Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 293 95,1%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,9%

  • Ukupno glasača
    308
Pitam se, kako se snalaze oni sa ovim tumbanjima, da li potrefe gde, sta treba da izbace ujutru, kad se stanje po pogonima stalno menja?
 
Isto tako se i 2/601 i 7/601 uključuju u Surčinu, nema logike da Kosmaj drži te polaske, mnogo više logike bi bilo da vrate Zemun
 
Evo kako se u praksi to odražava... Danas mi poslaše #495 Ikarkrš... I to naravno, vozač odmahuje rukom da ne može da primi putnike.
Navodno jer ne može da povuče, ne radi mu gas kako treba.

Da ne psujem sada, opet nerealizovan polazak I to kada bude najviše ljudi (13:31,Terminus Boleč).

Ova "gospoda" vadi kršitise iz zamrzivača koji neispravni krenu u saobraćaj, i zapostavlja linije "poteza 300", opet I opet, video sam sledeće vozilo isto težak raspad nepouzdani koji se stalno kvari ( Conecto #168) ... A imaju vozila za Surčin? Gde je tu logika?

Veoma sam razočaran i nezadovoljan uslugom na svojoj liniji.
 
Koliko se sećam, na 70 je slična situacija kao sa 109 i 110, odnosno da Ikea plaća da ima linìju, ili nešto slično tome, pa otud i bolja vozila.
 
Gsp genijalci imaju visak Bmc buseva na Nbgdu, pošalju ih na 70 koji drži Kosmaj i koji prolazi pored garaže, da bi onda uzeli i ubacili buseve Kosmaja da idu na 601 za Surčin, totalno ludilo
a za to vreme je baceno 10 mutanata u Košmaru i dodatno smanjena i otezana sansa za normalan red voznje.
 
Gsp genijalci imaju visak Bmc buseva na Nbgdu, pošalju ih na 70 koji drži Kosmaj i koji prolazi pored garaže, da bi onda uzeli i ubacili buseve Kosmaja da idu na 601 za Surčin, totalno ludilo
Sva uključenja i isključenja (osim jednog isključenja) na 70 su na Bežanijskoj kosi, koja je neuporedivo bliža Novom Beogradu nego Kosmaju.
 
random stvar iz zivota: prodje pored mene liaz I ucinilo mi se da su treca vrata malo uza od prvih I drugih. da li je to tacno ili mene oci varaju?
 
Danas N #744 na 38L. Pa mogu reći da ne verujem da će Higer doživeti petu (zglobni BMC ni treću) u takvom stanju kao remontovani N. Ne samo što smo bacali drvlje i kamenje na Ikarbus, nego ponajviše upravo na tu seriju koja zapravo i nije tako loša kad se doradi kako treba, a posebno kada se iole pristojno održava. Vozio sam se i privatnim mazom koji trese dok stoji. Cela utroba mi vibrirala na Mostaru kad sam izašao, ali moram priznati da je ipak odradio svoje. Ovo o čemu pričamo već evo godinama nisu neka izubijana vozila, niti vremešna.

Sva ta gamad iz Ikarbusa i grada nam se po*srala u lice svojim (ne)radom i malicioznošću. Oni koji ih nisu nogirali još i više. Neki posvećen menadžment bi u saradnji sa predanim radnim kolektivom tržištu ponudio cenovno konkurentnu verziju CityMood-a (btw. taj bolonjski bi super bio za Lastu koja već godinama totalno maši konfiguraciju), i to ne kopiju poput Karšana. Aj da vidimo kolko će da izdrže najavljene kineske munjare bez motki.
 
Mogu da kažem da je N serija osetljiva na slabo održavanje. Na primer IK218N od M&M transa je plivao po 88-ci i nadam se da i dalje pliva po SM-u.
 
Не знам како је завршио ту.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
Добро је да вози и даље негде. Штета за остале приватне зглобове који су завршили по њивама и плацевима.
 
da pustimo malo masti na volju, sta ocekujete u ponudi za tender za nova vozila?
 
Načuh razgovor vozača u 306, pa valja podeliti, mada mislim da se opet radim o čuvenom "rekla kazala".
Navodno od maja ponovo rokada među pogonima, pa prema priči se očekuje da 27E i 53 preuzme Novi Beograd sa po 5 polazaka na obe linije, dok ostatak ostaje u Kosmaju. Zemun dobija neke polaske na 83, dok 302 navodno polovično preuzima Karaburma, a 304 kompletno. Tu su poveli priču kako neki moćnik iz SNS-a koji živi u Ritopeku zahteva da se 304 u potpunosti pokrije zglobnim BMC-om u cilju što bolje promocije vlasti. Dalje nastavljaju da Novi Beograd preuzima 303 i 408, dok će 405 deliti s Kosmajem i to sve navodno usled viška solo BMC-a. Spominju i povećanje broja Kosmajevih vozila na 601 i da se ne zna šta će biti sa 75.

Lično mišljenje mi je da je sve ovo pod velikim upitnikom i da mi više deluje na neka izmišljanja nego na realne mogućnosti. Ima li još neko možda bilo kakvih informacija o ovome?
 
Načuh razgovor vozača u 306, pa valja podeliti, mada mislim da se opet radim o čuvenom "rekla kazala".
Navodno od maja ponovo rokada među pogonima, pa prema priči se očekuje da 27E i 53 preuzme Novi Beograd sa po 5 polazaka na obe linije, dok ostatak ostaje u Kosmaju. Zemun dobija neke polaske na 83, dok 302 navodno polovično preuzima Karaburma, a 304 kompletno. Tu su poveli priču kako neki moćnik iz SNS-a koji živi u Ritopeku zahteva da se 304 u potpunosti pokrije zglobnim BMC-om u cilju što bolje promocije vlasti. Dalje nastavljaju da Novi Beograd preuzima 303 i 408, dok će 405 deliti s Kosmajem i to sve navodno usled viška solo BMC-a. Spominju i povećanje broja Kosmajevih vozila na 601 i da se ne zna šta će biti sa 75.

Lično mišljenje mi je da je sve ovo pod velikim upitnikom i da mi više deluje na neka izmišljanja nego na realne mogućnosti. Ima li još neko možda bilo kakvih informacija o ovome?
da ja prokomentarisem ovo malo.
karaburma uzima dve linije od kosmaja, a ne daje nista? plus BMC na 304? pa toga nema dovoljno ni da pokrije 65 I 23 bez N I japanaca, a ne za jos jednu liniju.
novi beograd da uzima linije sa poteza avale i
naselja blizu periferije? ne deluje logicno.

ovo za 27E I 53 je vrlo moguce da je istina, I to se cekalo dosta dugo jer se zna da je kosmaj na aparatima I da im treba nacin da se rasterete.
a ovo u vezi sa 75, sta je frka?
 
Vrh