Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
To bi bila strašno glupa odluka.
112Le svakako moraju da povuku pred kraj sledeće godine, a i sad voze većinom kao rezerve i upadaju na ove linije poput 3A, 9A, 40A i 41A. 112M sam siguran da će ostati do 2027 i one uredbe sa kojom će vozila koja idu u centar, morati da budu Cng, hibridna, ili električna. Jedino postoji opcija da bude još jedan tender za autobuse, pa da onda budu višak i da ih onda “poklone” nekome, kao Solarise.
 
Svi su loši na Kosmaju , Higer jedino sto je noviji, ali se i oni neki vec raspadaju. Mecke i manovi su dotrajali pogotovo Meçke.
 
Управо виђен Отокар Стрелин на линији 601, није умрежен у апликацији, па не знам гаражни број. 😍
 
Ne, solo
Управо виђен Отокар Стрелин на линији 601, није умрежен у апликацији, па не знам гаражни број. 😍
Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.

Ali ajde da se ne lažemo, strela radi šta god hoće, baš je briga kakav će bus da uvali. Imam puno kritika sad da iznesem oko tipova autobusa na linijama koje sad ima strela.
73 puno malih mercedesa, u špicu veselo.
610E sad bih je lično ukinuo (puno ima do 2027. godine), ubacuju trovratne autobuse umesto dvovratnih kobri.
601 je nekakav otpad za njih izgleda. Video sam ja mislim samo 3/4 zgloba, a naravno treba 3 puta više. Ostalo sve solo autobusi, od kobri sa troje vrata, pa puno citara sa dvoje vrata, solaris 70189 dvovratni i najgore dvovratne kobre 70242 i 70243 sa najsporijim otvaranjem/zatvaranjem vrata. Otokar sad, ok je, ali za liniju 45 odgovara više jer treba više mesta za solo autobus.
Neverovatno da imaš dvovratni autobus na liniji sa 40 stanica koje su maltene blizu.
Dvovratni busevi mogu jedino na 610e, 611, 711 i mozda bih stavio na 307 dvovratne kobre jer su neka vrsta LE tipa pa treba više mesta za sedenje, uglavnom skoro svi idu do centra grada.
 
Ne, solo

Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.

Ali ajde da se ne lažemo, strela radi šta god hoće, baš je briga kakav će bus da uvali. Imam puno kritika sad da iznesem oko tipova autobusa na linijama koje sad ima strela.
73 puno malih mercedesa, u špicu veselo.
610E sad bih je lično ukinuo (puno ima do 2027. godine), ubacuju trovratne autobuse umesto dvovratnih kobri.
601 je nekakav otpad za njih izgleda. Video sam ja mislim samo 3/4 zgloba, a naravno treba 3 puta više. Ostalo sve solo autobusi, od kobri sa troje vrata, pa puno citara sa dvoje vrata, solaris 70189 dvovratni i najgore dvovratne kobre 70242 i 70243 sa najsporijim otvaranjem/zatvaranjem vrata. Otokar sad, ok je, ali za liniju 45 odgovara više jer treba više mesta za solo autobus.
Neverovatno da imaš dvovratni autobus na liniji sa 40 stanica koje su maltene blizu.
Dvovratni busevi mogu jedino na 610e, 611, 711 i mozda bih stavio na 307 dvovratne kobre jer su neka vrsta LE tipa pa treba više mesta za sedenje, uglavnom skoro svi idu do centra grada.
Dvovratna Cobra ima isto sedišta kao i trovratna, tako da ipak bolje ne ne 307, a i nije dozvoljen dvovratni bus na tenderu gde su 52,88 i 307. Na 601 stavljaju sve i svašta jer su zglobove sa te linije skinuli i dali na 52. Strela čeka nove zglobove i sve dok ne stignu će biti tako.
Danas na 307 bukvalno sve naši vozači, a crnci su ostali možda samo na 70211. Hvala Bogu da je tako i izgleda da su stvarno čitali naše prijave u vezi vožnje crnaca.
 
Mali metro.
 

Prilozi

  • IMG_20241126_165028900_HDR~2.jpg
    IMG_20241126_165028900_HDR~2.jpg
    168,4 KB · Pregleda: 114
Malo ne znam gde da postavim vest o Sapicevoj izjavi pa ako smatrate da drugde bude da bude prebacite.

