Videćemo kada i koliko zglobova nabavi Strela, imaju 120 naručenih Conecta, ne zna se tačan broj zglobova i solo.Znači nijedna od ovih linija više neće biti ful zglobna (osim 101 radnim danima) a 705 se delimično pretvara u minibus.
То се и ја питам сво време,боље да 107 буде Омладински стадион - Дунавац и да има поласке сваки дан.Зашто само викендом 107 иде до Богословије?
Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
107OS = 101 + 107Можда због нулте километраже?
Piši sekretarijatu pohvalu. U takvim slučajevima se nagrađuju vozači. Bilo je potvrda ranije da nije prazna priča to sa nagrađivanjem.Vozim se sa #194 na 305. I svaka čast vozaču, krenuo je po redu vožnje u minut i vidi ulazi 50. I staje da ljudi uđu... Redak primer čojstva
Izgleda da su počeli postovati red vožnje od kako su im povećali turaže, nema više kraćenja krugova. A za Conecto tuga, ako ne ode potez privatnicima, od septembra će nam u zamenu dati zemunske raspale Ik 112M i HigereVozim se sa #194 na 305. I svaka čast vozaču, krenuo je po redu vožnje u minut i vidi ulazi 50. I staje da ljudi uđu... Redak primer čojstva
Inače, remontovani bus i unutra sve tip top ali mi nije jasno kako displej nisu mogli da osposobe... Greota ali nije tolika, koliko saznanje da će ove mašine još samo 5 meseci voziti
Pa brate, zamisli remontuješ 19 Conectosa, daš novac za to, budu bolji nego mnogo mlađi Higeri/BMC krševi ... I onda odlučiš, aha, matoro.... Ide u rende.Moramo pod hitno da se organizujemo i izdejstvujemo ukidanje starosne granice, pre nego što sva kvalitetna vozila budu isečena. U ovom ugovoru za predaju poteza 100 i 700 stoji da se planira pomeranje granice na 5 godina.
5 godina, taman za raspale Rakije, al za gsp ne sme da postoji starosna granica i to je to, nisu isto privatnici i gsp. Basel je do prošle godine drzao zglobne Manove iz 2000, al mi smo ekonomski tigar i ima da bude starosna granica 5 godina.Moramo pod hitno da se organizujemo i izdejstvujemo ukidanje starosne granice, pre nego što sva kvalitetna vozila budu isečena. U ovom ugovoru za predaju poteza 100 i 700 stoji da se planira pomeranje granice na 5 godina.
Tako je, može da se uspostavi, ali da postoji jasan plan nabavki vozila. Sada ako se to ne ukine, gsp je u kolapsu i iz toga nema izlaska. Šta će gsp raditi bez 200 Solarisa i sa samo 100 Bmc zglobova, 30Ik 218M, 174 Higera i 70 solo Bmc, uz 30 Ik 112M. To je samo 400 autobusa od kojoj dobar deo nije ispravan svakog dana, tj bar 20% istih prolazi kroz neke opravke svakog dana, a gde su i rezerve? Do starosne granice od 10 godina je ostalo svega 18 meseci, a tendera još uvek nigde.Ma i da uspostave starosnu granicu za GSP na 10 godina ne bi bio problem, al da postoji kontinuitet u nabavci vozila, pa da se tipa prodaju autobusi kad navrše 10 godina. Rade to gradovi po Evropi, al mislim da to nije baš za naše nesposobne gradske strukture. Ako bi se uzimala kvalitetnija vozila, realno bi bilo postaviti granici na tipa 15 godina. Za naše uslove to je i ok radni vek, ako pričamo samo o autobusima. Nije da postojanje starosne granice nema baš ni jednu prednost, al zato baš mora postojati vrlo uigrana nabavka novih vozila na godišnjem nivou.
S obzirom kakva su pojedina vozila, komotno može da se uvede starosna granica dok ne siđe sa proizvodne trake.Ma i da uspostave starosnu granicu za GSP na 10 godina ne bi bio problem, al da postoji kontinuitet u nabavci vozila, pa da se tipa prodaju autobusi kad navrše 10 godina. Rade to gradovi po Evropi, al mislim da to nije baš za naše nesposobne gradske strukture. Ako bi se uzimala kvalitetnija vozila, realno bi bilo postaviti granici na tipa 15 godina. Za naše uslove to je i ok radni vek, ako pričamo samo o autobusima. Nije da postojanje starosne granice nema baš ni jednu prednost, al zato baš mora postojati vrlo uigrana nabavka novih vozila na godišnjem nivou.
A sve zbog toga što ih nisu nabavili oni nego omraženi prethodni.Расход Солариса ће бити највећа глупост не само у историји ГСП и јавног превоза, већ града.
Možda ih prodaju za neku siću, 50ak hiljada po komadu.Расход Солариса ће бити највећа глупост не само у историји ГСП и јавног превоза, већ града.