Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 251 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,9%

  • Ukupno glasača
    264
U 67 moze da se sedne u spicu ako se laktas na pocetnoj i ne podletis pod tocak, ili ako kontrola uleti kod usca pa 15ak ljudi izadje. Vec kod wizarda koji arene je neprijatna guzva. za dalje od s.boraca ne znam, ali cenim da se prazni kako ide do kraja. U suprotnom smeru kada nekad idem na posao oko pola 8, cini mi se da prolaze samo 94.ke
Ja uvek nađem mesto da sednem na Zelenjaku, kod Ušća bude poluprazan autobus, ne znam na kom je polasku tolika gužva, ali nikada mi se to nije desilo u 67.
 
Jurim onaj malo pre 4 kad se pojavi ne bas svaki dan ali jedno 5-6 puta mesecno sigurno.. U svakom slucaju mi je bolja opcija za belvil od eko koji je nepodnosljiv, na brankovom u onaj u 10 do 4 ne moze da se udje. U smeru ka gradu prepodne u spicu posle desete kada izadjiu klinci nema guzve tako da cenim da i van spica je 67 dosta praznikava linija
 
Evo ja kakvi smo. Na vest da je vozač umro za volanom, na pitanje da li je to bila vest za medije, ovde se uporno nastavlja besmislena rasprava da li bi na 67 trebalo da idu vozila sa 6m viška i zatrpava ta priča.
A prila je jeziva jer odslikava stanje u prevozu uopšte, u firmi koja nosi grad.
Očekujemo da mediji prenesu nešto što eto nije zanimljivo ni članovima specijalizovanog foruma.
A diskusija da li negde treba zglob ili ne, svakako je za neku drugu temu.
 
Evo ja kakvi smo. Na vest da je vozač umro za volanom, na pitanje da li je to bila vest za medije, ovde se uporno nastavlja besmislena rasprava da li bi na 67 trebalo da idu vozila sa 6m viška i zatrpava ta priča.
A prila je jeziva jer odslikava stanje u prevozu uopšte, u firmi koja nosi grad.
Očekujemo da mediji prenesu nešto što eto nije zanimljivo ni članovima specijalizovanog foruma.
A diskusija da li negde treba zglob ili ne, svakako je za neku drugu temu.
Зато што лично знам човека, зато сам и коментарисао о линији 67 да бих скренуо мисли.
 
Стварно је поражавајући однос према људима у било ком већем систему у нашој држави.
 
Окретница на Земунском кеју

9265ED60-1702-4B74-9C6C-BFD11C24FE45.jpeg
E50144B0-4B22-4D15-AF7A-EAE013DE588A.jpeg
A022922B-AC61-429A-BCF7-C030A6153FE3.jpeg
 
Interesantno da su danas oko 16h na Mopstaru iza skoro pune 52 došle prazne 37 i 53 koje nisu prošle nekih 6min (nisu mi otišle ispred nosa). Mnogo je veća gužva bila u prednjem delu jer je stao iza 56 koja je zajedno sa ništa više opterećenom 23 gotovo ispraznila stajalište. Ostatak je ušao u 52 iako su se iza pojavila dva prazna solo (37 i 53).

That being said očigledno je zglobna 23 koja sada ide istom trasom do Ratka Mitrovića praktično počistila sve što ide dotle pre skretanja u Jablaničku, dok su 52 napunili kako "brđani" koji ni ne znaju za (ili ih ne zanimaju) izmene, tako i upućeni Ceračani i Vidikovčani.

Zanimljiva situacija, eto taman da se glupave živuljke iz SJP konačno uvere šta bi značio zglob na 37.
 
hvala bogu pa nije, 52 je vec sazvakana odavno na ovom forumu...
 
Zanimljiva situacija, eto taman da se glupave živuljke iz SJP konačno uvere šta bi značio zglob na 37.
Mislim da su u proslosti isto diskutovali na forumu I da je neko podneo taj predlog. Odbijen je uz neko glupo obrazlozenje u fazonu "ne moze zglob tamo zbog ove ili one ulice" ili "nema kapaciteta". A i plus, sad kad su privatnici na 37, mislim da ni nema mnogo privatnika sa zglobovima na teritoriji Beograda. (jedino mogu da navedem c LC, dumeco I bamiron mazove) tkd jedino da gsp uzme 37 ponovo.
 
Ljudi, kad je mogao zglob da ide kroz haotične favelske trase 26ice, svakako može i kroz trasu 37ice. :D

Istina, na26ici su uvek bili pulleri sa upravljivim zadnjim osovinama. Ali ipak... ako je mogao IK-201 da se progura kroz Strumičku i Kruševačku, može i Solaris ili BMC kroz Ace Joksimovića ili gde već.
 
Ljudi, kad je mogao zglob da ide kroz haotične favelske trase 26ice, svakako može i kroz trasu 37ice. :D

Istina, na26ici su uvek bili pulleri sa upravljivim zadnjim osovinama. Ali ipak... ako je mogao IK-201 da se progura kroz Strumičku i Kruševačku, može i Solaris ili BMC kroz Ace Joksimovića ili gde već.
Slao je i Kosmaj na 26 donacije IK201. Slao i na 50, a Novi Beograd i Solarise na 18 kružnim putem preko lakat krivine. Najgore od svega je to što ni solo nisu kadri kolko-tolko da prilagode uslovima eksploatacije, recimo kad bi za takve magareće stazice solo nabavljali sa četvora vrata. Bar da ima neke koristi od Kosmaja.

