Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Одређени поласци свраћају у Бесни фок тако да би 107А требало бити то.
 
Можда ће вратити гсп да вози само те две линије што иду ван територије бг
 
Како се уопште воде те зоне ван Београда мислим како се плаћа карта за то? Јел има још нека линија осим те две која излази ван територије Бдограда?
 
Kao što sam i najavio, bilo je pregovora ali je Strela tražila veću cenu nego Gsp
 

Prilozi

  • 46ADF207-928B-4AA4-80ED-5BF930632619.jpeg
    46ADF207-928B-4AA4-80ED-5BF930632619.jpeg
    101,1 KB · Pregleda: 160
Како се уопште воде те зоне ван Београда мислим како се плаћа карта за то? Јел има још нека линија осим те две која излази ван територије Бдограда?
Dobro pitanje. Koliko se ja razumem "u medicinu", a proveo sam u saobraćaju 20+ godina, sve te linije van grada potpadaju pod medjumesni tojest, međugradski prevoz. A tu važe druga pravila, jer polaske izdaje Ministarstvo saobraćaja, i određena je cena karte po kilometru, manje više. GSP da vozi do Čente, ne znam kako su do sada radili, ne može po "nekoj simboličnoj ceni karte", jer prave nelojalnu konkurenciju prevoznicima u medjumesnom saobraćaju. Ne znam da li postoji još Autobanat Zrenjanin, i ostali odatle. Isto važi i za Opovo i taj potez. Ne poričem činjenicu da svi ljudi odatle gravitiraju Beogradu. Opovo kao opština bi mogla da se formalno pravno utopi u grad Beograd, možda bi i Čenta mogla neki "referendum" i onda bi bila druga priča. Svojevremeno je i Pančevu nuđeno da se prisajedini Beogradu, ali su odbili. Zato GSP ide do Reve, ne ulazi u Pančevo, jer to ostaje prevoznicima na republičkom nivou. Ista priča važi i za "GSP do Nove Pazove". Jednostavno je nemoguće, jer je to međugradski polazak, i pravi konkurenciju svim prevoznicima na lokalu a i polascima za NS i dalje na sever Vojvodine. Ako sam pogrešio, ispravite me slobodno😎
 
Okrece u nekim ulicama verovatno, nemam volje da ispratim. Iz Zrenjaninskog puta, pa do samog kraja mosta kod Sefkerina, isto kao i kod Opova vazi gradska opstina Palilula, dalje od mostova krecu druge zone. Diskutuje se uveliko o liniji Opovo - Zemun, i bas bi trebala Strela da je otvori, ali valjda je mnogo skupa opstini, videcemo sta ce biti na kraju. Ja imam nepouzdanu informaciju, da je pre 4 godine za vreme poslovanja Atp Panceva, opstina davala Atp Pancevu 200.000, Gsp - bese 350-400.000, dok je Lasta odskakala sa 700,000, verujem da im ne odgovara ponovo da daju toliko veliku sumu kao zamenu za Gsp, al koga briga, glasali su, nek trpe. Gornje cene su se odnosile na mesecnom nivou, i nisam siguran za sta tacno, trebalo bi samo za ulazak u stanicne perone.
 
А јуче су ишли 109 и 110 до Опова и Ченте?
 
Ariva je izgleda vratila penzionere, odjednom su se vratili.
 
Ladno preskocen polazak u 20:02 sa Ustaničke na 307, ovo je stvarno sramota i neće biti nijednog vozila oko 40 minuta. Jedva čekam da preuzme Strela, jer i da se ne pojavi jedan bus, neće se čekati više od 20-25 minuta.

Otpisani Konekti i počela žurka već.
 
GSP da vozi do Čente, ne znam kako su do sada radili, ne može po "nekoj simboličnoj ceni karte", jer prave nelojalnu konkurenciju prevoznicima u medjumesnom saobraćaju.
A šta ako neki drugi prevoznik radi međumesnu liniju po simboličnoj ceni? Da li je i onda nelojlna konkurencija? Da li je nelojlna konkurencija i kada jedan prevoznik drži monopol nad nekim pravcem i niko drugi ne(sme) vozi, a pritom "zabiberi" cenu karte?​
 
Ma oni su tu našli rupu u zakonu, Opština ima puno pravo da samoinicijativno organizuje javni prevoz na svojoj teritoriji (gradski & prigradski) i to je uradila potpisavši sa GSP-om ugovor samo na svojoj teritoriji, Grad je već finansirao do Mosta i spojena je linija. Ne znam kakav je ugovor, ali moždas se registarski vode 2 linije, kažem možda, jer ne znam ugovor
Da je protivzakonito pravna služba GSP-a bi morala svakako da reaguje, da ne pričamo o Gradu.

Drugo je međugradski saobraćaj koji je pod PKS koji sam izvodi analize koliko je polazaka potrebno (to je tek za jednu specijalnu temu) i nema veze sa javnim prevozom koji organizuje opština/Grad. PKS nema dodirnih tačaka sa prigradskim & gradskim saobraćajem.

