@Alex_BG
Za prvi low entry autobus, Ikarbus se dosta dobro snašao. Toplotna izolacija im nikada nije bila jača strana, a enterijer su konfigurisali čime su u tom trenutku raspolagali. Kod svih autobusa tog tipa, tj. sa tako postavljenom mehanikom, za normalna treća vrata mesta nema. Imamo Volvo ovde kod nas iste konfiguracije faktički. Ikarbus pametno ugradi vrata iz jednog krila, koja jesu komplikovanija zbog načina otvaranja, glomaznijeg mehanizma, al i daju širi normalniji prolaz. Generalno, zbog te mercedesove OC500LE šasije, taj bus i nije za treća vrata. Kako je rađeno dosta toga na brzinu, pa još je autobus takvog tipa guran na čisto gradske linije, cela akcija sa LE autobusom na MB šasiji je bila pomalo fijasko svoje vrste. Umesto da su glavni kupci bili prevoznici poput Laste, prvi je ipak bio GSP, koji i nema potrebu baš toliku za takvim tipom vozila, sem za potez 400, neke linije, kao i ponešto od poteza 600 i 700 na primer. U svakom slučaju, koliko sam se puta vozio LE-om, mislim to je bilo baš često jedan izvestan period, i sad kad sam uglavnom u turskim "lepotanima", vidim koliko je malo trebalo ikarbusovom Mercedesu da bude baš baš dobar. Ovako je solidan uz poneku ozbiljniju manu, a najviše po pitanju toplotne izolacije i efikasnosti klima uređaja.