Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Kako funkcioniše 18 u Zemunu? Juče sam video 3244, ali kao da je bio u kvaru. Nego nisam pitao jel to privremeno rešenje dok se ne predaju 52, 53, 56 i 88? Iskreno onda očekujem NBG na 18 i 27E sa zglobnim i na 68 i 71 sa solo.
 
za 77 sam cuo da su vozaci trazili jer su neki na odmoru, a za 83 ne znam.
 
ah da. prebacio sam se, jer sam na adi za mirijevo stalno viđao QRCe.
 
Pre neki dan videh Solarisa na 18. A pre dva dana sam se vozio sa Ikarbusom 218M, od Braće Jerković do Autokomande. Svaku neravninu sam osetio i nakon vožnje se osećao totalno rastrešeno. Dok smo se vozili, maltene svaki čas je poskakivalo vozilo.​
 
Ali ima i dobrih M-ara, kao konkretno ovaj u kome sam bio malopre 3283.
Unutra utegnutiji od 70% Solarisa, doslovno ništa ne lupa.

E sada, toplotna izolacija pozadi gde mi se krenuo topiti korektor za podočnjake i neke Zemunske boljke su već neka druga tema.
Šteta što nisu ostali nq Karaburmi ili NBG pa da ih vidimo stvarno kakvi su.
 
Taj 3283 ako je dobar ja stvarno ne znam 😂. Uništen je na 1/706, vrlo nepouzdan bus.
 
Ja to govorim iz ugla putnika, ne mogu iz mehanickog, mada se oseti da se vuče kao prebijena mazga.


Bitno mi je da klima radi, najava funkcioniše, vrata ne zveče, paneli na svom mestu, šipke se čvrsto drže, retki su takvi busevi u Beogradu. Da kada dođem na posao (hajde na faks idem pešaka) ne moram da se pola sata oporavljam od simfonije rastrešenih panela.
E sada mehanika je verovatno jbg s.je*******ana u Zemunu.
 
Meni 3264 deluje da je jedan od najboljih, još dok je na 72 radio.
 
U junu je dosta puta crkao, jedno 5-6 puta sigurno. Nisam baš ispratio kakav je sad, ali mi deluje da je sveukupno trenutno najbolji 3277, ali se svakako drži na staklenim nogama.
 
Ja se, recimo, sećam GB3282 još dok je radio na 52-jci. Bio mi je baš utegnet, al to je bilo tipa možda i pre dve godine. Znači dok mu je bilo pet godina, a sada kad je svima njima punih sedam, a održava ih SP Zemun, kako god da se jadni drži dobro je. U svakom slučaju, kako je delovalo na početku dok su bili još novi, ipak se na kraju pokazalo da nisu tako loše napravljeni, s tim što su im vrata i toplotna izolacija, opet, najveće boljke.
 
S tim što su im vrata opet, najveća boljka.
Na 18ici sam se vec 5 puta vozio kada su zadnja vrata imala problem. Naime, svaki put imaju problem da ne mogu da se zatvore do kraja ili se otvaraju. Vozaci odustanu pa voze sa otvorenim. Jednom smo morali da izadjemo svi jer nije bilo sanse da se zatvore. Da li je mozda nedostatak vazduha iz kompresora do zadnjih vrata problem?
 
Nema to veze sa kompresorom. Vrata su samo deo celog sistema dovoda vazduha iz kompresora. Bez obzira na manjkavosti zaštite od zaglavljivanja putnika, apsolutno nema govora o tome da ne mogu vrata ispravno da rade. Na kraju krajeva vozio se toliko puta i M i LE serijom, pa su se vrata normalno zatvarala i otvarala. Sve je rešivo, a svi noviji Ikarbusi koriste iste sisteme vrata, pa sam sličan problem viđao povremeno i na arivinim 112-icama, al ne baš toliko često, što znači da može da funkcioniše to i normalno, iako generalno gledano jesu problematična. Kad vazduha nema dovoljno u sistemu, neće autobus imati mnogo toga u funkciji, a vrata i sam pritisak u sistemu drži zatvorenim. Postoji tu naravno i više različitih ventila, al to opet nema veze samovoljnim otvaranjem i zatvaranjem vrata.
 
Na bivsem Pancevackom LE - u konto #44 su druga vrata redovno pravila problem, posle su dosli na ideju da pogase senzore, vrata su se za sekund zatvarala i otvara, veoma brzo, srecom nisu udarala ljude.
 
Da li neko zna koja garaža će držati liniju 26. Po meni bi trebalo Karaburma jer je ta linija više nego zrela za zglob.
 
Vrh