Ja kažem da oni apsolutno nisu normalni. Daju Otokare sa 26 sedišta na liniju poput 303, a Higere i Ik 112le stave na gradske linije. Nemaju grama mozga i apsolutno sve rade pogrešno. Zar je toliko teško da se za prigradske linije uzimaju LE ili vozila sa većim brojem sedišta, a za gradske vozila sa manjim brojem sedišta i većim prostorom za stajanje.I na32 su stavili usrane Higere i uništili su liniju. Danas u pravcu ka gradu nema nijednog 40 minuta i onda se odjednom pojave dva vozila, pa minut kasnije još jedan, pa onda još jedan. Znači 4 vozila su se bila nakupila tamo u onim sokacima Višnjice gde okreću.
Još jedna linija uspešno uništena.
Bravo SNS! Bravo GSP! Bravo DJP! Bravo Šapke!
Vi ste mentolčine nad mentolčinama. Napokon možete da se pohvalite roditeljima da ste u nečemu prvi, pa makar to bila i mentalna zaostalost.
Seme vam se zatrlo.
to i jeste cilj vladajucih.Gsp ce zavrsiti kao i ikarbus, imt i mostogradnja
Ma ovo je privremeno sigurno, fale Cvrčku solo autobusi, a verovatno i vozači. Ali apsolutno se slažem, čak to i jasno stoji u ugovoru.Ako je GSP izgubio potez 700 zbog loše usluge, ne vidim problem da privatnici izgube linije koje nisu sposobni da održavaju. Jedino tako može da se poboljša prevoz.
Постаће бесмртниJesu, barem znamo koji su mlaði od dve godine, te samim tim i bezbedniji po putnike. A još bolje je što znamo da će u narednih 3 - 4 godine svi autobusi biti mlaði od 2 godine.
Хвала Богу, баш сам писао на тему приватни превозници да је хаос са линијом да пропуштају добар део полазака и ако је ред вожње бољи радиним данима. Не раде дисплеји и немају гпс апарате за праћење путем апликације. То је вероватмо привремено док се ови не саберу, не знам дал им фале аутобуси или возачи... Можда чак и оба.ГСП је преузео 534. Раде Космај и НБГД.
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока