Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 298 94,6%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,4%

  • Ukupno glasača
    315
Zanimljivo da sad kad je došla 95 na stanicu gde sam ja ušao, na displeju je pisalo, na ćirilici, "95 - Нови Београд (Блок 45)", a nešto bio BusPlus zabagovao. U jednom trenutku odbaguje, unutrašnji displej zasvetli, krene da pokazuje stanice lepo, i kad sam izašao, na displeju pisalo na latinici "95 - Blok 45"

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Precenjena su ako ih uporedimo sa ne znam, Mečkama, MANovima i takvim... Ali ako gledamo neku sumu: odnosa cene i kvaliteta i naših iskustva sa njima, svakako se može reći da je njihova nabavka bila jedna od najmudrijih. I paradoksalno, koliko se tih godina napravio promašaj sa odabirom enterijera za CAF tramvaje, toliko je bio pun pogodak u slučaju Solarisa. Sa sedištima koja su udobna, a opet plastična, te se ne pune prašinom, ne cepaju i lako peru.
Za Neobuse se slažem da su potcenjeni, čak i ja kad sam nabrajao onomad marke koje najviše volim, zaboravio sam njih. Ali zato što su sad već deo prošlosti, nažalost.
Ali slažem se, i Neobusi su bili dobri. Pogotovu za domaći prosek.

P.S.
Hvala Bussspotter. :kk:
 
Kada bus plus ne radi pokazuje liniju na ćirilici, a kada radi na latinici u većini slučajeva je tako i sa Higerima.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686376#p686376:3jf9vr5w je napisao(la):
djole123 » Pet Dec 06, 2019 8:59 pm[/url]":3jf9vr5w]Zanimljivo da sad kad je došla 95 na stanicu gde sam ja ušao, na displeju je pisalo, na ćirilici, "95 - Нови Београд (Блок 45)", a nešto bio BusPlus zabagovao. U jednom trenutku odbaguje, unutrašnji displej zasvetli, krene da pokazuje stanice lepo, i kad sam izašao, na displeju pisalo na latinici "95 - Blok 45"

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Kada vozač ručno unese liniju i terminus onda ispisuje ćeriličnim pismom, kada sistem prepozna vozačevu karticu tj kada ga raspored unese u sistem onda automatski se ispisuje linija i terminus ali ovog puta latiničnim pismom. Ne unesu vozače kada odrađuju, menjaju polaske, vrate se sa bolovanja i sl.
Pisano je ovde već.
 
Evo primera za to, iz pogona Zemun...

Ovi su povezani na BusPlus, #370 i #449, i vidi se razlika u displeju u odnosu na druge..

#370
nQnmdRq.jpg


DFu10Xk.jpg


#449
VgHCTgo.jpg


Vp6JJlv.jpg


U poredjenju sa displejima koji nisu povezani..

dv0NhIL.jpg


MuIBZNg.jpg
 
Upravo sam čuo da su počeli da čerupaju 3372 koji je imao udes. Skidaju mu lagano, vrata, poklopce sa njega.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Можда морају да му стављају нова?
Али ако је то заиста истина, јадно да нема даље. Што неко рече - кољемо вола због килограма меса. :bash:
 
Kažu da je ceo uništen i da ko zna da li ćese ikad vratiti. Inače njega je udario kamion.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Znaci ostade jos 173 .... za sad :O

U slucaju Higer-a,jel od vozaca zavisi ono na unutrasnjem displeju da pokazuje sledece stajaliste ? Msm kao u solarisima...jer danas je u #3448 pokazivao lepo a u #3524 nije.
 
Konkretno vozilo ili tip?
Ne znam za autobuse, ali Dorćol je početkom devedesetih izgubio u požaru potpuno nov trolejbus. Gb 33 ili 37. Oba su izgorela i sad ne mogu da se setim koji je pripadao najnovijoj, a koji najstarijoj seriji.
 
Higer sa garažnim brojem 3526 je imao UDES juče uveče na liniji 306.
Udario ga je crni karavan odpozadi u poklopac motora i zadnji branik direktno... Šteta je solidna... Dakle od juče ih ima 172 komada...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686373#p686373:353w0efi je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Dec 06, 2019 8:55 pm[/url]":353w0efi]
Švabe ih nikako ne vole.
Реално, с пуним правом имају такав став... Сувише су то прецењена возила, док су нека друга неоправдано потцењена. Као Необуси, на пример.


