Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Karaburma je do kraja držala 26, dok je 25 posle one epizode na Karaburmi kada su bili novi IK201 iz 2002. vraćena u Kosmaj, pa su moguće na nju uletale one donacije. Inače su pre obnove voznog parka 2001/2, na 25 i 26 radili IK102 i IK166.

@Alex_BG
Zaboravio si 75.
Zaboravio je i 602, 603 i 605. 604 ne spominjem jer su tu vratili zglobove.
 
Šta se dešava sa busom 31? Već koji dan ga viđam u Bulevaru Despota Stefana.
 
Na nekim linijama su zglobovi išli toliko davno da se neki više ni ne sećaju da na njima mogu da saobraćaju zglobni, pa se sad pojavljuju priče da zglob ne može na 37, 50, 27E itd. Čisto da se podsetimo da su do kraja 2015. linije 25, 26, 27E, 35, 37, 42, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 53, 55, 58, 59, 67, 68, 71, 72, 74, 78, 89, 91, 92, 94, 302, 405, 408, 531, 533, 551, 552 sve itekako imale zglobove, a danas su ili pod privatnikom ili pod GSP-om ali u potpuno solo režimu.
Ove ostale linije manje-više, ali pustiti solaće umesto zglobova na 26, 27E, 35, 37 i 48 je antihumano.
 
@Užice
Očigledno se ne voziš dovoljno gradskim prevozom, pa nemaš najbolji uvid u stanje na terenu.

@carlazar
31 vrši isključenja / uključenja najkraćim putem. Despota Stefana za Studentski trg, odnosno Bulevarom kralja Aleksandra i najčešće preko Mirijeva, mada viđao sam i slučajeve preko Bulevara i Ruzveltove (par puta).​
 
@Užice
Očigledno se ne voziš dovoljno gradskim prevozom, pa nemaš najbolji uvid u stanje na terenu.​
Vozim se relativno često 35-om, 37-om i 48-om, tu solo-bus potseća na deveti krug pakla samo par stajališta nakon što krene sa terminusa. Neko ko čeka 37-cu sredinom njene trase npr. na Banovom Brdu ako uopšte uspe da uđe može samo da visi na vratima sve do Trga Republike, bez obzira na doba dana.
 
Јавни аутобуски превоз

Недавно реконструисана окретница (23, 53, 89 ...) на Видиковцу. Острво према улици је остало неуређено, с остацима шута, асфалта и бетона.








Унутрашњост Еко-буса који саобраћа од ТЦ "Галерија" до Дорћола. Пре поласка с окретнице (млад) шофер је крпом помно обрисао део предњег и бочног стакла, и провидну преграду између кабине и путничког дела унутра. Никада то нисам видео код нас у градском саобраћају.



 
1680345208701.jpeg
 
najs. jel video neko slucajno kako izgleda?
jel ostao zut ili je crven?
 
Ostao crven.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Sve sam video al ovo nikad, pa ni u jednom Ikarbusu koji je ovde toliko pljuvan, a mi ćemo Ikarbus praviti od blata. Pitaš svakog vozača da li mu je bolji Ik 112M i LE ili Higer i biće ti sve jasno. Jedan vozač na 307 je poludeo skroz jer je slučajno čovek pritisnuo zatvaranje vrata a izlazilo je jedno dete sa ocem, a na Higeru ne mogu da se ponovo otvore vrata pre nego sto se skroz zatvore, onda su vozači svi standardno krenuli da urlaju dok nije stao i pokazao kako prvo reakcija vrata na pritisnuto dugme za otvaranje kasni bar pola sekunde pa se ista otvore, pa onda moraju skroz da se zatvore da bi ti mogao da pritisnes dugme, jer ako pritiskas i 100 puta otvaranje vrata pre nego sto se ona skroz zatvore, ništa se ne dešava
 
Samo snimajte ono što se ne može videti na slici. Danas sam se baš zamislio u BMC-u, upravo mi prva rečenica prethodnog posta prošla kroz glavu.

Pljuvali smo Ikarbus, pa dobili Tursku još goru verziju. Najviše što se može reći o ovoj poslednjoj seriji jeste da je možda malo bolje zapakovan jer proizvođač vojne opreme nije izložen ogranučenjima budžeta usled oscilacija na autobuskom tržištu (Erdogan im baci milione na sve osim autobusa kad mu padne na pamet, nezavisno od toga da li karoseristi propadaju ili im proizvodnja cveta).

Kad pomislim na "fabrika autobusa ***i specijalnih vozila***" odmah se naježim. Da je kreiran koncern s namenskom proizvodnio bi raznu opremu te bi kao dobavljač komponenti mogao da obezbedi i za razvoj autobuskog programa. Ovako piši propalo, poznato je kako se završilo.
 
Karaburma vratila celu 96 i uzela još polaska na 77 tako da šihte radi NBG. Kao što reče @Djole Pevcanin Kosmaj je uzeo 3 polaska na 601. Karaburmini Higeri iz Kosmaja se vraćaju u Karaburmu, a 3110-3112 su prešli na NBG. NBG sada ima 13 svojih polazaka na 95.
 
Vrh