апликацији, па не знам гаражни број.
Dvovratna Cobra ima isto sedišta kao i trovratna, tako da ipak bolje ne ne 307, a i nije dozvoljen dvovratni bus na tenderu gde su 52,88 i 307. Na 601 stavljaju sve i svašta jer su zglobove sa te linije skinuli i dali na 52. Strela čeka nove zglobove i sve dok ne stignu će biti tako.Ne, solo
Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.
Ali ajde da se ne lažemo, strela radi šta god hoće, baš je briga kakav će bus da uvali. Imam puno kritika sad da iznesem oko tipova autobusa na linijama koje sad ima strela.
73 puno malih mercedesa, u špicu veselo.
610E sad bih je lično ukinuo (puno ima do 2027. godine), ubacuju trovratne autobuse umesto dvovratnih kobri.
601 je nekakav otpad za njih izgleda. Video sam ja mislim samo 3/4 zgloba, a naravno treba 3 puta više. Ostalo sve solo autobusi, od kobri sa troje vrata, pa puno citara sa dvoje vrata, solaris 70189 dvovratni i najgore dvovratne kobre 70242 i 70243 sa najsporijim otvaranjem/zatvaranjem vrata. Otokar sad, ok je, ali za liniju 45 odgovara više jer treba više mesta za solo autobus.
Neverovatno da imaš dvovratni autobus na liniji sa 40 stanica koje su maltene blizu.
Dvovratni busevi mogu jedino na 610e, 611, 711 i mozda bih stavio na 307 dvovratne kobre jer su neka vrsta LE tipa pa treba više mesta za sedenje, uglavnom skoro svi idu do centra grada.
On nije normalan... Pa onda će moći da voze kada žele pa će svi još više biti izgužvani i više će se kasniti.Malo ne znam gde da postavim vest o Sapicevoj izjavi pa ako smatrate da drugde bude da bude prebacite.
Šapić: Dinamički red vožnje poboljšaće kvalitet javnog prevoza
Šapić kaže da će od 2025. biti povećan broj vozila GSP-a na ulicama glavnog grada i da će biti uveden novi red vožnje.n1info.rs
Horor je u špicu u 607, a kamoli u 601.601 je najgori. Ne smem da pomislim kako je kad u špicu dođe dvovratni Citaro. Više se ne vozim tom linijom.
Више пута је речено да ће возила бити усклађена онакао како треба кад стигне још 60 зглобних возила за линију 88 и да попуне 73, 101, 601, и неке линије потеза 700.Ne, solo
Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.
Ali ajde da se ne lažemo, strela radi šta god hoće, baš je briga kakav će bus da uvali. Imam puno kritika sad da iznesem oko tipova autobusa na linijama koje sad ima strela.
73 puno malih mercedesa, u špicu veselo.
610E sad bih je lično ukinuo (puno ima do 2027. godine), ubacuju trovratne autobuse umesto dvovratnih kobri.
601 je nekakav otpad za njih izgleda. Video sam ja mislim samo 3/4 zgloba, a naravno treba 3 puta više. Ostalo sve solo autobusi, od kobri sa troje vrata, pa puno citara sa dvoje vrata, solaris 70189 dvovratni i najgore dvovratne kobre 70242 i 70243 sa najsporijim otvaranjem/zatvaranjem vrata. Otokar sad, ok je, ali za liniju 45 odgovara više jer treba više mesta za solo autobus.
Neverovatno da imaš dvovratni autobus na liniji sa 40 stanica koje su maltene blizu.
Dvovratni busevi mogu jedino na 610e, 611, 711 i mozda bih stavio na 307 dvovratne kobre jer su neka vrsta LE tipa pa treba više mesta za sedenje, uglavnom skoro svi idu do centra grada.
Ако се не возиш том линијом, немој коментарисати да је најгори. 601 има проблем у шпицу једино, као и све линије града. Кад год сам ишао на 601 небитно које доба дана увек сам успео да уђем у аутобус (углавном буде и места да се седне) Дешава се да буде пун на путу за Сурчин, али то се реши јер ухвате па пусте три поласка у кратком размаку. То долази као последица гужви на Газели и генерално аутопуту и онда долази по неколико аутобуса на окретницу у слично време. Да не причам да долази до гужви и код искључења за кружни ток у Војвођанску улицу. Док са друге стране имамо измену због треће фазе радова у Савској и због тога иду кроз Немањину (семафори ужас) и Кнеза Милоша и опет упада у неки мањи хаос и проблеме при укључењу на аутопут и наравно Тошин Бунар од дела испод аутопута где су радови и ту прелазе возила у једну траку у контра смеру. Поред свега овога 601 солидно функционише и то са мањком зглобова.601 je najgori. Ne smem da pomislim kako je kad u špicu dođe dvovratni Citaro. Više se ne vozim tom linijom.
