Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 244 94,9%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,1%

  • Ukupno glasača
    257
Mnogo zavisi i ko vozi - ima čiča na Karaburmi, vozi popodne i pije kaficu, kao da si u kruzeru - svaka mu čast. Većina vozača ne pazi i vozi kako stigne - dečko koji me doveze ujutru na posao i vidim ga i u povratku kući - dakle ceo dan je za volanom, vozi kao da su putnici krompiri - preleće ležeće policajce, svaku rupu potrefi - bukvalno je odličan za izbacivanje kamena u bubregu.
 
Evo, prodjite jednu voznju na liniji 52. pa da vidite kako se trese.
Nema ljuljanja ali se trese, udara.
Kao da nema amortizere. Podseca me na voznju u starom vojnom FAP-u.
 
Шахте су свуда лоше постављене. Сви аутобуси који иду са Зелењака су раздрндани на један исти шахт на раскрсници са Гаврила Принципа.
 
Pa Solaris je generalno takav, tvrđi je i ne može se reći da je najudobniji, ali je veoma kvalitetan i posle deset godina utegnutiji je od ostali krševa. Šta vredi što je Higer udobniji kad je već sad rastrešen.
 
Počele su da crkavaju klike u Higerima, evo u 3413 ne radi i unutra je vruće, ovo sto je vozač upalio više greje nego sto hladi
 
За дивно чудо у Вучићбусу (П40061) је радила клима.

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Ne mogu da verujem da su Solarisi toliko unakaženi da u većini radi grejanje. U novim i starim BMC-ovima radi ekstra klima.
 
To jeste problem u prelaznom danima. Ventili su vrv još otvoreni.
 
Zasto u nekim autobusima radi grejanje?
 
Kad radi grejanje, topla voda ide ne samo keoz hladnjak, već i kroz radijatore u salonu i smanjuje mogućnost pregrevanja.
Ventili se sezonski otvaraju i zatvaraju u radionici. Problemi nastaju upravo u ovim šarenim danima. Isto smo pričali i jesenas na prelazu iz leta u zimu.
Poput grejanja se i klime stavljaju u funkciju sezonski
 
Naravno, apsolutno nikakve veze sa paljevinama, niti se autobus zapali tek tako čak i ako diže temperaturu. Ne mogu se ventili zatvarati i otvarati po nekoliko puta u toku samo jedne nedelje. Meni grejanje i ne treba, kao putniku naravno. Al vozačima verovatno nisu prijatna često fino prohladna jutra, pa i večeri. Kod privatnika potpuno nove Cobre, pa zna da radi grejanje. Imaju daleko manje vozila, i sigurno im je lakše da se petljaju oko toga, pa opet kad zatvore zatvorili su.
 
Dobra.
Mozda sam pogresio, mozda nije Solaris. Mozda sam pogresni procitao to na staklu jer sam citao naopako, s druge strane.
MOzda mi se ucinilo da pise solaris. To je staklo koje stoji s aobe strane vrata, umesto ograde.
Autobus je skroz nov, ima plava i zuta sedista, ima dobar enterijer, ima cak i spiku dole pored prozora na mestu za stajanje, valjda da se stavi noga.
Autobus je zglobni.

Ako smapogresio, to je neki drugi skroz nov krs.
Ne znam sta saobraca na liniji 52.

Mislim da samo Mercedes i MAN mogu da se nosi s nasim ulicama.
Nisi pogrešio. Može biti samo Solaris.

U nedeljniku Vreme je 29.08.2013 objavljen članak sa ovom slikom gde se može videti logo na staklenoj pregradi:
1134209__DSC0690.jpg


Pošto i Ikarbusi iz tog perioda imaju druga sedišta iste boje u drugoj nijansi ali sa belim plafonom upravo je plavi plafon karakteristika Solarisa.

Nije to nov autobus nego novobeogradski rashod pokrenut posle bar 5 godina mirovanja. Tako me prošle god iznenadio 3019 na 18.

Solarisima se i stakla na otvorenim lateralnim kip lufterima manje tresu nego sve živo kod raznoraznih na našem tržištu zastupljenih samohodnih kontejnera, ali zato već godinama bar jednoj trećini aktivnih totalno raštimovano vešanje baš klepeće po katakombama.

Zanemarivši pomenuto (mislim da je i 3019 baš zveckao oko točkova iako je izgledao i bio čist kao onaj slikan nov), upravo se po reaktiviranim rashodima može uočiti stepen štete nastale već višegodišnjim nemarom koji prevazilazi i naše, inače jadne kriterijume eksploatacije i održavanja.

Ako je transformacija tokom relativno kratkog vremenskog perioda takva, lako je zaključiti zašto se toliki broj ljudi zgražava na pomen nabavke vozila lošeg kvaliteta. To se raskupusa za par meseci, ako ne i pre, pri čemu neretko i iz fabrike dolazi nekompletno.
 
Ne mogu da verujem da SP Košmar ne može da obezbedi vozilo za pretposlednji polazak... Poražavajuća činjenica 🫠
 
зна ли неко оће ли уопште скидати валидаторе у бусевима код приватника?
 
Vrh