A na osnovu čega si izveo takav zaključak?
 
@ DULE5
Мислим да ће #3526 ипак да поправе, и други аутобуси су ударани отпозади, па их се нису ратосиљали баш због тога... :wink: #3372 је већ нешто друго, њега је камион одаламио само тако и верујем да је све живо пукло на њему.
@ протектор
Могло би се рећи да их међу бусевима има више... Рецимо ИК-103 #51, или ИК-218М #386.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686493#p686493:3k44j8k5 je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Dec 07, 2019 7:32 am[/url]":3k44j8k5]@ DULE5
:wink: #3372 је већ нешто друго, њега је камион одаламио само тако и верујем да је све живо пукло на њему.

Zar ne može ta šasija da se izvari kompletno i promene delovi armature na istoj? Ipak su ti busevi novi, a svi niskopodni autobusi, kada im se poskidaju spoljni limovi, su napravljeni od izukrštanih metalnih profila koji su izvareni da što bolje podnesu sile koje na njih deluju...
Neki bolji varilac, i zdrava armatura nekog rashodovanog busa bi mogli lako da ga vrate u život, koliko god da je on pomeren, ali na slikama nije delovalo previše strašno.
 
Nije. 51 je radio godinu dana ako ne i manje. Oko njega se vodio neki spor i tako je ostao u garazi kao nov sve do Zeleznika

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686534#p686534:2nflzeto je napisao(la):
DULE5 » Sub Dec 07, 2019 12:33 pm[/url]":2nflzeto]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686493#p686493:2nflzeto je napisao(la):
Рипањац 405 » Sub Dec 07, 2019 7:32 am[/url]":2nflzeto]@ DULE5
:wink: #3372 је већ нешто друго, њега је камион одаламио само тако и верујем да је све живо пукло на њему.

Zar ne može ta šasija da se izvari kompletno i promene delovi armature na istoj? Ipak su ti busevi novi, a svi niskopodni autobusi, kada im se poskidaju spoljni limovi, su napravljeni od izukrštanih metalnih profila koji su izvareni da što bolje podnesu sile koje na njih deluju...
Neki bolji varilac, i zdrava armatura nekog rashodovanog busa bi mogli lako da ga vrate u život, koliko god da je on pomeren, ali na slikama nije delovalo previše strašno.
Svi autobusi poslednjih decenija, ne samo niskopodni napravljeni su tako. Tamo gde su sile najjače, profili su najgušći i rasporrđeni tako da podnesu optetrćenja. Ali, neki delovi nisu predviđeni za jače udare. Kada bi bili napravljeni da prime udare sa svih strana i iz svih uglova, bili bi teži od tenkova. Postoje i zone programiranih deformacija koje bi apsorbovale energiju sudara i umanjivale posledice po ljude.
Tamo gde ih nema, na suprotnoj strani takođe mora da dođe do deformacija. Pre godinu dana u Nišu je sa strane voz prepolovio niskopodnog citara.
Nešto može da se vari, posebno ako je deo kostura. Ali, ako su deformisani delovi nosećih struktura, nema pomoći.
Ono ipak ne verujem da je totalna šteta, ali je verovatno problem zbog garancije ko i gde će da to popravlja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686597#p686597:3c3v5pgy je napisao(la):
vlada107 » 07 Dec 2019, 15:10[/url]":3c3v5pgy]Nije. 51 je radio godinu dana ako ne i manje. Oko njega se vodio neki spor i tako je ostao u garazi kao nov sve do Zeleznika

Послато са SM-A405FN помоћу Тапатока
51 је радио од септембра 2001. до фебруара 2002. Сличну судбину имао је 458.
 
#3112 sa Koka Kolinom reklamom, meni se čini da je nova, ali je možda samo nisam primetio do sad. Nisam uspeo da ga slikam izbliza.
0956ace3b028740b09eac5a9741ec756.jpg


Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=686602#p686602:30iic0ox je napisao(la):
branik » Sub Dec 07, 2019 3:33 pm[/url]":30iic0ox]
Svi autobusi poslednjih decenija, ne samo niskopodni napravljeni su tako. Tamo gde su sile najjače, profili su najgušći i rasporrđeni tako da podnesu optetrćenja.
Ikarbus tek treba da otkrije tu tehnologiju i znanje. :mrgreen:
 
Vrh