Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
FB_IMG_1731107826023.jpg
FB_IMG_1731107808785.jpg
 
Dakle 100 komada Skoplje, plus 60 Novi Sad, jedina lepa vest, pored one da se vraca Litas Pozarevac!
Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
 
Dakle 100 komada Skoplje, plus 60 Novi Sad, jedina lepa vest, pored one da se vraca Litas Pozarevac!
Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
Pa Strela naravno. Ko bi drugi kupio to.
 
Sto se tice ostalih 40 komada, Suboticki buduci fantomski prevoznik ce biti u obavezi da gradska vozila budu niskopodna, dok ce Ikarbuse povuci uveliko iz saobracaja. Od njih 40 sigurno ce neki put Subotice.
Od budućeg prevoznika se ne traži nijedno zglobno vozilo. "Analizom" subotičkih linija ne postoji potreba za zglobovima, tako da će sve trenutno zglobne linije (1A, 6 i 16) postati solo bez povećanja broja vozila.
 
Kad već strela se pominje, evo juče u podne se pokvario kod Studenjaka na semaforu nov mercedes konekto hibrid na 708, blokirao traku za pravo i desno.
Moguće fabrička greška, mada može biti i neodržavanje.
 
Pa moguće, ali kad nisu mogli da nabave masovno čistu dizel varijantu kao što ima na 604 i 605 koje su mi najbolje varijante, onda veselo.
 
Poslednja izmena:
Strela A.d u jednoj slici:
P.S. namerno je slikano sa dugom 😁

Pogledajte prilog 219429
elektronika zabagovala. Pogotova su ta vrata sklona tome, jer su na senzor. Evo juče na zglobnom konektu četvrta vrata nisu mogla da se zatvore, a vozač nije mogao da ih zatvori jer su na senzor a inače se ne zavisno zatvaraju od ostalih vrata.
 
Greske na instrument tabli su ispisane na Srpskom, a pola strelinih vozaca su crnci a oni nit znaju Sprski nit Engleski, ne daj Boze da bude neka ozbiljnija greska i iskoci tu oni nece razumeti i vozice tako
 
Održavanje i stanje vozila im je sve gore, grizu previše nego što realno mogu. Opada taj nekadašnji sjaj sa 860.

"Da je GSP biti lako, GSP bi bio svako." Tako nekako.
Trebaće im bar još godina ili dve da srede održavanje i da bude na tom nivou na kom je bilo na 860.
Ovu drugu tezu ne mogu da razumem, jer su 3 od 4 pogona Gsp-a raspad i održavanje im je nikakvo i pored sve infrastrukture koju imaju i koja iznad bilo koje kod privatnih prevoznika.
A kad smo kod gresaka, sve do jednog vozača ignorišu iste i onda kad se nešto desi bud “kuku lele”.
 
Vrh