Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Jel ovo bre realno da autobus vozi sa potpuno razbijenim staklom...
8dcf7efb52919c09caac4be1c24df2a3.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Ne radi se ovde o antievropskoj vlasti, već o činjenici da se sa evropskim proizvođačima ne može muljati kao što može sa turskim. Da oni mogu da se ugrade i prave poslove sa MAN-om i Mercedesom, imali bismo i njihova vozila. Ovako sebi pune džepove, a našem narodu je dovoljno da vidi nešto novo i da misli da je to sjajno, a da sa druge strane nemaju ideju koliko se voze bolja vozila samo malo dalje od nas.
Ako se ovakvi njihovi tenderi nastave, u budućnosti ni na jednom tenderu neće biti potrebe za više od jednog ponuđača i to onog kome je taj tender i namenjen. Evropski proizvođači neće ni pokušavati više da daju ponudu.
Ako se ne stvori neka ozbiljna opozicija do narednih izbora koja bi i osvojila te izbore, pitanje je da li će GSP i postojati u budućnosti.
Ovako dok imamo SNS sektu, opoziciju među kojima su jedni već bili na vlasti, a drugi su veoma anti-srpski nastrojeni što i uzrokuje da više od pola države ne izlazi na izbore, nama se ne piše dobro ni sa javnim prevozom, niti sa bilo čim drugim.
Tačno, samo što je muljačina sama po sebi suprotna evropskim vrednostima, te jedno ne isključuje drugo. To vlast de-fakto čini antievropskom čak i kada je de-jure proevropska. Dosta su nam i popuštali dok s punim pravom nisu pokazali zube. Kao što ne može da kaže kako će biti uzorna članica zajednice samo da bi kršila osnovna pravila u cilju retribucije za prošli konflikt, tako Srbija ne može podrivati napore evropske zajednice (u jačanju udela javnog prevoza radi borbe protiv globalnog zagrevanja) preduzimanjem svih raspoloživih načina za rasterivanje postojećih i potencijalnih korisnika. Ne može da zloupotrebljava nečiju dobronamernost a da ne ukalja obraz. Niko to neće tolerisati.

Ako naši glasači dozvoljavaju štetočine (po čemu se uz toleranciju inata ravnaju sa vlašću), njihovi neće.

Mi smo ti koji uporno odbijamo garanciju pridržavanja propisima EU (nabavkom makar EU vozila iz turskih pogona), mi smo ti koji se okrećemo upravo onima koji ih zaobilaze na štetu EU i nas, a u svoju korist.

Nisu nam Hrvati, Albanci, Rumuni krivi što gotov turski i kuneski proizvod ispunjava brojne propise ali ne garantuje da proizvodni proces slabijom kontrolom efikasnosti neće više zagaditi zajedničku atmosferu. Imamo u Turskoj M.A.N, Mercedes, Industria Italiana Autobus (ex Menarini po čijoj licenci Karšan proizvodi Citymood), čak štaviše ovaj poslednji takoreći "EU Ikarbus that never was" pa opet nabavljamo od onog koji dovodi u pitanje legitimnost stava da neko drugi mora biti protiv nas.

Sama činjenica da radimo protiv sebe više govori o tome koliko smo sposobni da radimo protiv cele Evrope nego išta drugo. Kada izađemo sa samim sobom na kraj imaćemo normalan prevoz i mir u komšiluku.
 
Procity Cng je po EU standardima, kao i Bozankaya, tako da ta vozila lagano prolaze.
 
Danas sam video 1360 (2008), 3093 (2013) i 3293 (2019) i sa sva tri se ljušti farba na isti način.

Žalosno gde je dospeo gsp
 
Plan je razmena linija između GSP i privatnika, tako će Zemun dobiti nešto, moguće 68, 71 i 84 s obzirom da nisu obuhvaćene ovim tenderom, a verovatno će uzeti i koju liniju ili polazak od Novog Beograda jer sigurno neće bacati one silne zglobove do 1.9.2025. kada će ih starosna granica primorati na taj potez.
 
Pa opet ima dosta Ikarbusa proizvedenih posle 2015... Ispravite me ako gresim, negde 50ak sto zglobova sto solo koji su tamo neko 2017-18 godiste?
 
Poslednja izmena:
Plan je razmena linija između GSP i privatnika, tako će Zemun dobiti nešto, moguće 68, 71 i 84 s obzirom da nisu obuhvaćene ovim tenderom, a verovatno će uzeti i koju liniju ili polazak od Novog Beograda jer sigurno neće bacati one silne zglobove do 1.9.2025. kada će ih starosna granica primorati na taj potez.
To bi bilo bolje nego ovo sad s LDM i Tamnavom. :) Jel će u pogonu biti samo solo ili i zglobni?
 
Zemun će se sad rešiti samo solo N kojih ima par komada, sve ostalo što sada voze će nastaviti da vozi
 
Moze da dođe do razmene, samo ako Šapić odustane od namere da izbaci iz upotrebe sve što nije Cng, kada stigne 300 novih Cng autobusa. Ako se taj plan ostvari, Gsp će imati samo 400 vozila i neće moći da uzmu ništa, a izgubiće još i poteze 300 i 400.
 
Plan je razmena linija između GSP i privatnika, tako će Zemun dobiti nešto, moguće 68, 71 i 84 s obzirom da nisu obuhvaćene ovim tenderom, a verovatno će uzeti i koju liniju ili polazak od Novog Beograda jer sigurno neće bacati one silne zglobove do 1.9.2025. kada će ih starosna granica primorati na taj potez.
ne, zglobove tek za tri-četiri godine.
 
ja sam pak mislio da će odustati od ove granice od 10, već da će zadržati 15 i da će kosmaj donirati LE i deo higera u zemun.
 
Vrh