Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ja "bu****" bih provukao prugu od Titela preko Knićanina, Čente, Barande, Opova, Sefkerina, Glogonja i Jabuke, tu bi prešla Tamiš na Ovču pravo i dalje već uobičajnom trasom do Dunavskog perona i okretnice autobusa.

Znači neka lokalna, "prosta pruga" Vmax 100 km/h, po dve kompozicije spregnuta 2 RegioShuttla, pa nek se vrte gore dole.
Taman bi u Titelu sva ta sela imala vezu ka Novom Sadu i Zrenjaninu.
Imas prugu od Zrenjanina, prolazi kod skretanja za Titel, zatim ide do sela Farkazdin, selo je 20min od Opova, 5 minuta od Zrenjaninskog puta, ali mrtvo 80%, do skoro je imalo svoju Zeleznicku stanicu, nakon toga ide Idvor, Sakule, Baranda pa Opovo. Pruga bi bila izuzeetno dobra stvar brate. Na slicnu foru oni grade autoput za Zrenjanin, on i ide od Zrenjanina do Kovacice, pa od Kovacice prolazi izmedju Glogonja i Jabuke, pa se ukljucuje na novom putu, u blizini Glogonjskog rita, upravo na foru pruge koju sam napisao gore. S tim da bi pruga povezivala vise sela, a autoput jasno, gradove.
 
Otkad nema bus plusa, ostale stare trase linija, 110 do široke grede. Beše 102 svraća već nekoliko godina u to naselje.
 
Razumem nezadovoljstvo, ali više su razmazili opovo. Da li bilo koji gradski bus okreće na medjugradskoj stanici? Prema pravilima djp, mora postojati okretnica. Čak 109 ima donekle neku okretnicu, ali sama linija je produžena do čente dok su ljudi radili u pkb-u. Ipak, sama čenta je jednako udaljena od bgd i zr što je zanimljivo.
Za opovo, liniju su dobili iz političkih razloga, a mogu da je izgube iz istih. Ako su mogli da skidaju tablice u šimanovcima, mogu i ovde. Isto, zar onda ne mogu banovci ili pazova da dobiju 712 i 713? Zašto jedan brestovik nema gradsku liniju a pripada opštini grocka?
Znate zašto ne morate da brinete, jer ako strela odredi da je lepa turaža za novac, dobićete i liniju opovo - dorćol.
Nadam se da nema ljutnje kod novog člana. :)
 
Зна ли неко када ће гсп почети са преузимањем линија које су им припале?
 
Ne ljutim se brate, nazalost skapirali smo slicno stvari. Vec sam pisao da se sprema linija Opovo - Zemun, nisam siguran kako ce se voditi niti ko ce je drzati, navodno nema odabranih (naravno zna se koja firma je odabrana) jer su preskupi. Redovno su puni busevi, napravice privatnik dobru pricu🙂, Pantransport je cenu karte sa 45din podigao na famoznih 180din, na liniji 110 karta je bila 160din, dolaskom Strele, bice polovina satnice vozaca, jedna karta :ROFLMAO:
 
Mobilitas i Lekon uredno šalju svoja vozila na 20,47 i 48, pa je nastao cirkus gde ima brdo duplih polazaka, autobus privatnika i gsp-a idu jedan za drugim na istom polasku.
 
Strašno je šta se njima dopušta. Već me je strah šta će biti za 3-4 godine, pa ima Strela da napravi svoj paralelni sistem javnog prevoza.

Nekad je u doba zloglasnog Kentkarta oprema ugrađivana odmah, a ovo sad, sačuvaj Bože.
 
Niko od Karaburaca nije hteo da vozi 47, meni je juče nudio😀 Inače i na 33 će GSP ako ne reše odliv vozača
 
Полазак у 9:35 из Великог Мокрог Луга обавља ГСП. Не могу да верујем да Арива нема бар за једну линију и то недељом.
 
Полазак у 9:35 из Великог Мокрог Луга обавља ГСП. Не могу да верујем да Арива нема бар за једну линију и то недељом.
Izbacili su jedan bus na 20 koji je išao paralelno sa gsp-ovim, a sada vidim da su sva vozila sa 20,47 i 48 isključena. Vrlo moguće da ih je sekretarijat iskljucio sa tih linija zbog kršenja ugovora i neostvarivanja polazaka.
 
Vidim da Lekon radi na 47 i 48,s tim što sam video pre pola sata 2 GSP busa na 48 kako idu sa Miljakovca u razmaku od bukvalno minut( 3404 i 3409 verovatno su Karaburmini).

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Izbacili su jedan bus na 20 koji je išao paralelno sa gsp-ovim, a sada vidim da su sva vozila sa 20,47 i 48 isključena. Vrlo moguće da ih je sekretarijat iskljucio sa tih linija zbog kršenja ugovora i neostvarivanja polazaka.
Ја сад гледао 5 возила на 47 ГСП а 5 Лекон. Постоји реална могућност да на 74 има више возила од Кошаве него од Ариве. У суштини није тачно да Лекон пропада. На 37, 47, 48 и на потезу 500 одржавају своје поласке. Није ми јасно што се повлаче кад имају сва средства да наставе са радом. То је све захваљујући багри, ЦиЛЦ групе и њима сличнима.
 
Чекајте колико разумем на неким линијама сада превоз обављају и приватници и гсп?
 
Danas smo se i zvanično oprostili od legendarnih Mercedesa Conecto, a evo i moje poslednje vožnje u cetvrtak na liniji 18. Bus je u odličnom stanju i generalno su Conectosi mogli da rade još nekoliko godina preko zime bez problema, leti stvarno nije prijatno voziti se na 35 stepeni bez klime, ali puno prozora čini da je unutra mnogo prijatne nego u bilo kom novom vozilu ako u njemu ne radi klima. Dok po grejanju im niko nije ravan i zimi sam uvek namerno hvatao Conecta 181 na 307, samo da se ne bih smrzavao u Higerima.
 
Poslednja izmena:
Vrh