Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
btw, od ponedeljka će verovatno nbg uzeti nešto od ponedeljka u zamenu za 72 a i zemun će verovatno osim onih već spomenutih uzeti i neku zglobnu jer će biti zglobovi sa 73. Šta vi mislite?
 
Iako su radili obuke na 72 (videh ih više puta oko Fontane i Studenjaka), po pričama je ipak neće još uzeti, ali videćemo
 
Star snimak, on je tamo bio privremeno pa je vraćen u saobraćaj, vidi se po tablicama, na snimku je imao stare BG 747-YP, a pred kraj je imao BG 1769-TU
 
Evo neke slike autobusa sa medaka
IMG_0450.jpg
Ikarbus IK218M (linija 18)
IMG_0464.jpg
Belkommunmash BKM-321 (linija 29)
IMG_0468.jpg
Ikarbus IK218M (linija 18)
IMG_0473.jpg
Solaris Urbino 18 (linija 18)
IMG_0478.jpg
Ikarbus IK218M (linija 18)
 
Ikarus IK-160P u Varšavi, koliko sam shvatio vanredna linija tokom dana javnog prevoza.

880 комада је направљено за Пољску од '82. до '91. иначе, у Земуну су рађене шасије и каросерија, а у Пољској је даље склапано остало, мотор, електроника и седишта
 
880 комада је направљено за Пољску од '82. до '91. иначе, у Земуну су рађене шасије и каросерија, а у Пољској је даље склапано остало, мотор, електроника и седишта

Vidim po komentarima da su bili dosta popularni i dosta njihovog sadržaja vezano za ovaj model ima na yt.
 
M&M Trans je već rashodovao nekog Ik-112M, stoji u garaži totalno razbucan, doslovno je sve poskidano, vidi se sa puta, to sve govori o ovom prevozniku.

Edit: Navodno je u pitanju P41717.
 
Poslednja izmena:
Negde kao da sam pročitao da ih je u Poljsku izvezeno i preko 1000 komada, sve IK160P. Jesu bili jako zadovoljni njima. Ima i kultni status, a dosta ih je i sačuvano. Motor je Mielec SW680, valjda po licenci Leylanda. Tragedija jeste u tom što je kod nas preživeo tek jedan mučenik u Subotici. Aj što nestade fabrika, nego će joj se uskoro zatrti i svaki trag. Mislim da čak i na Kubi ima sačuvanih primeraka IK110. Imamo mi našeg jednog Leylanda. Nije da baš nemamo našeg konja za trku. Jedan, al vredi za deset😁
 
zbog čega na sajtu sekretarijata piše da počinje novi red vožnje na 27E?
 
Negde kao da sam pročitao da ih je u Poljsku izvezeno i preko 1000 komada, sve IK160P. Jesu bili jako zadovoljni njima. Ima i kultni status, a dosta ih je i sačuvano. Motor je Mielec SW680, valjda po licenci Leylanda. Tragedija jeste u tom što je kod nas preživeo tek jedan mučenik u Subotici. Aj što nestade fabrika, nego će joj se uskoro zatrti i svaki trag. Mislim da čak i na Kubi ima sačuvanih primeraka IK110. Imamo mi našeg jednog Leylanda. Nije da baš nemamo našeg konja za trku. Jedan, al vredi za deset😁
Tako je,1050 komada je izvezeno u Poljsku. Razmisljam,mi nemamo nigde ni jedan vozabilan osim tog u SU. Jos mi je zalije onog IK-5 sto je ispario sa Dorcola. Prvo ga sredise pa onda na otpad.
 
Čuveni IK110, kao mali sam dobio traumu od tog modela, sećam se dobro te scene, ne znam dal je bio na 23 ili na nekoj liniji ka Čukarici, i negde na spuštanju ka Mostaru kreće urlanje na vozača da se zapalilo nešto kod točka (pretpostavljam da se nije ništa zapalilo, već su se kočnice pregrejale, a možda nije ni to), no dovoljno da nastane totalna histerija, ja klinac, od silne galame već paničim i vrtim u glavi da nam nema spasa, vozač vozi ne osvrće se na galamu i taman tad kod Sajma naleće na vodu, bile su one poplave, kad je sve bilo pod vodom tu u zoni Sajma i odjednom olakšanje, niko više ne galami u autobusu...

Do danas mi nije jasno šta se desilo, ali znam da sam jedno vreme terao roditelje da sačekamo sledeći autobus, samo da ne uđemo u IK110.
 
Pošto prevoz u poslednjih 15 godina nikad nije bio gori jedan thought experiment. Kakve bi mogućnosti otvorila nabavka hipotetičkog (ali lako izvodljivog) M.A.N-a 17C Efficient Hybrid?

00_seat_plan_MAN_17C_18C_18G_4 door variants_1500x600px.png


Medakovićeva_17m.jpg

U donjem desnom ćošku je Higer na liniji 30 kao referenca. Dužina na drugoj slici je zaokružena na 17m, a vozilo bi se u stvarnosti više savijalo i samim tim vuklo zadnji desni točak bliže ivičnjaku. Potrebno je ukoliniti automobile koji ometaju i solo autobuse.
 
Vrh