Očekivano za početak, mislim da bi trebalo brzo da ih sklone odatle, isto kao što su radili sa 218M, nije ih bilo uopšte na 17 i 31, jer su te linije preopterećene za vozila ovako lošeg kvaliteta. Super je što konačno imamo zglobove i zbog toga sam i ja zadovoljan, ali sam svestan da ta radost svih neće dugo trajati, kao što nije trajala zbog dolaska Higera. Dokazalo se da veće nabavke od 100 i više vozila moraju biti nabavljene od renomiranog proizvođača (Solaris, Man, Mercedes) jer kupiti mnogo vozila od Kineza i Turaka je loše ne samo što su ovako loši, nego što i oni zbog velike nabavke i malih rokova isporuke gledaju da maksimalno brzo zbudže vozila i tu onda bude još više fušeraja i ta vozila budu i gora nego što su ista kada se uzimaju u manjim nabavkamaРадиће на 17, 23, 31, 65 и 88.
Čak i ik-201 iz 2006? Oni su, bar po nekim ranijiim planovima, bili planirani za ostanak.Od večeras više nema Ikarbusa IK201 u beogradskom saobraćaju. Danas su svi poslati ili u Kosmaj ili u Ikarbus gde će se rashodovati.
Koliko god da se trudim, ovaj prizor me jednostavno ne oduševljava.
Пааааа имају радијаторе, калорифере и кровно грејање ако сам ја добро испратио, мислим да боље од овога не може.Plastična sedišta i nema grejanja, neka hvala slobodno mogu da ih stave na 83 da se prekine drama sa nedostatkom zglobova na toj liniji.
Baš to, imaju sve, samo ga vozač nije uključio, a radijatore verovatno nisu još aktivirali, u 17-ici je odlično radilo grejanje, radio je kaloriferПааааа имају радијаторе, калорифере и кровно грејање ако сам ја добро испратио, мислим да боље од овога не може.
Otkud sad i Higeri? Jel to znači da Karaburma ostaje bez solo vozila? Šta će onda da šalju na potez 100?Хигери са Карабурме кренуше пут Космаја као и Солариси са Карабурме пут НБГД.