On nije normalan... Pa onda će moći da voze kada žele pa će svi još više biti izgužvani i više će se kasniti.
Kako će, kada krenu još veća bahaćenja "cenjenih prevoznika" narod na ulice, pa postavi barikade na sred puta 🥰
 
Dok je bila pod GSP-om, 73 je uvek bila zglobna. Ovo je bolest šta rade sa 601, jedina češća linija za satelitski grad od 20.000 stanovnika kao što je Surčin i istovremeno jedina koja ih vozi i preko Save do nekog šireg centra, tu bi apsolutno bio opravdan i dvozglobni bus samo da su saobraćajnice šire. Dvovratni solaći su dovoljni da voze na čisto lokalnim linijama kao što su 57, 20, 30, 34, 36, 700, i nigde više.
Naprdnjački privatnici su postali kancerogeno tkivo na autobuskom podsistemu Beograda.
 
Inače je sve bilo sjajno kad je Gsp drzao. Čak i sad je bolje nego kad je bio onaj horo sa Gsp-om gde su bila maks 2 zglobna autobusa i sve ostalo solaći. Desavalo se da nema autobusa preko pola sata i onda ti naiđe solo, a sad ima bar 7-8 Conecta na liniji.
 
Ne, solo

Bio juče na 604 70412 otokar, verovatno misliš na taj sad.

Ali ajde da se ne lažemo, strela radi šta god hoće, baš je briga kakav će bus da uvali. Imam puno kritika sad da iznesem oko tipova autobusa na linijama koje sad ima strela.
73 puno malih mercedesa, u špicu veselo.
610E sad bih je lično ukinuo (puno ima do 2027. godine), ubacuju trovratne autobuse umesto dvovratnih kobri.
601 je nekakav otpad za njih izgleda. Video sam ja mislim samo 3/4 zgloba, a naravno treba 3 puta više. Ostalo sve solo autobusi, od kobri sa troje vrata, pa puno citara sa dvoje vrata, solaris 70189 dvovratni i najgore dvovratne kobre 70242 i 70243 sa najsporijim otvaranjem/zatvaranjem vrata. Otokar sad, ok je, ali za liniju 45 odgovara više jer treba više mesta za solo autobus.
Neverovatno da imaš dvovratni autobus na liniji sa 40 stanica koje su maltene blizu.
Dvovratni busevi mogu jedino na 610e, 611, 711 i mozda bih stavio na 307 dvovratne kobre jer su neka vrsta LE tipa pa treba više mesta za sedenje, uglavnom skoro svi idu do centra grada.
Више пута је речено да ће возила бити усклађена онакао како треба кад стигне још 60 зглобних возила за линију 88 и да попуне 73, 101, 601, и неке линије потеза 700.
601 je najgori. Ne smem da pomislim kako je kad u špicu dođe dvovratni Citaro. Više se ne vozim tom linijom.
Ако се не возиш том линијом, немој коментарисати да је најгори. 601 има проблем у шпицу једино, као и све линије града. Кад год сам ишао на 601 небитно које доба дана увек сам успео да уђем у аутобус (углавном буде и места да се седне) Дешава се да буде пун на путу за Сурчин, али то се реши јер ухвате па пусте три поласка у кратком размаку. То долази као последица гужви на Газели и генерално аутопуту и онда долази по неколико аутобуса на окретницу у слично време. Да не причам да долази до гужви и код искључења за кружни ток у Војвођанску улицу. Док са друге стране имамо измену због треће фазе радова у Савској и због тога иду кроз Немањину (семафори ужас) и Кнеза Милоша и опет упада у неки мањи хаос и проблеме при укључењу на аутопут и наравно Тошин Бунар од дела испод аутопута где су радови и ту прелазе возила у једну траку у контра смеру. Поред свега овога 601 солидно функционише и то са мањком зглобова.
On nije normalan... Pa onda će moći da voze kada žele pa će svi još više biti izgužvani i više će se kasniti.
Kako će, kada krenu još veća bahaćenja "cenjenih prevoznika" narod na ulice, pa postavi barikade na sred puta 🥰
Мени није јасно ова идеја за линије које немају шпицу у гужве. Боље да постоји ред вожње који ће имати одсупања у гужвама, него да нема током целог дана тачног времена поласка са окретнице. Како ће фукнционишу потези 100, 300, 400, 500, 600, 700, 800 и Ласта ако се укине ред вожње ја стварно не знам.
Тај ред вожње има смисла за линије које имају велики број возила и честе су радним данима попут 15, 16, 17, 18, 23 итд...
Dok je bila pod GSP-om, 73 je uvek bila zglobna. Ovo je bolest šta rade sa 601, jedina češća linija za satelitski grad od 20.000 stanovnika kao što je Surčin i istovremeno jedina koja ih vozi i preko Save do nekog šireg centra, tu bi apsolutno bio opravdan i dvozglobni bus samo da su saobraćajnice šire. Dvovratni solaći su dovoljni da voze na čisto lokalnim linijama kao što su 57, 20, 30, 34, 36, 700, i nigde više.
Naprdnjački privatnici su postali kancerogeno tkivo na autobuskom podsistemu Beograda.
Ти двоврати солаћи који вама боду очи су много бољи за транспорт путника поготово на дужим линијама, него ови са троје врата (имају више места за седење и дужи су углавном). Стрела има систем тастера стоп распоређен по комплетном возилу и то је пример Цитара, Кобри, Солариса. Кад год сам се возио, а то је често није била гужва на вратима ни другим ни првим и аутобус не стоји превише на сваком стајалишту, јер на тим линијама (600, 607, 611 и 601*) постоји фреквенција стајалишта где највише људи излазе или улазе. Додао бих да 601 неће имати те бусеве (који нису идеални за ту оптерећност линије) када дођу зглобови, вервоватно ће поменути типови возила прећи на 611 или неку другу линију потеза 600.
73 распаднути Икарибуси који сада возе на 18 и уништили ту линију често се кваре просто отишао рок трајања, иста ствар је као и са 601 биће више зглобова надамо се до Нове године.
Horor je u špicu u 607, a kamoli u 601.
Pogledajte prilog 220917
Сликајте цео аутобус, не верујем да је хорор често се возим са 607 људи само стоје на вратима ту у Пожешкој јер већина преседа до окретнице или иде по неку станицу. Такође грабе 607 јер дође углавном празан или полу празан на Баново Брдо док су друге линије углавном попуњене солидно погтово ако се дуже чекају.
Inače je sve bilo sjajno kad je Gsp drzao. Čak i sad je bolje nego kad je bio onaj horo sa Gsp-om gde su bila maks 2 zglobna autobusa i sve ostalo solaći. Desavalo se da nema autobusa preko pola sata i onda ti naiđe solo, a sad ima bar 7-8 Conecta na liniji.
601 је бољи од када држи Стрела и ако још није довољан број зглобова на тој линији. Превише пута ми се дешавало на 601 док је био гсп да не могу ући у соло бмц и ако иду по реду вожње, просто буду препуни и тек је био по неки Соларис (који су опет били пуни).
 