A što se tiče nelojalne konkurencije, pa Srbijavoz bi mogao da ukine BG:VOZ-ove između Prokopa i Batajnice, jer su nelojalna konkurencija redovnim vozovima.
Ili još bolje Niš ekspres bi mogao da ukine prigeadsku liniju do Ostrovice i da ostavi samo Međugradske polaske za Palanku / Pirot / Niš da staju tu.

A Strela se teško proserava u ovom slučaju, dobili su pola Grada na poklon, hrpu novih linija i sada ne žele da za 2 linije izađu u susret za nižu cenu, sada je jasno da njih korisnici ne zanimaju.
Vozili 2 dana samoincijativno besplatno i povukli se, čemu to?
 
Poslednja izmena:
Opština opovo kao nije znala da je potez 100 predat streli nego mislili pašće nešto sa neba 1og septembra. Sigurno su mnogo ranije imali razgovore, a strela im ubacila super buseve i ka čenti gde je odradila odličan marketing, makar ovih 2 dana. Sa druge strane, plan organizacije poteza 100 je misteriozan, piše put za dunavac kod 109 i taj most za 110. U redu, tako se vodilo i kod gsp. Onda, pojavljuje se 114, kao slučajno. Gledamo malu nevestu izmedju djp, gsp, strele i ostalih. :)
 
Ako me neko pita šta očekujem, znamo ko je strela, ali koliko će opovo moći da se odupire, ne znamo. Nisam upućen, da ne uleti pančevo sa polascima do mosta za sefkerin, ali i oni su skupi. Tu su i meštani koji će samo videti dobre buseve kod strele, ali plaćanje ostaje pitanje.
 
A šta ako neki drugi prevoznik radi međumesnu liniju po simboličnoj ceni? Da li je i onda nelojlna konkurencija? Da li je nelojlna konkurencija i kada jedan prevoznik drži monopol nad nekim pravcem i niko drugi ne(sme) vozi, a pritom "zabiberi" cenu karte?​
Solekare, ja sam pokušao da pojasnim sa pravne strane kako to treba da izgleda. A Srbi su poznati po tome da nalaze "rešenja" u svim tim pravnim lavirintima 😎

Neko je pomenuo i "interno spajanje dve linije" pa da se napravi jedna. Ne znam, možda su i tako to "rešili". Npr kao kada je Arriva spojila polazak iz Kladova do Bg sa polaskom iz Bg za Ns. Reklamiralo se kao jedna linija a zapravo su bile dve "interno" spojene registrovane linije. Kažem, pravnici će uvek naći neku gimnastiku.
 
Ma oni su tu našli rupu u zakonu, Opština ima puno pravo da samoinicijativno organizuje javni prevoz na svojoj teritoriji (gradski & prigradski) i to je uradila potpisavši sa GSP-om ugovor samo na svojoj teritoriji, Grad je već finansirao do Mosta i spojena je linija. Ne znam kakav je ugovor, ali moždas se registarski vode 2 linije, kažem možda, jer ne znam ugovor
Da je protivzakonito pravna služba GSP-a bi morala svakako da reaguje, da ne pričamo o Gradu.

Drugo je međugradski saobraćaj koji je pod PKS koji sam izvodi analize koliko je polazaka potrebno (to je tek za jednu specijalnu temu) i nema veze sa javnim prevozom koji organizuje opština/Grad. PKS nema dodirnih tačaka sa prigradskim & gradskim saobraćajem.

A što se tiče nelojalne konkurencije, pa Srbijavoz bi mogao da ukine BG:VOZ-ove između Prokopa i Batajnice, jer su nelojalna konkurencija redovnim vozovima.
Ili još bolje Niš ekspres bi mogao da ukine prigeadsku liniju do Ostrovice i da ostavi samo Međugradske polaske za Palanku / Pirot / Niš da staju tu.

A Strela se teško proserava u ovom slučaju, dobili su pola Grada na poklon, hrpu novih linija i sada ne žele da za 2 linije izađu u susret za nižu cenu, sada je jasno da njih korisnici ne zanimaju.
Vozili 2 dana samoincijativno besplatno i povukli se, čemu to?
Ponavljam, nisam pravnik, i kao laik složiću se sa tobom da su verovatno našli neki modalitet da GSP pokrije vangradsku vožnju. Bar smo mi poznati po slobodnim tumačenjima zakona.

BG voz je lokalni prevoz, a mislim da su i Prokop i Batajnica u okviru BG granica😎

Kod pominjanja Niša, sam si napisao da je to PRIGRADSKA linija. Sad, vi ste ovde svi mladi i puni jeda, pa ne bih ulazio u prevelike rasprave. Volim da čitam ovaj forum pa ću se vratiti medju čitaoce. Pozdrav!
 
Mišljenja su tu da se ukrštaju, slobodno piši to čini forum i diskusiju kvalitetnijom.
 
Ladno preskocen polazak u 20:02 sa Ustaničke na 307, ovo je stvarno sramota i neće biti nijednog vozila oko 40 minuta. Jedva čekam da preuzme Strela, jer i da se ne pojavi jedan bus, neće se čekati više od 20-25 minuta.
Ја сам ове године 4-5 пута чеко на устаничкој око 40 мин бас стално неки изостављени поласци. И ја једва чекам да више не гледам гсп
 
Vrh