Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Zbog cega se uopste uzima još solo vozila kad imamo brdo BMC-ova i Higera
Zato sto hoće da poseku sve solo buseve osim Bmc i Higera do kraja 2025, osim ik 112M koji ce biti tu do kraja 2026 i onda kad još pola tih Higera i Bmc pocrka, itekako će trebati solo vozila. Uvodi se pravilo kao kod privatnih prevoznika da nijedno vozilo ne sme biti starije od 10 godina.
 
Qq majko.... Nadam se da se ovo neće obistiniti, na*bali smo ga u suprotnom baš baš.

Da li su se gospoda ikada vozila BMC konzervama?
rAkiom znam da nisu 😬
 
@branik a dobro al onda se kaže direktno izađi na izbore a ne ovako uvijeno i indirektno. Ima nas mnogo koji smo apscinenti i mnoge od nas jako iritiraju takvi indirektni pozivi. Nebitno da li je u pitanju tema gradskog prevoza, rupe na putu ili bilo kakav drugi problem gde se odjednom kao magično rešenje čuje gong mudrosti "rešiiiii probleeeeem 17.12."
 
Ako si ti apscinent, ja sam Željko Obradović. ;)

Ja sam inače oduvek govorio da su u 90% slučajeva internet kukači i oni koji ne veruju ni u šta i nikome sami krivi za to što im se dešava, nevezano za izbore i ko je na vlasti u datom trenutku. Možeš da probaš da rešiš problem, a nećeš, pošto to zahteva više od "olakšavanja duše" po društvenim mrežama.​
 
Ako si ti apscinent, ja sam Željko Obradović. ;)
Ja ne znam da li si ti Željko, al ja jesam apscinent.
Ja sam inače oduvek govorio da su u 90% slučajeva internet kukači i oni koji ne veruju ni u šta i nikome sami krivi za to što im se dešava,​
Slažem se. I svakako se ne ubrajam u grupu internet kukača jer sam sam krojač svoje sudbine već 10 godina.

zbog "apscinenata" smo delimicno tu gde i jesmo - nece ljudi niko da se bori za vas, morate sami... ako necete, onda nema kukanja posle.
Ma ja ne kukam :) samo sam stanovišta da je vlast loša, a opozicija još gora. A moj CV i situacija u kojoj sam pokazuju da li kukam i čekam da se neko bori za mene, ili sam se sam izborio za sve što imaš u životu. Tako da, brkaš babe i žabe što se mene tiče.

To što je neko apscinent ne znači da kuka na sve. Može da bude i neko koga boli uvo za sve, i neko kao ja ko ima lepu poslovnu karijeru i kvalitetan život u Srbiji i koji gleda sa strane na dnevnu politiku, i smatra da je vlast u načelu nije dobra (iako postoje neke pozitivne strane, ne treba sve gledati crno belo) ali da je opozicija još gora (mada i kod njih postoje neke pozitivne strane).

Tako da razdvoj internet kukače i nas koji to nismo, a isto smo apscinenti.
 
Ja ne znam da li si ti Željko, al ja jesam apscinent.
A ja se zakopčavam pozadi. :D
Moraš to malo ubedljivije da pišeš ako se već interesuješ za gradski prevoz i druge stvari. Sve što pišeš ide upravo suprotno onome za šta se kao zalažeš. Ja ne vidim ništa loše u tome što ljudi vide početak izlaska iz ove situacije koja ide u pravcu "i od postojećeg može još gore", tako što će da izađu i glasaju onako kako smatraju da je najbolje, ne samo za njih lično, nego i za opšte stanje stvari. Ako će neko prvo da sečeka da vidi da li će biti Božjanka ili nešto slično u gradskom saobraćaju, da li će biti gomila solo autobusa koji su u fazi poluraspada stigli kod nas, da li ćemo ostati bez trolejbuskog podsistema ili ne, pa da onda vidi da li će da izađe i glasa i sl. , je siguran znak da stvari neće biti bolje. Sve te priče sačekajmo da prvo vidimo, pa da onda komentarišemo, nas je i dovela u situaciju da se Božjanka uopšte i spominje kao bilo kakvo rešenje. I mnoge stvari koje se trenutno dešavaju oko autobusa, trolejbusa i tramvaja imaju veze sa time što ego nekolicine pojedinaca ne može da podnese činjenicu da građanstvo kuje u zvezde i dan danas vozila koja je nabavio režim koji oni kritikuju, a da vozila koja su oni nabavili maltene niko živi ne hvali, već ih kritikuju.​
 