Poslednja izmena:
Za bezobrazluk sa solo vozilima nema opravdanja. Najverovatnije im plaćaju isto i za solo i za zgloba pa im se ne žuri mnogo da nabave zglobove.
Kad su još znali šta sve preuzimaju i apsolutno su nespremni uzeli sve linije. Priča o zglobnim Citarima i Ivecu za Strelu se već mesecima vrti, a od tih vozila ni traga ni glasa, pa se postavlja pitanje da li im uopšte bilo koja zglobna vozila i dolaze i kada. Nameračili su se na Lastine linije, a ni ono što imaju trenutno ne mogu tenderom predviđenim vozilima da pokriju. Baš ih briga, pare im uredno idu kao da je sve po onome što su se obavezali da će biti.
 
Za bezobrazluk sa solo vozilima nema opravdanja. Najverovatnije im plaćaju isto i za solo i za zgloba pa im se ne žuri mnogo da nabave zglobove.
Kad su još znali šta sve preuzimaju i apsolutno su nespremni uzeli sve linije. Priča o zglobnim Citarima i Ivecu za Strelu se već mesecima vrti, a od tih vozila ni traga ni glasa, pa se postavlja pitanje da li im uopšte bilo koja zglobna vozila i dolaze i kada. Nameračili su se na Lastine linije, a ni ono što imaju trenutno ne mogu tenderom predviđenim vozilima da pokriju. Baš ih briga, pare im uredno idu kao da je sve po onome što su se obavezali da će biti.
Та возила није лако набавити чисто да знаш, друга ствар град је притиснуо да се што пре расподела обави и зато се то десило и ако уз доста одлагања и по оним датумима се преузимале линије. Не тражим оправдања само причамо чињенице, а то како им плаћају то ме не занима немам утицај на то.
 
Vrh