Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Salju sta imaju, krpe sa vozilima nekako. Na 95 stalno radi bmc solo. Pre neki dan je bilo 3 4 kom
 
Zar nisu 3332 uzeli na 68? Inače kodirani su i natpisi za 68-icu na BMC-ovima.
 
Jedini redovan bus na 68 je 3304, od ostalog svaki dan upada nešto drugo, pratim je od samog početka.
 
Poslednja izmena:
Колика је тренутно плата возача аутобуса у гсп(основица без викенда и државног празника)
 
Мислим да сам чуо пре пар месеци да иде преко стотке неки политичар је причао(можда је мислио са викендом). Да ли возачи стварно морају да раде 6 дана у недељи као што се прича због дефицита?
 
Kako ja znam možeš da biraš da li hoćeš da radiš 5 ili 6 dana u nedelji, a u priče političara se ne bih uzdao, jedino neko od vozača može pouzdano da kaže kakva je realnost.
 
Prema onome što sam čuo - 80 i nešto hiljada za dnevnu smenu, 118 hiljada za noćnu.
Moj komšija izađe oko 100.000 mesečno. Možemo slobodno reći da je raspon između 80.000 i 120.000 u zavisnosti od smena, radnih dana... Koliko sam čuo, vozači GSP-a imaju normalne smene, a ne od 10 i više sati dnevno.
 
U Gsp-u se donekle poštuje zakon, jedan vozač ne sme da radi više od 90 sati u roku od dve nedelje, čak su i oni to kršili godinama kad su prisiljavali vozače da rade šesti dan svake nedelje i ne znam kako su ih placali za te sate na kraju.
 
Ne znam gde da postavim pa cu ovde.

treba nam u BGu ovakav bus za liniju 50 npr
1000013111.jpg
 
Nije pogodno zbog dosta stanica, taj koncept bi imao više smisla na liniji 493 BAS - Mladenovac i slično.

Za 50cu treba srediti sporne saobraćajnice, ne samo zbog autobusa već i ostalih učesnika u saobraćaju, i pustiti zglobne autobuse.
 
Dabldekeri se ni u svetu ne koriste za baš opterećene linije. Nisu to autobusi za velike i česte razmene putinka, nego upravo za linije gde postoji potreba za više sedećih mesta, baš kao što reče i @Jelancha. Dvoosovinci, kao ova Cobra sa slike tek, jer opet nema veći kapacitet što se tiče broja putnika i bruto opterećenja. U jednom Berlinu rade i troosovinci sa troja vrata, al opet su dugački sa ograničenim manevarskim sposobnostima. Imali smo u saobraćaju do pre nekoliko godina i mađarske MJT autobuse, slične ovoj Cobri, sad i već pre malo više od tek nekoliko godina i na jednoj 15-ici. Tesni su to autobusi, pogotovo na donjoj platformi, a gore stajanja nema, može al su uslovi faktički neljudski. Dole visina ne znam dal je prelazila 1.85. Tako da ne priželjkujte još neuslovnija vozila od klasičnih solaća, a pominjemo jako opterećenu 50-icu sa gomilom ne naročito udaljenih stajališti na trasi.
 
Bilo je više komada, a radili su dosta i na 491 i 493. Do skoro sam viđao jedinog preostalog na liniji za Farkaždin, čini mi se.
 
#9300 prakticno iskasapljen u Staroj Pazovi
#9306 i #9307 rashodovani u Avali. Crkavali su redovno nakon povlacenja iz gradskog. Okacicu sliku od #9306 kad pronadjem.
 
9306 je taj poslednji preživeli i povučen je prošle godine čini mi se nakon crkavanja menjača, nisu se nešto pokazali. Na 9300 sam zaboravio da je postojao uopšte, taj je rashodovan nešto davno 2017. ili 2018.?
 
Tako je, ne secam se bas tacno kad, #9306 je crkao zadnji, bio je za razgledanje grada namenjen, posle je radio na liniji ka Farkazdinu, tu je i crkao. Najlepse su reklame bile na njima u gradskom, to je neosporivo! :) #9306 je lezao rashodovan u Avali 2-3 godine, pa su ga podigli, i posle opet rashodovali.
 
Nije pogodno zbog dosta stanica, taj koncept bi imao više smisla na liniji 493 BAS - Mladenovac i slično.

Za 50cu treba srediti sporne saobraćajnice, ne samo zbog autobusa već i ostalih učesnika u saobraćaju, i pustiti zglobne autobuse.
Čini mi se da je na 493 pre dosta godina radio neki VDL dabldeker.
 
VDL Berkhof Axial 100, iskreno ne znam da li trenutno radi neki u Lasti ili su pocrkali. Znam da su u garazi u Palanci rashodovali skoro 3 Berkhofa i jednoj Bovi je crkao motor.
 
Vrh