Upravo ti koji apstiniraju i koje nervira pozivanje na izbore, daje najveću podršku ovima da rade šta hoće, da ukidaju sisteme prevoza, da kupuju bofluk, da kroz ravnicu naplaćuju 17 mil km autoputa, da kradu besomučno...
Legitimitet im daje pola od pola - od pola upisanih izađe pola i od toga pola glasaza njih.
Druga polovina su apolitični, apStinenti i baš i briga gdezavršavaju njihove pare, baš ih briga ko se kocka sa budućnošću njihove dece...
Dole je takvih, vlast će divljati, kupovaće nam bmc zamalo po ceni turističkog neoplana, umesto trolejbusa voziće nas kineski kondenzatori kojih treba dvadesetak postov više zbog punjenja na kraju svalog poluobrta, tramvaji sumnjivih karakteristika i trajnosti i sve to bez tendera.
A bez tendera znači slobodnu pogodbu. Slučajno, zemlje proizvođača tih vozila su sa istoka, poznatog po "sjajnom" odnosu prema korupciji. Znači, neko će debelo omastiti brke, a mi ćemo ćutati, praviti se mrtvi, dokazivati da nas to ne zanima.
E pa, mene zanima, jer sad i u svakom otvaranju frižidera vidim politiku. Ne mogu da progutam floskulu da mi je plata nikad veća jer nikad manje za nju nisam mogao da kupim.
Tako i oni, dičevse najvećim kupovinama u istoriji. Trn su im 200 solarisa pa će ih oterati pod brener samo da ih ne gledaju, da ne kvare njihove statistike.
A onda kad uđem u autobus i pogledam kako se guraju, mogu samo da kažem da je svaki drugi apolitičan, a svaki četvrti je glasao da se tako vozi.
Zato je 17. referendum kakav prevoz želimo.
 
Fale 103jke..

Mercedes Conecto GB 148 ; Linija 56L Zeleni Venac - Čukarička Padina.
148 (1).JPG
 
Misli na Ik 103 295 i 296 koji su redovno radili na 56L, izgleda da su nažalost odbrojali svoje dane iako su mladji od 20 godina
 
Novobeogradski su rezerve, na primer u petak nije nijedan izašao, kao ni u ponedeljak, izlaze samo kad nemaju ništa drugo da daju
 
i Japanci rade, neko je pitao ovde da li su ih povukli, ali ja sam video Japanca na 27 u cetvrtak ja mislim

Karaburmini radnim danom su na sve strane, Novobeograđane ne viđam, ali ne mora da znači da su mrtvi, takođe od IK-201 ekipa 937 / 939 je redovna, A i Zemunov 304 iskoči s vremena na vreme, uopšteno je situacija loša sa zglobovima.


Što se tiče 103jki, ne verujem da su ih otpisali još, treba pratiti šta će se dešavati na 40 pošto je situacija sa trolejbusima jeziva, moguće da će ih ubacivati s vremena na vreme. Izgubili su zaduženja, ali poslužiće još malo sigurno.
 
Najveća glupost je setanje vozila bez razloga. Tako su počeli da šetaju našeg Conecta sa 307 gb. 181
Počeli su polako više Higere da forsiraju da imaju zaduženje po smencima jer se spremaju da Conecte 2003 rashoduju, a 2005 će nakon toga raditi šihte, već su ih sve razdužili sa smenaca sem mislim 190
 
Vrh