Па добро ја сам то мислио више на дугорочном плану. Сад ће бар бити растерећенији неће морати да возе 6 дана у недељи"Не знам какво је стање код њих али претпостављам да су у дефициту са возачима"
sa ovakvom situacijom kakva će biti od septembra, i nisu. za ove linije će čak imati i malo više vozača nego što je potrebno pa verujem da će jedan deo preći u strelu, što zbog boljih uslova, što zbog drugih stvari.
na dugoročnom planu, gspa neće biti. surovo ali istinito.Па добро ја сам то мислио више на дугорочном плану. Сад ће бар бити растерећенији неће морати да возе 6 дана у недељи
Платежних услова и нова возила. Опет се вози са једним даном слободно по 10 сати дневно."Не знам какво је стање код њих али претпостављам да су у дефициту са возачима" (citiram ovako jer ne mogu da izmenim)
sa ovakvom situacijom kakva će biti od septembra, i nisu. za ove linije će čak imati i malo više vozača nego što je potrebno pa verujem da će jedan deo preći u strelu, što zbog boljih uslova, što zbog drugih stvari.
Жалосно али све си у праву тамо се краде од најситније карике механичара који лапају гориво па до шефова и директора… Али опет мислим да ће морати да постоји због трамваја и трола јер не замисливо је да неки приватник обавља трамвајски превоз барем мени моје мишљење можда нисам управу. Можда ће их свести само на троле еко и трамваје то ми је већ реалније него да се угасе тотално а да и да не заборавим врабацna dugoročnom planu, gspa neće biti. surovo ali istinito.
ono što je u celoj priči žalosno je to što je očigledno šta stoji iza svega ovoga. ljudska pohlepa.
gsp koji je bio u sasvim dobrom stanju pre 10-15 godina je sad u situaciji da do kraja decenije lagano može otići u stečaj zato što su se preko njega stranački paraziti hranili i punili svoje džepove. pa oni sad nemaju mogućnost da kupe gorivo za buseve jer su u dugovima prema NISu 50 miliona ili koliko već.
a sad će to isto da urade i sa strelom, koja će narednih 10-15-20 godina da dominira i onda će da propadne isto kao gsp sada. a onda će preći na niš ekspres, koji su već odvojili kao sledeću žrtvu.
onda će se verovatno u naš gradski prevoz uključiti neko poput Rakete AB ili Janjuševića, (i proći će isto) al nama kao narodu to neće biti bitno. ostaće nas 5-10 na forumu da komentariše (ako on još bude i postojao tada) ali džaba kad ostale neće zanimati. jer nažalost narod samo gleda da dođe od A do B.
Na Higeru dosta toga nemaju ukodirano, na BMC bi trebalo da imaju.Jel je nemaju u njihovom sistemu pa samo obelezavaju liniju na hartiji papira ? Inace da li si vidjao samo solo na 48 ili su ubacili i neki zglob.
I na 20ici takoNa svim Higerima koje sam video na 48 ne radi prednji i bočni displej, a zadnji radi.
Isplatljiv je jer grad debelo plaća svaki kilometar, pošto se idalje nije vratila naplata na 860E postoje velike šanse da neće ni na 109 i 110.
Да ли су МобиЛитасови бусеви изашли на улице јутрос или не. На 47 и 48 само ГСП и Лекон. Мислим да је на 501л њихов бус.20ica! Nedostajace mi Mobilitas mnogo .
Pogledajte prilog 210300