Znači da neko nešto jednostavno ne želi iako postoje rešenja. Takve bahate uhlebe treba najuriti što pre.
Naravno da može zglobni na 37, ali su onom podelom na GSP-privatnici ukanalili pojedine delove grada.
Upravo. Birokratija je dovela do problema. Stvoreni su uslovi za takav režim. Da su izbacili privatnike (ili GSP) bili bi prisiljeni na ravnomerno pokrivanje grada zglobnim vozilima. U prvom slučaju bi GSP držao sve linije, a u drugom bi privatnici morali da obezbede odgovarajuć kapacitet na bivšim GSP. Ovako ih namerno dele i "ušuškavaju" u svojim jurisdikcijama. Ne samo što su stvorili nepoželjnu ideologiju već je i godinama praktikuju bez osvrta na kvalitet prevoza.

Btw. interesantno da Singapur izdaje vozni park privatnicima (čini mi se da je tako i u Pertu, ali nemoj me držati za reč).

Under the Bus Contracting Model, the Land Transport Authority owns and leases buses to the individual public transport operators under term contracts. SBS Transit, who was awarded the Seletar Bus Package contract in April 2017, will operate 25 bus routes from Ang Mo Kio, Yio Chu Kang and Yishun Bus Interchanges from the first half of 2018.

^^^SJP je vlasnik, a prevoznici se menjaju po potrebi što teoretski može dovesti do značajne unifikacije i pored skidanja tereta s grbače grada. Umesto da im plaćaju i kapitalne troškove i amortizaciju Singapur plaća samo gorivo, radnu snagu i održavanje, a vozila nabavlja o svom trošku onako kako proceni da je najbolje (iznalazi balans cene i kvaliteta nezavisno od prevoznika). Možda bi bilo najbolje rasformirati GSP i napustiti postojeći model privatnika jer bi na taj način grad ponudio bolju uslugu uz odgovarajuće rashode. Mi danas imamo veoma lošu uslugu sa ogromnim rashodima, što se baš i ne može nazvati efikasnim poslovanjem.

A ovo za 52, pa ne bi je ni pomenuo da mi se nije ukazala jedinstvena prilika. Zaboravilo bi se to samo tako nakon vraćanja 23. Dakle sad je najbolje ukazati na nedostatke aktuelnog režima rada.
 
Slao je i Kosmaj na 26 donacije IK201.
26 је одржавала Карабурма и најмање 15 Ик 201 је било редовно на 26 у годину, две пре одласка код приватника. Чини ми се да сам видео 218н на 26 једном приликом. Сигуран сам да Космај није радио на 26 после 2003, када су дошли соло јапанци, који су сви били задужени на 26.
 
Na nekim linijama su zglobovi išli toliko davno da se neki više ni ne sećaju da na njima mogu da saobraćaju zglobni, pa se sad pojavljuju priče da zglob ne može na 37, 50, 27E itd. Čisto da se podsetimo da su do kraja 2015. linije 25, 26, 27E, 35, 37, 42, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 53, 55, 58, 59, 67, 68, 71, 72, 74, 78, 89, 91, 92, 94, 302, 405, 408, 531, 533, 551, 552 sve itekako imale zglobove, a danas su ili pod privatnikom ili pod GSP-om ali u potpuno solo režimu. Od toga, Solarisi/Japanci/Ik-201 su radili na 27E, 35, 37, 51, 53, 58, 59, 67, 68, 71, 72, 74, 89, 531, a ik-201 su radili na 25, 25P, 26, 46, 47, 48, 50, 91, 92, 94, 302, 405, 408, 533, 551, 552. Tada je Kosmaj imao donacije zglobova, pa su 1193, 1194, 1195, 1196, 303, 304, 1014, 1018, 1071, 990, 936, 937, 938, 939, 958 i drugi ik-201 reodvno bili angažovani na njihovim linijama. 46 je većinom bila pokrivena sa ik-201, ali se sećam da je saobraćao i ik-218n sa reklamom za Otp banku. Na 25 su u svojstvu prekomandi saobraćali i ik-206 sa 16-ice, a taj model je takođe u vidu prekomandi izlazio i na 94, 302, 408 itd. Niskopodni zglobovi kao predomande sa 9A su redovno bili na potezu 400, a dešavalo se povremeno i da ik-201 saobraća čak i na 104.
Bilo je svakako drugačije vreme, nije se kuburilo sa zglobovima niti su se olako otpisivali i slali na seču.
 
26 је одржавала Карабурма и најмање 15 Ик 201 је било редовно на 26 у годину, две пре одласка код приватника. Чини ми се да сам видео 218н на 26 једном приликом. Сигуран сам да Космај није радио на 26 после 2003, када су дошли соло јапанци, који су сви били задужени на 26.
25. Ne mogu da ispravim taj post. Karaburma ih je kao nove slala a Kosmaj na 25 tek kad je dobio autobuse od ostalih pogona, uključujući i Karaburmu. Isti su autobusi, doduše u mnogo gorem stanju pokrili 25 kasnije, ali to nije dugo trajalo. Niko živi nije odgovarao što dvestakečevi nisu nabavljeni i za Kosmaj kad je trebalo da i 25 i 26 budu pokrivene na isti način (niskopodni solo-visokopodni zglob puller), niti što niko nije posle od Ikarbusa tražio IK217LE (IK201 s niskopodnom platformom na zadnjem prepustu). Umesto toga izbacio je IK206. Lud narod bre.

Btw. nisam znaop ovo za pušere (206 prekomande), jel to bilo moguće? Žasu. Znam za 46/55, ali to mi nije poznato.
 
Poslednja izmena:
Karaburma je do kraja držala 26, dok je 25 posle one epizode na Karaburmi kada su bili novi IK201 iz 2002. vraćena u Kosmaj, pa su moguće na nju uletale one donacije. Inače su pre obnove voznog parka 2001/2, na 25 i 26 radili IK102 i IK166.

@Alex_BG
Zaboravio si 75.
 
Vrh