Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 294 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    309
Naleteo na review BMC Procity-a na YT. Batica ga nije napljuvao. Sta vise oznacio ga je kao "FASTEST growing bus model in Europe". Moguce da i nije bas toliko los koliko se nama cini ili zapravo koliku imamo zelju da smo umesto BMC-a videli MAN/Mercedes u GSP-u

 
Лош је и те како само што је овај сигурно плаћен да га хвали.
Nije iskljuceno, slazem se. Je l mislis da ovo u naslovu "FASTEST growing bus model in Europe" nema veze s mozgom, ili stvarno rade neku jaku prodajnu kampanju u Evropi / probijanje na nova trzista
 
Нема везе с мозгом кад им је свака серија другачије одрађена. Ништа побољшали нису нити ће, само штанцују.
 
“Design is good but that’s really it. Interior is awful for a “low floor” vehicle, and driver’s dash cab is also very negatively viewed here in turkey. Not enough seats either and most of unfortunately have to stand up for an hour or so due to traffic. The quality is also mediocre as well as reliability (maybe 2020+ models are better than 2016-2020). Other than that, I do like their cummins engines and very nice exterior design. Just wish they were built better and had bigger rear windows.”

evo šta neko ko je iz Turske kaže za BMC
 
Поред лошег квалитета израде и свега осталог мени и даље није јасно јел онај што пројектује ентеријер нормалан да у пределу задњих врата направи кад морам тако да се изразим пркно да једва може да се стоји колико је уско заједно са простором код задњих врата а то није само код BMC-а него и код Кобре.
 
IMG_4460.jpeg
IMG_4683.jpeg
185 i 199
linija 403
Slikani u maju mesecu. Uveliko pozdrav za vozača Zokijasa 403/2 koji je 1.6 otišao u penziju. Dugo je vozio 403/2. Od 2004…
 
Naleteo na review BMC Procity-a na YT. Batica ga nije napljuvao. Sta vise oznacio ga je kao "FASTEST growing bus model in Europe". Moguce da i nije bas toliko los koliko se nama cini ili zapravo koliku imamo zelju da smo umesto BMC-a videli MAN/Mercedes u GSP-u

Na snimku se vidi da u Tbilisiju imaju skoro identične info table na stajalištima.
 
“Design is good but that’s really it. Interior is awful for a “low floor” vehicle, and driver’s dash cab is also very negatively viewed here in turkey. Not enough seats either and most of unfortunately have to stand up for an hour or so due to traffic. The quality is also mediocre as well as reliability (maybe 2020+ models are better than 2016-2020). Other than that, I do like their cummins engines and very nice exterior design. Just wish they were built better and had bigger rear windows.”

evo šta neko ko je iz Turske kaže za BMC
Ništa bolje od nas ni ne može ako ćemo realno, bar što se tiče onih koji još nisu pali s kruške.

Jednostavno dizajn je dostojan svoje klase, pri čemu ne odaje toliko orijentalne motive poput nekih domaćih konkurenata, ali da se ne lažemo, ništa više. Ostali nedostaci su klasika, izuzevši vešanje i kontrolu kvaliteta za plakanje. Po tome je na samom dnu.
 
zašto zadnja stena iz ovih uglova izgleda toliko izobličeno...
 
Malo Zemunaca sa 18-ice ovog jutra. Moram da priznam da sam iznenađen što još uvek nijedan Higer nije radio na ovoj liniji 😁
#3271
Pogledajte prilog 204275

Pogledajte prilog 204276

#3272
Pogledajte prilog 204278Pogledajte prilog 204279
#3282
Pogledajte prilog 204280
Pogledajte prilog 204282
Pa i mozda neces videti Higer na 18.Zato sto je zemun koliko sam cuo preuzeo linije 3A,18,44,56l i 67.
15-ICA ostala,82 i 612 nzm dal je strela uzimala.Tako da na liniji 15 i 18 ce biti zglobni dok na ovim ostalima je uvek bilo solo,mislim da nema ni problema.Pa cak i na 82 i 612 isto solo.
 
на 18 буде БМЦ на одређеним поласцима. мада га нисам видео већ више од месец дана
 
Док је НБГД држао ишли су ретко кад радним даном а скоро сваког викенда по неки.
 
Imalo je par njjh zaduženja radnim danom na 18 prethodnih par meseci. Sad je zglobnih BMC sve manje i manje na Novom Beogradu, očekujem da će ih sve prebaciti na Karaburmu do primopredaje linija u septembru. Pre neki dan su prebacili 10 komada.
 
Da se i ja pridružim s današnjom, mojom prvom vožnjom ove (nadam se poslednje) godine pogonom Otpad na 18.

U 375 klima napred, furuna nazad. Smrdi na mešavinu urina i ulja, na trećim (pored drugih najbitnijim) vratima krila se otvaraju na smenu (na Mostaru samo levo, u Deligradskoj samo desno, na Komandi opet samo levo), al se kotrlja, ne treska i ne drnda u mestu kod motora. Rekao bi da je šasija ok ili su mi samo preniska očekivanja budući da je jedva izvukao prazan u Jerkoviću. Zadnja vrata se ipak otvaraju u pokretu jer to ne bi bio Ikarbus.

Šteta što ih je za celu deceniju uzeto svega 62, a od toga značajan broj ubrzo havarisan. Da su oldtajmere i N kršine na vreme zamenili pravim 218M (ovaj je praktično produžen, 219M) ne bi svi bili raskupusani u Zemunu, niti bi nam ostali pogoni kičmu lomili QRCom.

Prekjuče na 23 kao bomba da je pala izmedju Sajma i Ruske ka Vidikovcu. Narod se svaki put uznemiri misleći da je ekslozija ili da je nešto otpalo.

Kad sam izašao iz 18 Liaz ležao kod Ignjata Joba (između Dragice Končar i V. Ilića u smeru ka Ustaničkoj), a Unacopova Kobra sa 50 naišla totalno raštimovana. Šipke fale, vrata samo što ne otpadnu.

Posle u hladnjači 3513 prvo krilo srednjih vrata skakalo po 5cm. Treslo, sve živo lupalo i krčalo, ono kao da je nosio lonce, daske, staklene i plastične flaše na otpad, da sa njima tamo konačno i ostane.

U Solarisu 3039 na 52 totalno druga priča, pogotovo u vezi klime. Dok je autobus pristojan za svoje godište, uslove eksploatacije i dugogodišnje (ne)održavanje, u sauni klima prdi kao Trabant, samo tiše.
 
Malopre ga video na autokomandi, hteo sam da napišem post, počelo je... ali mi pokvariste sve :)
 
Na 73 solo,naravno kad su zglobove brže bolje utrapili NBG pa sad guraj se rajo i trpi.
 
Vrh