Мени није јасно ова идеја за линије које немају шпицу у гужве. Боље да постоји ред вожње који ће имати одсупања у гужвама, него да нема током целог дана тачног времена поласка са окретнице. Како ће фукнционишу потези 100, 300, 400, 500, 600, 700, 800 и Ласта ако се укине ред вожње ја стварно не знам.On nije normalan... Pa onda će moći da voze kada žele pa će svi još više biti izgužvani i više će se kasniti.
Kako će, kada krenu još veća bahaćenja "cenjenih prevoznika" narod na ulice, pa postavi barikade na sred puta
Ти двоврати солаћи који вама боду очи су много бољи за транспорт путника поготово на дужим линијама, него ови са троје врата (имају више места за седење и дужи су углавном). Стрела има систем тастера стоп распоређен по комплетном возилу и то је пример Цитара, Кобри, Солариса. Кад год сам се возио, а то је често није била гужва на вратима ни другим ни првим и аутобус не стоји превише на сваком стајалишту, јер на тим линијама (600, 607, 611 и 601*) постоји фреквенција стајалишта где највише људи излазе или улазе. Додао бих да 601 неће имати те бусеве (који нису идеални за ту оптерећност линије) када дођу зглобови, вервоватно ће поменути типови возила прећи на 611 или неку другу линију потеза 600.Dok je bila pod GSP-om, 73 je uvek bila zglobna. Ovo je bolest šta rade sa 601, jedina češća linija za satelitski grad od 20.000 stanovnika kao što je Surčin i istovremeno jedina koja ih vozi i preko Save do nekog šireg centra, tu bi apsolutno bio opravdan i dvozglobni bus samo da su saobraćajnice šire. Dvovratni solaći su dovoljni da voze na čisto lokalnim linijama kao što su 57, 20, 30, 34, 36, 700, i nigde više.
Naprdnjački privatnici su postali kancerogeno tkivo na autobuskom podsistemu Beograda.
Сликајте цео аутобус, не верујем да је хорор често се возим са 607 људи само стоје на вратима ту у Пожешкој јер већина преседа до окретнице или иде по неку станицу. Такође грабе 607 јер дође углавном празан или полу празан на Баново Брдо док су друге линије углавном попуњене солидно погтово ако се дуже чекају.Horor je u špicu u 607, a kamoli u 601.
Pogledajte prilog 220917
601 је бољи од када држи Стрела и ако још није довољан број зглобова на тој линији. Превише пута ми се дешавало на 601 док је био гсп да не могу ући у соло бмц и ако иду по реду вожње, просто буду препуни и тек је био по неки Соларис (који су опет били пуни).Inače je sve bilo sjajno kad je Gsp drzao. Čak i sad je bolje nego kad je bio onaj horo sa Gsp-om gde su bila maks 2 zglobna autobusa i sve ostalo solaći. Desavalo se da nema autobusa preko pola sata i onda ti naiđe solo, a sad ima bar 7-8 Conecta na liniji.
Та возила није лако набавити чисто да знаш, друга ствар град је притиснуо да се што пре расподела обави и зато се то десило и ако уз доста одлагања и по оним датумима се преузимале линије. Не тражим оправдања само причамо чињенице, а то како им плаћају то ме не занима немам утицај на то.Za bezobrazluk sa solo vozilima nema opravdanja. Najverovatnije im plaćaju isto i za solo i za zgloba pa im se ne žuri mnogo da nabave zglobove.
Kad su još znali šta sve preuzimaju i apsolutno su nespremni uzeli sve linije. Priča o zglobnim Citarima i Ivecu za Strelu se već mesecima vrti, a od tih vozila ni traga ni glasa, pa se postavlja pitanje da li im uopšte bilo koja zglobna vozila i dolaze i kada. Nameračili su se na Lastine linije, a ni ono što imaju trenutno ne mogu tenderom predviđenim vozilima da pokriju. Baš ih briga, pare im uredno idu kao da je sve po onome što su se obavezali da će biti.