Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Sa jedne strane bolje da završe u Skoplju i Novom Sadu nego na otpadu ili boga pitaj gde, sa druge ne treba ni drugi grad u zemlji da postane beogradski otpad.
Ја сам против донације, не бих био против ње и старосне границе да је град лепо набавио једнако квалитетна или квалитетнија зглобна возила у већиј количини која ће их заменити јер се зглобни бмц већ превише квари за двогодишње возило, а сада са 200 солариса и 100 бмц на превише зглобних линија излази пребише соло бусева, а могу мислити како ће бити са само 200 бмц.
Слажем се да не треба град да буде београдски отпад, али куповином 17 година старих зглобних Сканија градска власт у Новом Саду је показала да је не интересује куповина нових зглобова, па ипак боље да имају Соларисе да могу најстарије зглобове да искључе из саобраћаја.
 
Ја сам против донације, не бих био против ње и старосне границе да је град лепо набавио једнако квалитетна или квалитетнија зглобна возила у већиј количини која ће их заменити јер се зглобни бмц већ превише квари за двогодишње возило, а сада са 200 солариса и 100 бмц на превише зглобних линија излази пребише соло бусева, а могу мислити како ће бити са само 200 бмц.
Слажем се да не треба град да буде београдски отпад, али куповином 17 година старих зглобних Сканија градска власт у Новом Саду је показала да је не интересује куповина нових зглобова, па ипак боље да имају Соларисе да могу најстарије зглобове да искључе из саобраћаја.
Закључак је тај добар посао за Нови Сад, а лош за Београд. Занима ме шта ли ће набавити следеће године за гсп пошто се помиње нови тендер возила.
 
Закључак је тај добар посао за Нови Сад, а лош за Београд. Занима ме шта ли ће набавити следеће године за гсп пошто се помиње нови тендер возила.
Bmc zglobne logično, dok sa solo ćemo videti da li je opet Otokar.
 
Летос је био тендер где је једини понуђач за 100 зглобова био БМЦ и једини за 50 соло био отокар. Већ је стигло 10 зглобова у мпн.
 
I kakvo je stanje na 52 jutros, pretpostavljam da su sve solaći?
 
Хоће ли бити блокаде Јабланичке/ Ратка Митровића због 8 соло возила на 52, зна ли се шта?
 
Хоће ли бити блокаде Јабланичке/ Ратка Митровића због 8 соло возила на 52, зна ли се шта?
Ako se poštuje novi promenjeni red vožnje, zašto bi bio problem 8 solo vozila na 52? Mnogo je veći pritisak na liniju 37 i po meni je pun pogodak da više zglobova ima GSP na 37-ici. Od stajališta Ratka Mitrovića ka Vinogradima 52 je jedino bila pretrpana kad autobusa nema po pola sata. GSP nije baš dobro radio na ovoj liniji za razliku od nekih drugih linija.
 
Поента приче је да су становници Церака запретили блокадом ако не добију зглобове. Преоптерећена 83 је тада завршила у Космају а 52 је добила зглобове. То је било пре 6 година, А то што су испадала врата из лежишта од гужве на 83 пре две године то нема везе.
 
Поента приче је да су становници Церака запретили блокадом ако не добију зглобове. Преоптерећена 83 је тада завршила у Космају а 52 је добила зглобове. То је било пре 6 година, А то што су испадала врата из лежишта од гужве на 83 пре две године то нема везе.
Razlika je u tome što su tada i 37 i 52 bile solo i gužve su zaista bile nadrealne. Situacija je sada bolja. Novom raspodelom linija Cerak ipak ima malo bolji prevoz nego ranije (i kasnije večernje polaske što je za pohvalu), jedino je transprodukt zaista jako loše rešenje za liniju 57.

Druga je tema nekontrolisana gradnja na Vidikovcu i gužve koje su sve veće duž trasa 23, 37, 50, 53 i 89 od Žarkova, Ceraka i Filmskog Grada ka Vidikovcu i Rakovici. Ako nešto treba da se blokira, to je taj potez. Infrastrukturno ovaj deo grada teško da može da izdrži još vozila i još veće gužve, pa ćemo uskoro doći u situaciju da vozila sa ovih linija budu zaglavljena po pola sata i više. Saobraćajnice se hitno moraju rekonstruisati i proširiti i pronaći drugačija rešenja za raskrsnice Kneza Višeslava - Ratka Mitrovića i za raskrsnicu sa ulicom Pilota Mihajla Petrovića.
 
Не, није било због соло 37 него зато што Церак неће соло возила да види у Јабланичкој и Виноградском венцу. Сада може комотно соло на 52 од како 37 има 10 зглобова, камо среће да их има 24.
 
Не, није било због соло 37 него зато што Церак неће соло возила да види у Јабланичкој и Виноградском венцу. Сада може комотно соло на 52 од како 37 има 10 зглобова, камо среће да их има 24.
Moze Cerak da neće solo vozila, ali potrebe i opravdanja za silne zglobove nema 🙂 prosto gužvi u Jablaničkoj, kao i dalje ka Vinogradima nema, osim ako autobus nije prošao 30 minuta, što u slučaju GSP-a na 52 nije bila retkost.
 
Ево СНСтрела иде у конвојима и неће се довести у ред баш као ни Крш Спораћ. Само лупајте пријаве да вам врате ГСП. Није приватник мед и млеко као што неки овде мисле, а није ни ГСП.
 
Ево СНСтрела иде у конвојима и неће се довести у ред баш као ни Крш Спораћ. Само лупајте пријаве да вам врате ГСП. Није приватник мед и млеко као што неки овде мисле, а није ни ГСП.
Ono što sam ja video od jutros, to je da Strela odlično funkcioniše na 52
 
Vrh