Na nekim linijama su zglobovi išli toliko davno da se neki više ni ne sećaju da na njima mogu da saobraćaju zglobni, pa se sad pojavljuju priče da zglob ne može na 37, 50, 27E itd. Čisto da se podsetimo da su do kraja 2015. linije 25, 26, 27E, 35, 37, 42, 45, 46, 47, 48, 50, 51, 53, 55, 58, 59, 67, 68, 71, 72, 74, 78, 89, 91, 92, 94, 302, 405, 408, 531, 533, 551, 552 sve itekako imale zglobove, a danas su ili pod privatnikom ili pod GSP-om ali u potpuno solo režimu. Od toga, Solarisi/Japanci/Ik-201 su radili na 27E, 35, 37, 51, 53, 58, 59, 67, 68, 71, 72, 74, 89, 531, a ik-201 su radili na 25, 25P, 26, 46, 47, 48, 50, 91, 92, 94, 302, 405, 408, 533, 551, 552. Tada je Kosmaj imao donacije zglobova, pa su 1193, 1194, 1195, 1196, 303, 304, 1014, 1018, 1071, 990, 936, 937, 938, 939, 958 i drugi ik-201 reodvno bili angažovani na njihovim linijama. 46 je većinom bila pokrivena sa ik-201, ali se sećam da je saobraćao i ik-218n sa reklamom za Otp banku. Na 25 su u svojstvu prekomandi saobraćali i ik-206 sa 16-ice, a taj model je takođe u vidu prekomandi izlazio i na 94, 302, 408 itd. Niskopodni zglobovi kao predomande sa 9A su redovno bili na potezu 400, a dešavalo se povremeno i da ik-201 saobraća čak i na 104.
Bilo je svakako drugačije vreme, nije se kuburilo sa zglobovima niti su se olako otpisivali i slali na seču.