Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Screenshot_20240326_185951_Facebook.jpg
 
Koja mu to dođe linija 107A?
Koja je poenta novozamišljene linije 103, osim što bi služila za nakrcavanje kilometraže i € u džep privatnika?
Umesto 102P je mogao broj 113, iako bi bilo logičnije da bude 103, a da linija Padinska skela - Zemun ponese neki drugi broj.
 
Poslednja izmena:
Зашто само викендом 107 иде до Богословије?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Znači nijedna od ovih linija više neće biti ful zglobna (osim 101 radnim danima) a 705 se delimično pretvara u minibus.
 
Зашто само викендом 107 иде до Богословије?

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
То се и ја питам сво време,боље да 107 буде Омладински стадион - Дунавац и да има поласке сваки дан.
 
Imam pitanje sta ce se desiti sa autobusima iz pogona zemun, i da li ce se ugasiti pogon zemun jer im prakticno nece nista ostati od linija, da li ce se autobusi podeliti u karaburmu, nbgd i ostalo?
 
Изгледа ће већина у расход, Хигери у Космај, а Ик-218М на НБГ.
 
Vozim se sa #194 na 305. I svaka čast vozaču, krenuo je po redu vožnje u minut i vidi ulazi 50. I staje da ljudi uđu... Redak primer čojstva ✔️

Inače, remontovani bus i unutra sve tip top ali mi nije jasno kako displej nisu mogli da osposobe... Greota ali nije tolika, koliko saznanje da će ove mašine još samo 5 meseci voziti 😔
 
Vozim se sa #194 na 305. I svaka čast vozaču, krenuo je po redu vožnje u minut i vidi ulazi 50. I staje da ljudi uđu... Redak primer čojstva ✔️

Inače, remontovani bus i unutra sve tip top ali mi nije jasno kako displej nisu mogli da osposobe... Greota ali nije tolika, koliko saznanje da će ove mašine još samo 5 meseci voziti 😔
Izgleda da su počeli postovati red vožnje od kako su im povećali turaže, nema više kraćenja krugova. A za Conecto tuga, ako ne ode potez privatnicima, od septembra će nam u zamenu dati zemunske raspale Ik 112M i Higere
 
Moramo pod hitno da se organizujemo i izdejstvujemo ukidanje starosne granice, pre nego što sva kvalitetna vozila budu isečena. U ovom ugovoru za predaju poteza 100 i 700 stoji da se planira pomeranje granice na 5 godina.
Pa brate, zamisli remontuješ 19 Conectosa, daš novac za to, budu bolji nego mnogo mlađi Higeri/BMC krševi ... I onda odlučiš, aha, matoro.... Ide u rende.

Pa i Tesla bi im pozavideo 🫣
 
Moramo pod hitno da se organizujemo i izdejstvujemo ukidanje starosne granice, pre nego što sva kvalitetna vozila budu isečena. U ovom ugovoru za predaju poteza 100 i 700 stoji da se planira pomeranje granice na 5 godina.
5 godina, taman za raspale Rakije, al za gsp ne sme da postoji starosna granica i to je to, nisu isto privatnici i gsp. Basel je do prošle godine drzao zglobne Manove iz 2000, al mi smo ekonomski tigar i ima da bude starosna granica 5 godina.
 
Ma i da uspostave starosnu granicu za GSP na 10 godina ne bi bio problem, al da postoji kontinuitet u nabavci vozila, pa da se tipa prodaju autobusi kad navrše 10 godina. Rade to gradovi po Evropi, al mislim da to nije baš za naše nesposobne gradske strukture. Ako bi se uzimala kvalitetnija vozila, realno bi bilo postaviti granici na tipa 15 godina. Za naše uslove to je i ok radni vek, ako pričamo samo o autobusima. Nije da postojanje starosne granice nema baš ni jednu prednost, al zato baš mora postojati vrlo uigrana nabavka novih vozila na godišnjem nivou.
 
Прво морају да се стандардизују карактеристике возила - висина пода, ширина врата, број седишта, површина за стајање, рукохвата и сл. Сећам се оних Лиаза без седишта на предњим точковима, срамота, а неко би рекао па шта, нов је аутобус. Старост треба да буде последњи критеријум. Да су рекли хоћемо сва нископодна возила то би било поштеније него хоћемо нова.
 
Ma i da uspostave starosnu granicu za GSP na 10 godina ne bi bio problem, al da postoji kontinuitet u nabavci vozila, pa da se tipa prodaju autobusi kad navrše 10 godina. Rade to gradovi po Evropi, al mislim da to nije baš za naše nesposobne gradske strukture. Ako bi se uzimala kvalitetnija vozila, realno bi bilo postaviti granici na tipa 15 godina. Za naše uslove to je i ok radni vek, ako pričamo samo o autobusima. Nije da postojanje starosne granice nema baš ni jednu prednost, al zato baš mora postojati vrlo uigrana nabavka novih vozila na godišnjem nivou.
Tako je, može da se uspostavi, ali da postoji jasan plan nabavki vozila. Sada ako se to ne ukine, gsp je u kolapsu i iz toga nema izlaska. Šta će gsp raditi bez 200 Solarisa i sa samo 100 Bmc zglobova, 30Ik 218M, 174 Higera i 70 solo Bmc, uz 30 Ik 112M. To je samo 400 autobusa od kojoj dobar deo nije ispravan svakog dana, tj bar 20% istih prolazi kroz neke opravke svakog dana, a gde su i rezerve? Do starosne granice od 10 godina je ostalo svega 18 meseci, a tendera još uvek nigde.
 
Ma i da uspostave starosnu granicu za GSP na 10 godina ne bi bio problem, al da postoji kontinuitet u nabavci vozila, pa da se tipa prodaju autobusi kad navrše 10 godina. Rade to gradovi po Evropi, al mislim da to nije baš za naše nesposobne gradske strukture. Ako bi se uzimala kvalitetnija vozila, realno bi bilo postaviti granici na tipa 15 godina. Za naše uslove to je i ok radni vek, ako pričamo samo o autobusima. Nije da postojanje starosne granice nema baš ni jednu prednost, al zato baš mora postojati vrlo uigrana nabavka novih vozila na godišnjem nivou.
S obzirom kakva su pojedina vozila, komotno može da se uvede starosna granica dok ne siđe sa proizvodne trake. :D
 
Vrh