Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 300 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    317
Hahaha SP Košmar 😆

Pretposlednji polazak (jednim točkom u grobu)...

Jes da redukuju polaske, povećavaju interval ali zato se mogu krševi staviti logično.

Screenshot_2024-03-28-22-20-40-342_buslogic.beogradplus.jpg
 
Nadajmo se da će uslovi tendera biti isti kao za poteze 100 i 700, onda će trebati da kupe nova vozila, a i ovako svi privatnici imaju problem sa Mazovima i Liazima zbog delova i većina će ih zameniti. Ali sam siguran da će nam doći Unacop kao kompenzacija na to sto mu uzimaju 45, 81 i 81L gde je ukupno 25 vozila, a većinu polazaka drži isti Unacop.
 
Прво морају да се стандардизују карактеристике возила - висина пода, ширина врата, број седишта, површина за стајање, рукохвата и сл. Сећам се оних Лиаза без седишта на предњим точковима, срамота, а неко би рекао па шта, нов је аутобус. Старост треба да буде последњи критеријум. Да су рекли хоћемо сва нископодна возила то би било поштеније него хоћемо нова.
Poprilicno sam siguran da sam juce video autobus koji nema sediste iza vozaca, vidim kroz prozor da sedi zena ali nekako vanstandardno. Linija 37, sad vi bolje znate koji je prevoznik i koja je marka, nisam u brzini obratio paznju
 
Solarisi koji su prosle godine bili na 73 i ostale linije, koji su ako se ne varam presli par solarisa u zemun, da li su se vratili u nbgd i karaburmu ili?
 
Kao što kritikujem privatnike, tako i GSP nekada.

Vozači na 402 su juče pravili smenu usred linije na stajalištu Mosorska, a što je najgore na Trošarini su nešto čavrljali 2-3 minuta dok ovaj nije izašao, katastrofa..
 
I onda dobijemo Turčina ili Kineza koji ispunjava uslove a pritom nije u stanju da izvuče uz neku uzbrdicu ili recimo dobije iberturažu ili po izlasku na ulicu crkne već prvog dana... Jedan od uslova treba da bude i da ukoliko neka marka vozila ima konstantno ponavljanje nekog kvara, istu zabraniti doživotno.​
Zato takve Amerikanci opauče zakonom o debarmentu, pa nek sledećih 10 godina (u slučaju da se ne opeku još više) magarče nekog drugog do mile volje. :)

Turcima i Kinezima su samo osigurali teren za podizanje margine prečicama na štetu kvaliteta što je samo ojačano neprisutnim zapadnim proizvođačima (što u Hrvatskoj na primer nije bio slučaj ni pre 20 godina). Osim toga, budući da Kinezima pored penala nismo dali jasno upozorenje o važnosti kvaliteta oni kao oportunisti taj naš propust mogu zloupotrebiti postizanjem naših rokova na štetu iovako lošeg kvaliteta, svakako bez snošenja posledica (zaobilaženjem penala).

Sa naše strane je veoma nepromišljena, a sa njihove prepredena realizacija javnih projekata (ne samo nabavki već i unapređenja infrastrukture).
 
^^^Uz malu nuklearku da nas ne potruju električni. :ROFLMAO:

Šalu na stranu use case za mikrobuse itekako postoji. Umesto onog Vrabac ringišpila bolje da su frekventnije mikrobuseve ponudili umesto drndavih dizel kombibus rikši, ili ih čak zavlačili do autobusima nepristupačnih železničkih stajališta poput Kneževca direktno od glavnih autobuskih čvorišta (dvojako dejstvo kao lokal do voza i fider koridorskih linija, ali bolji od kombibusa).

Osim čuvenog Tecnobus Gullivera imamo i Gruau Microbus poput ovog u Parizu (novija električna verzija):
minibus-ney-2.jpg


Prvo što mi pada na pamet su jednosmerni poluturistički cirkulatori po centru i oko važnih društvenih i komercijalnih zona za razvoženje presedača i motorista u lokalu, ali mogu se iskoristiti i za Kneževac i Sebeš, pa i periurbane transverzale na kojim je i primena dizel kombibusa nategnuta pri razumnom taktu.
 
Соларис 3064 на својој редовној линији 56, овога пута на 10/56 (тросменац) док је 3061 сада први.
3064-1.jpg

Не сећам се да ли сам качио. BMC Procity 12 гб. 3321 на линији 70, фотографисан прошле године у мају.
3321-41.jpg
 
Vrh